Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
kayınço izine geldi bugün. Titan 20-25 gün onda. Napam artık salcano wolf la idare etçez. :queen: :santa:
Eyvah Titansız yaşayamazsın şimdi sen napsakki :p

Hosbulduk ahmet abi.. nasılsınız....
Sağol tatlı biz iyiyiz sen nasılsın aldınmı bir tofaşk :joker:
ahmet abi bırak bu işleri yapcaz sen rahat ol :) :)




Salcano candır abi bırak titanı falan
Deli gibi seviyor nası bıraksın :queen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Nasıl bir şeymiş ki onlar? linki varmı?
@Tatlı hız a.s hoşgeldin :rendeer:
http://www.koctas.com.tr/takim-cantalari/stanley-metal-govdeli-profesyonel-takim-cantasi/3236-6333/
2000011792.jpg
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
@Egelim :)

Yok abi arastırıyorum 8 tane baktım bu pazar.. ucuk fiyatlar ya.. 98 model dogan slx 56.000 de 12.000 dedi. :(

92 Sahin e 6500 pazarlık dedi..

Bende bi. Renault broadway 9 buldum 92 model 185 binde.. tüplü falan 7200 pazarlık dedi..

Bu cumartesi galerilere bakıcam... FAKAT KARARSIZIM NE ALAYIM DİYE..


Raspy

Alcam zaten.. Sabahları totos donuyo okula giderken :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben titansız 25 gün napçem yahu? :pr: kayınçom mayısta askerliği bitiyor. Eğer uzman olarak kalmazda 2005 titanı ona verirsem sırf zevk için bi titan almayı düşünüyorum salcanomun yanına. Titansız yapamam ben. :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
@Egelim :)

Yok abi arastırıyorum 8 tane baktım bu pazar.. ucuk fiyatlar ya.. 98 model dogan slx 56.000 de 12.000 dedi. :(

92 Sahin e 6500 pazarlık dedi..

Bende bi. Renault broadway 9 buldum 92 model 185 binde.. tüplü falan 7200 pazarlık dedi..

Bu cumartesi galerilere bakıcam... FAKAT KARARSIZIM NE ALAYIM DİYE..


Raspy

Alcam zaten.. Sabahları totos donuyo okula giderken :)
Doğana o paralar verilmez nolursa olsun :sunny: 92 şahinde 6500 çok çok çok kralsa temizse belkiii ama 93-94 iyileştirilmiş motor alınır o fiyatlara :bounce: broadway bakıyorsan motorcu bi dostumuzun aracı buna bakabilirsin :cat:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...iciye-ozel-oluculer-aramasin-105473757/detay/

---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:26 ----------

ben titansız 25 gün napçem yahu? :pr: kayınçom mayısta askerliği bitiyor. Eğer uzman olarak kalmazda 2005 titanı ona verirsem sırf zevk için bi titan almayı düşünüyorum salcanomun yanına. Titansız yapamam ben. :rendeer:
Salcoyu satarda alırsın sen o titanı ahanda buraya yazıyom demedi deme :p
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Yok abi.. işte o yüzden arıyorum ocak bası gibi inş alıcam. bakayım... cumartesi belli olur.. gene.. ne gelirse.. ama brodway. sahin diyorum gene ben.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Salcoyu satarda alırsın sen o titanı ahanda buraya yazıyom demedi deme :p

Vallaha adem abi diyecek motoru satacam.Fatih geri alır o motoru demedi demeyin.Salcano satılmaz zaten ömürlük motor :) :) Bi ara her ne kadar satcam etsem desemde vazgeçemedim motorumdan.

---------- Post added at 01:06 ---------- Previous post was at 00:37 ----------


İlgin için teşekkür ediyorum.Bu çanta bizim motorlara gelmez.Çünki boyutları baya büyük.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok salcanoyu satçam demedimki? ilerde yanına bi titan alıp ikisinı everebilirim dedim :) bu arada kayınço 12 günlük izne gelmiş. Buna sevindim.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
iki motora ne gerek var ikiside 125 lik deyip satar geçersin sen Salcanoyu ya hayırlısı :sunny:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
şimdi kırık bi kalp var diyelim. Yarısı salcano, diğer yarısı titan. İkisi tam bi bütün kalp etti. Yarım kalple nasıl yaşarım?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ulen Adem ayrıldığı sevgilisini unutamadan yeni bi ilişkiye başlamış genç kızlar gibisin he :mrgreen: unut artık şu titanı aga Salcoyla bağlan hayata :wiinkk:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok abicim olmaz. Titan aşkı bi başka. Salcanoyuda beğenmiyo değilim. Oda mükemmel bi motor. Öyle bişey işte.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
iyi bakam kumasını kıskanıp bozulupta yolda giderken atmasın bakalım seni Salco üzerinden yada kıskançlık krizlerine girip yollarda iş çıkarmaz inş. sana :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi ikisinede iyi davranırım. Gece birine gündüz birine binerim. Yani kıskanmazlar birbirini. Olmadı bi gece birine, öteki gece öbürüne binerim :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hımm bende çare çok diyosun yani yengem duymasın bakalım bir gece birine bir gece diğerine tövbe tövbe :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam abi sakın söyleme. Zaten motor aşkıma çok kızıyo. Hatta motoru kıskanıyo :santa:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
5bar.jpg


yan çantayı şu malzemeyi kullanarak yapacağım. katlanır olacak. menteşelerle katlanıp açılabilecek. lazım olmadı mı 3 çantayı da düzleyip yoluma devam edeceğim. isteyene resmini atarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst