Uzun yolda en tehlikeli unsur ıslak zemin ve yaş yol dur. Sonra kamyon otobus, traktör hayvanlar gelir. Aman dikkat!
kuru yola mazot dökülmüş. Hiç denk geldinmi? Altımda bionik vardı. 180 derece dönüverdi. Kaza oluyor, yola mazot yağ vr dökülüyor. Tam bi ölüm tuzağı.
fat280 kadırgadan memnun degılmısın hala wolf dıyorsun ya
fatih o kadırgayı muhteşem yapacak. Bi kaç ayar, arkaya çanta, öne sperlik filan.
Fatih benim motorun satışını verdinmi kanki?
fat280 kadırgadan memnun degılmısın hala wolf dıyorsun ya
fatih o kadırgayı muhteşem yapacak. Bi kaç ayar, arkaya çanta, öne sperlik filan.
Fatih benim motorun satışını verdinmi kanki?
Aynen abi.Şimdi bana deseler salcano ile takas etcez ybr veya cbf veya bu cc de bir motorla.Vermem.Kalıp ve kullanımına alışmışız abi.Macera arayamam.
fatih yolda sis farların kabloları kısa devre yapıp yanınca önce kabloları çıkarttım, sonra sisleri. Yerine projektörmü taksam? Minik olanlarından? Senin sisler kuvvetli değildi.
Gündüz farı yap abi powerled den.Çok daha iyi oluyor.
tamam arkadaşlar o kadar kafaya takmıyorum yani. Olmasada olur. Kendi üstündeki far gayet yeterli şu an.