Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem seni bekliyorum her daim ama acele et sana 5 yıl zaman veriyorum o zaman a kadar geldin geldin gelmedin ybr yi satarım zaten:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
uçakla gelsem olmamı? :santa: dostum benim sen geç yeterki beni. Ama beni elalemin diline maskara yaptın :queen: ahmet abi dalga geçip duruyor. Ahmet abiyide tokatlayayımda aklı başına gelsin. :queen: ahmet abiye cübbe giydirip motorumu okutacam bu arada. Gör bak sen sonra :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ya adem aslında sen kendi kendine ettin yok beni 125cc geçemez gibi çok iddalı laflar ettin kendin ettin kendin buldun amet aga yı tokatla sonra da bu yarış işlerini bırak benim le yarışırsan gene maskara ederim seni:p
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ahmet abi simdi okudum yazıları show yapmıssın gene tebrıkler.ademcım teklıf verırken bıraz daha secıcı ol lutfen ne o oyle uflermısın felan...allah korusun ufleyıverırler sonersın......f54 nerelerde sahı ahmet abının demıslıgı alıversın ademın gazını hemde bodrumlara gıtmeden aha burdan yazsa yeter...
Eyvallah kardeşim sağol :rendeer:

ahada 200 olmuş :santa: şans herzaman adama gülmeyebilir. :)
Şans her zaman adama gülmeyebilir ama ADEME hiç gülmeyebilir bazen Adem :wiinkk:

sabah 3-5 derece arasıydı hava 7 gibi. Çalıştırıyom stop ediyo. İlk defa jikle kullandım. Arada işe yarıyo yani.
Ulen birde bize hava atıyodun değilmi jikle ne işe yarıyor tarhana çorbasıda yapıyormu deye bizim buralarda hava 3-5 derecelerdeyken jikleye gerek duymuyordu bizim motor senin motor bitmiş Adem yakında temmuzdada jiklesiz çalışmaz o alet :queen:
ya adem aslında sen kendi kendine ettin yok beni 125cc geçemez gibi çok iddalı laflar ettin kendin ettin kendin buldun amet aga yı tokatla sonra da bu yarış işlerini bırak benim le yarışırsan gene maskara ederim seni:p
Oluuuuuurrrrr tabi beyim tokat oğlanı var ya burda :jocolor: ulem şarapçı İzmit içinde benden yediğin tokadı unutuveriyon herhalda sen :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
dedimya fatih çekirge bi zıplar 2 zıplar 3 cüde kendi maskara olur. Senden sonra kimseyle kapışmadım kayınço hariç. Gene geçemedin rampada. Doğru demişim yani. Sen dua et benim ehtiyarın en son zamanlarına denk geldin. Yat kalk dua et. :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bu gün ortalık sessiz :farao: ayazlar ve yağışlar başladı artık buralarda kış halimi paylaşayımda tatlı su moturcusu arkideşlerin canına değsin bari :p


küçük çocuklar gördümü korkuyor yeminlen :pr:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
motordan hava filtresine giden hava geri dönüş borusunu iptal ettim. sonuç 85 te tıkandığım yolda 95 gördüm. ciddi artış var.
bide eksozdaki konvertoru iptal ettirirsem düzde 105 görürüm rahat.

 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
dedimya fatih çekirge bi zıplar 2 zıplar 3 cüde kendi maskara olur. Senden sonra kimseyle kapışmadım kayınço hariç. Gene geçemedin rampada. Doğru demişim yani. Sen dua et benim ehtiyarın en son zamanlarına denk geldin. Yat kalk dua et. :)
Adem sen ne dersen de seni geçerim tombalak hiç fark etmez hava da Kara'da veririm tokat ı
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. hayırlı günler arkadaşlar internet cafeden bir girem dedim ne yapıp durursunuz bakalım :)

motordan hava filtresine giden hava geri dönüş borusunu iptal ettim. sonuç 85 te tıkandığım yolda 95 gördüm. ciddi artış var.
bide eksozdaki konvertoru iptal ettirirsem düzde 105 görürüm rahat.

[url]http://img805.imageshack.us/img805/7442/img20121206130948.jpg[/URL]

motordan gelen hava alan deliği kapatmışsınız görünen bence bu sizin için sıkıntılı bir durum motora aşırı basınç yaptırmış olursunuz bence o delikleri açıp orjinal yapın ilerde başınız ağrırsa motor kötü demeyin benden demesi
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Tahsin yanlış boruyu iptal etmişsin. :queen: o yağ taşıntı borusu. Pek işe yaramaz yani. Geri dönüşumü iptal etmek denemek lazım.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
motordan hava filtresine giden hava geri dönüş borusunu iptal ettim. sonuç 85 te tıkandığım yolda 95 gördüm. ciddi artış var.
bide eksozdaki konvertoru iptal ettirirsem düzde 105 görürüm rahat.

[url]http://img805.imageshack.us/img805/7442/img20121206130948.jpg[/URL]

Tahsin abi anladığım kadarı ile yanlış boruyu iptal etmişsin.Öyle üstükörü baktım ancak hava filtresi ile alakası yoktu.Bu karbüratör manifotunda bir bağlantı var birde bujinin üstünde bir bağlantı var gördüğüm kadarı ile.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@fatih
hava alma girişini kapatsam, değil 95 basmak motoru bile çalıştıramam. ben hava almanın altındaki geri dönüşü kapattım.
@adem
motor yağı hava filtresine niye göndersin ?
benim iptal ettiğim hortumdan sıcak hava geçiyor. yani motorun egsoz gazını tekrar yakmasını sağlıyor. arabalarda egr deniyor buna. egr iptali arabalarda modifiyecilerin ilk yaptığı şeydir.

videoda koydum. hava filtre kutusundaki iptal ettiğim sıcak egsoz gazı giriş yuvasını itinayla parmakla gösteriyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=PVGQvKs6QiA&feature=g-crec-u
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Sen biliyorsun tahsin abi sonuçta motor seninde oranın geri dönüşümle alakası olmaması lazım.Orada egzoz gazı ne arasın? Motor çalışırken yağ çubugunu çıkar oradan hava ile karışık yağ çıkacaktır.O hortum bu havanın sıkışıp contalara zarar vermesini engellemek için konulmuş olablir.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
meriç şöyle diyim. motoru çalıştır. ısıt. stop et.
hava filtresi kapağını sök . hava filtresini çıkart. gene çalıştır motoru.
şimde filtre kutusunun sağ tarafında bir büyük delik var, karburatore giden. motora hava akışını sağlıyor. parmağınla bak vakum yapacak.

bu deliğin altında bide küçük bi delik var. motorun üstünden gelen bir boru. buna parmağını koy. sıcak hava geldiğini göreceksin. işte bu egr borusu. bunu iptal edersen motor daha soğuk ve oksijenli hava ile çalışacağından verim artacaktır.
malum 1 birim soğuk havada 1birim sıcak havaya göre daha fazla oksijen vardır.
hatta arabalarda intercooler denen sistem bu iş için vardır. egr den gelen sıcak havayı soğutarak motora daha zengin oksijen vermeye intercooler deniyor.
bu yüzden motosiklette egr iptali daha fazla performans veriyor.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Dediğin şeyse mantıklı performans sağlar ne kadar soğuk ve temiz hava o kadar iyi yanma demek.EGR egzoz gazını tekrar yanmak için gönderen bir sistem bildiğim kadarı ile.Yanmamış egzoz gazının yağ karterinde ne işi var beni düşündüren kısım o.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
hava filtresi kutusuna püfür püfür sıcak egsoz gazı üflüyor o boru meriç. videoda parmağımı koyduğum yer.
iptalden önce 4. vites 85 geçmezken iptalden sonra ibreyi 95e direk dayıyor.
dişli değişeceğim. kesin 4. vites 100-105 görürüm. oda bana yetecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst