Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
fatih Allahın günü çok. Sorunda giderildi. Yarın verirsin üstüne. Ama bugun hakıkaten baya bi tırstım sen sorun çıktı ruhsatta abi deyince :)

Hayırlısı ile şu titan bir gitse kurtulsak artık.Valla ben gerildim abi satıldı satılmadı.Satış verildimi verilmedi mi diye düşünmekten:) :) Hergün kankamla konuşuyoz bu durumu.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
adamın ruhunda var. Elleşme. Motor hastalıktır. Kanser gibi. Çaresi yoktur.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatih Allahın günü çok. Sorunda giderildi. Yarın verirsin üstüne. Ama bugun hakıkaten baya bi tırstım sen sorun çıktı ruhsatta abi deyince :)

abi ne bilem bende şoka girdim bıdrumda o kadarda dedik notere satışında sorun var mı yok mu deye bakın diye

hehe yarın fatih satar artıkın bu motoru :)

hayırlısı ile satarım inş. abi sana satışın ve sigorta poliçesinin faksını çekem git sigortadan geri kalan parannı al abi 10-15 tl yakıt parası yaparsın
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok fatihim gerek yok. 10-15 tl için o kadar koşuşturamam. Sen motoru ver arkadaşın üstüne yeter.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
yok fatihim gerek yok. 10-15 tl için o kadar koşuşturamam. Sen motoru ver arkadaşın üstüne yeter.

o derece yani bi kurtulamda gerısı muhım degıl ... dıyorsun bende bır ara kaydı vermek ıcın bayakı ugraştım heran başına bela olabılır fat280 yarın ne yap et bu işi hallet:) ademde , meriçte rahat etsik:))9
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abicim sadece siperlik olsa zarar ederdin ama iç lastik port bagaj la işi yırtarsın
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Kanka hayırlı olsun anlaşıldığı kadarı ile kol gibi kargo ücreti çıktı şansına :) Ucuz yollu halledeyim derken zararlı çıktın gene.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Birisi yol mu dedi :) Hazır ol abi yaza 3000 km ve 10-15 gün bir gezi planım var.Konaklama çadırda yemek işinide kendimiz yapacaz :) :)

Takıl bana o zaman.
Her türlü bende varım ama yeterki zaman uysun Meriç :cat:





Rota hazır aslında benim Kütahya- İğne ada-İğne ada- Artvin (Hopa,Sarp sınır kapısı)-Artvin (Hopa,Sarp sınır kapısı)-(Erzurum,Sivas,Ankara üzerinden) Kütahya toplamda 3673 km 1 temmuz-10 temmuz arası 10 gün sürecek bi planım var yani :king:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Abi tek yer değil benim hedef.Yol üzerinde gezilebilcek yerleri gezip öyle devam etmeyi düşünüyorum.En basitinden diyelim denizliden geçecez pamukkaleye bir saparız.Fatih dönerse o tarihe hep beraber gideriz abi yada ayarlarız tarihi ona göre kaçarız hep beraber.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Aynen bende öyle diyorum zaten Meriç bu bahsettiğim rota bir baştan bir başa Karadeniz zaten :bounce:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
tamam abi anlaştık o zaman :) :) çanta işini çözmek lazım bu sürede :) Tsubasadan haber yok kaç gündür.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Salihliden bir arkadaşımın atölyesi var.Hertürlü imkan var atölyede.Bu işi çözemezsek arkadaş beraber yapalım diyor.Eskisehirde univ. okuyor 20 ocakta yarıyıl tatiline gelecekmiş.Hani Tsubasadan o zamana kadar haber çıkmazsa alümiyumdan yapacam arkadaşla.300 den daha uygun bir fiyata imal edebilirm
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
o kadar çantayla paramı taşıyacaksınız? :queen:
hayırlı sabahlar, günaydın millet.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
amin amin. Ahmet abiye paraları taşımak için o kadar çantaya gerek yok. Ben bi tır tutar gelirim. :santa:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst