- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
Eyvah Titansız yaşayamazsın şimdi sen napsakkikayınço izine geldi bugün. Titan 20-25 gün onda. Napam artık salcano wolf la idare etçez. :queen: :santa:
Sağol tatlı biz iyiyiz sen nasılsın aldınmı bir tofaşk :joker:Hosbulduk ahmet abi.. nasılsınız....
ahmet abi bırak bu işleri yapcaz sen rahat ol![]()
Salcano candır abi bırak titanı falan
Deli gibi seviyor nası bıraksın :queen: