- Katılım
- 20 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,280
ahmet abi simdi okudum yazıları show yapmıssın gene tebrıkler.ademcım teklıf verırken bıraz daha secıcı ol lutfen ne o oyle uflermısın felan...allah korusun ufleyıverırler sonersın......f54 nerelerde sahı ahmet abının demıslıgı alıversın ademın gazını hemde bodrumlara gıtmeden aha burdan yazsa yeter...