Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet hedaim kurallara uyalım. Özellikle şehir içi sürüşlerde.her an her yerden bişeyler çıkabiliyor. Uzun yol zevklidir. Uzun yolda en tehlikeli unsur ıslak zemin ve yaş yol dur. Sonra kamyon otobus, traktör hayvanlar gelir. Aman dikkat!
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kuru yola mazot dökülmüş. Hiç denk geldinmi? Altımda bionik vardı. 180 derece dönüverdi. Kaza oluyor, yola mazot yağ vr dökülüyor. Tam bi ölüm tuzağı.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih o kadırgayı muhteşem yapacak. Bi kaç ayar, arkaya çanta, öne sperlik filan.

Fatih benim motorun satışını verdinmi kanki?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
fatih o kadırgayı muhteşem yapacak. Bi kaç ayar, arkaya çanta, öne sperlik filan.

Fatih benim motorun satışını verdinmi kanki?

yok abi daha vermemiş.Kaporayı aldığı adamın aramasını bekliyor :) akşamüstü konusmustuk fatihle. Kadırgaya binmez abi.Salcano ile falan takas eder.Ne kadar alt yapılar aynı olsada kalıp olarak daha ufak bizim motordan.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hımm anladım. Tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı desene :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Aynen abi.Şimdi bana deseler salcano ile takas etcez ybr veya cbf veya bu cc de bir motorla.Vermem.Kalıp ve kullanımına alışmışız abi.Macera arayamam.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fat280 kadırgadan memnun degılmısın hala wolf dıyorsun ya

abi kadırgadan memnun değilim demedim zaten motoru pek sürdüğüm yok şu aralar ama sattığım motorla duygusal bir bağ vardı sonuçda onun huyunu suyunu biliyordum tekleme yok gaz yemede sorun yok yakıt desen mininmum ve sorunusuz arka çantalı sis farlı ön siperlikli ne ararsan vardı maşallah motorumda :)

fatih o kadırgayı muhteşem yapacak. Bi kaç ayar, arkaya çanta, öne sperlik filan.

Fatih benim motorun satışını verdinmi kanki?

abi meriç demiş haber bekliyorum bu arada motora dediğin gibi siperlik flan takacam abi arkaya çanta flanda koyduğumda uzun yola hazır demektir :)

Aynen abi.Şimdi bana deseler salcano ile takas etcez ybr veya cbf veya bu cc de bir motorla.Vermem.Kalıp ve kullanımına alışmışız abi.Macera arayamam.

meriç salcano benim için çok değerli kalıp var sele yumuşak ve geniş ama onsuz da yapamam deye birşey yok beni kızdırma hiç almama bak :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih yolda sis farların kabloları kısa devre yapıp yanınca önce kabloları çıkarttım, sonra sisleri. Yerine projektörmü taksam? Minik olanlarından? Senin sisler kuvvetli değildi.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Bende bir ara o ümitle merceli sis farı aldım abi 55wx2 olunca yakmadım adam akıllı zarar verir diye.Powerled en iyisi 3w çekiyor tanesi ama aydınlatması gayet güzel :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
led demiyorum abi powerled diyorum :) farklı seyler.Birde 45 derece mercek alırsın.İşte o zaman dadından yenmez :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
evet nihayet 150km oldu benim canavar.
ufak tefek sorunları not edelim. plaka çıkınca servise gideceğim bunlar için.

1-)ön frenden gelen anormal sürtme sesi. artık yolda giderkende geliyor
2-)kalkarken ve vitesatarken zincirden gelen tak sesi. zincirin bol durması
3-)vitesin arada bir ikiye geçmeyip boşta kalması
4-) hızlı vites atınca gidondan gelen cıyk sesi
5-).gaza dokununca motorun anormal hoplaması. kullanamıyom dönüşlerde sıkıntı.

ya 10tl benzin toplayan abimiz koymuş. 30 tlde ben almıştım. 150 km oldu. hala yedeğe düşmedi depo. hiçdurmadan durkalk yapmama rağmen..
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatih yolda sis farların kabloları kısa devre yapıp yanınca önce kabloları çıkarttım, sonra sisleri. Yerine projektörmü taksam? Minik olanlarından? Senin sisler kuvvetli değildi.

abi onlar olmamıştı zaten aydınlatma sıfır hiç göstermiyordu bile ben ebaydan 1-2 dolara kargo dahil power led bulmuştum motoru satmasam ondan sipariş etcektim ama olmadı sattık sana tavsiyem ebaydan alabiliyorsan al 30-40 günde gelir ama takar uzun süre kullanırsın bu arada sakın 55wlık flan sis farı takam deme akünün işini ve alternatörün işini bitirir :)

Gündüz farı yap abi powerled den.Çok daha iyi oluyor.

aynen en iyisi seninki gibi bir sis yapmak meriç
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam arkadaşlar o kadar kafaya takmıyorum yani. Olmasada olur. Kendi üstündeki far gayet yeterli şu an.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst