RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
300cc de değil olay. Eğer düzgün işçilik ile motoru 125ten 150 çıkarsan bile sıkıntı yaşanır. iyi bir usta az çok o motorun 300cc ye uygun olup olmadığını görür ve işçiliği iyiyse yapar da. Zaten bu tür olaylarda orjinal 300cc kadar güç alınamıyor. O yüzden motorun ciddi olarak zorlandığını sanmıyorum. Yeterki doğru parçalar doğru şekilde değiştirilsin.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olabilir, ama tek satmiyo adamlar. Aylık 5000 tane alın diyo :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
sen burdan alış veriş yaptın mı daha önce ?

aliexpress i biliyorum ama buradan nasıl alış-veriş yapılır bilmiyorum.

http://www.alibaba.com/product-gs/614601183/arsen_150_motorcycle_keeway_parts.html

burdaki ürünlerden birkaçını sipariş geçmek istiyorum nasıl olacak ?
Hayır yapmadım. orası ticari bir site ama normalde kurumsal firmaların alım yapması için hazırlanmış bir site. Aliexpress ise halk işi sahibinden gittigidiyor tarzı.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır yapmadım. orası ticari bir site ama normalde kurumsal firmaların alım yapması için hazırlanmış bir site. Aliexpress ise halk işi sahibinden gittigidiyor tarzı.

en az min order 50 diyo adamlar.

tek tek satış yapan bi çinli site yok mu acaba ?
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
54
arkadaşlar bu sitelerde ön cam var mı ben anlamıyorum benim yerime bakar mısınız rica etsem
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aliexpress , dealextreme gibi siteler tek satıyor. ben hep bişiler alıyorum.

Motosiklet parçası göremedim ben hiç,

RKS ye göre var mı parçalar, ben bulamadım, bildiğin bizim motorlara göre tek parça satan var mı link gönderir misin ?


arkadaşlar bu sitelerde ön cam var mı ben anlamıyorum benim yerime bakar mısınız rica etsem

bulursam haber veririm.




Bu arada @PaXx isimli kullanıcı nerelerde yaw. Görünmüyo Hiç. Şu ustaların son yaptıkları hakkında bilgi verecekti.

buralardaysan haber PaXx :)


.
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
54
bulursam haber veririm.




Bu arada @PaXx isimli kullanıcı nerelerde yaw. Görünmüyo Hiç. Şu ustaların son yaptıkları hakkında bilgi verecekti.

buralardaysan haber PaXx :)


.[/QUOTE]

tamam makseli haberini bekliyorum dostum.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim yeni ustanın gözü yemedi 250 cc olayını.

üst kapak olmaz şura şöyle olur bura böyle olur felan dedi durdu :(

bugün servis sahibinin titanic 200 ünde bizim soruna bakacak.

sorun hallederse bende de aynını uygulayacak.

hallolmazsa ben bi tane karbüratör alıp gedecem artık :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok :(

bugün usta servis sahibinin motorunu aldı, stop problemi için uğraştı durdu.

Karbüratör ü çıkardı bişeyler yaptı

üst kapağı açtı, gergiymiş, bobin miş her tarafı kurcaladı ama olmadı.

hafta içi de devam edecek sanırım. inş. çözer problemi.

Tekrar adamın ağzını aradım 250 cc için felan ama yine kesin bi cevap alamadım.

Usta benzin yetiştiremediğini söylüyo. bakalım ne olacak. bugünkü macera bu kadar :)



bu arada PaXx kardeş şu internet e foruma bi gir de bize biraz bilgi ver.
hatta O bahsettiğin servis in telefonunu felan ver bizim servis sahibi görüşmek istiyor.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkdaşım sana 42 kere dedim bak, PZ30 carbüratörü sipariş geç.. Bu baktığın sanırım PZ serisi ama PZ26 olabilir. Adamları ara de ki, üzerinde PZ30 yazacak yanlışlık olmasın, de. Zaten onun fiyatı da 35$ idi...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Manifold bağlantısı uyacak mı peki ?

uymazsa geri gönderecem. konuştum adamlarla.

siyanür' Alıntı:
Arkdaşım sana 42 kere dedim bak, PZ30 carbüratörü sipariş geç.. Bu baktığın sanırım PZ serisi ama PZ26 olabilir. Adamları ara de ki, üzerinde PZ30 yazacak yanlışlık olmasın, de. Zaten onun fiyatı da 35$ idi...

ne ara dedin la.

se benim karbüratör ü gördüydün demi.

tam olarak emin misin PZ carbüratör e ? bi link gönder hadi sen yine :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e bu 250 lik. hem giriş yeri uyacak mı ?

bizimki 200 cc. fazla yakmasın pamba.

onların hepsine baktım, şeffaf bulamadım.

hiç olmadı elcik ısıtma takarsın üstüne :D

yada yurtdışı siteleri gezecen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst