Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motoru alan arkadaslar yakıt tuketimleriniz ne kadar?
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
54
motoru alıpta kullanan yokki yakıt tüketiminden bahsetsinler :) illaki birileri alıp kullanacaktır bizde ona görealıp almayacağımız ortaya çıkacak tabi :D
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
sipariş etmemın ustunden 17 gun gectı bugun gene gıttım hala gelmemiş motor :S
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Motoru mg prince 100 ile aynı.
Orda yakıt konusunda çok sakin kullanımda 1.8 lt,çok sıkıştırınca da 2,5 lt yaktıgı soyleniyordu.
Birde çinli ustaların çoğu köylü tipi motorları öneriyorlar,sağlamlık konusunda çinli scooterlara falan 10 basar.
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
valla motor elıme gecmeden aldıgıma pısman oldum ben 17 gun ya :S benden sonra drıft aldı bı kac kısı hepsı suruyolar suan onları gorucke ıcım gıdıyo.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
valla motor elıme gecmeden aldıgıma pısman oldum ben 17 gun ya :S benden sonra drıft aldı bı kac kısı hepsı suruyolar suan onları gorucke ıcım gıdıyo.
Drift uzun zamandır piyasada,bu model çok yeni sayılır,canınızı sıkmayın.
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
Hayırlı olsun arkadasım motorunuz, merakla beklıyoruz ızlenımlerınızı ve fotografları.:) iyi forumlar
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
cok kotu ya sormayın bugun bayıye gıderken bı kamyon motor geldı nasıl sevındım baktım kutuda beyaz beyaz bısıelr gorunuyo bekledım ındırmelerını orda gelen tum motorlar drıft mıs yıkıldım ya adeta. kask aldım egsoz aldım jant şeritleri aldım magnet aldım buji aldım elcıklerı aldım xenon far hazır ama motor yok ortada...
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
bugun mondıalı aradım sıparıs verıldıkten 10 gun ıcerısınde bız bayılere motorları gonderıyoz dedıler. motoru bayıden sıparıos edelı bugun 20. gun :S bayıye gıttım daha sonra sızın motor 10 gun ıcınde gelcek dedıler ya benı sallıyolar yada çok pişkinler pes dogrusu bıdahada ne sorcam ne gıdıcem bayiye keşke peşinat vermeseydım :S
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
İnş. Bir an evvel motosikletiniz gelir, üzücü bir durum..
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
umarım motosikletinizi bir an önce teslim alırsınız.Sizden çok ben merak ettim.Fakat vardır her işte bir hayır...
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
bu kadar pıskınlık olurmu ya bugun bayıye gıttım gene canakkale yada ayvalıga sarfıyat beklıyoruz dedıler:S dedım 27 gundur motorum gelmıyor getırtemcıeksenız ben drıft almak ıstıyorum bundan vazgecıp bana dıyolar sıparısınızı verdık oyle bı sansınız yok :S e ozman dedım ben daha kac gun beklıcem fabrıkada bu motor mu yok yoo fabrıkada motor var ancak daha godnermedıler bıze dıyoalrlar :S:S son oalrak bu motor elıme ne zman gecıcek dedım sınırlı bı sekılde bana verdıgı cevap 10 gun ıcerısınde oldu .:S 10 gun oncede 10 gun ıcıdne gelır dıyordunuz hep oyalıyorsunuz dedım bı tane baska bı calısan geldı konuyu onuda anlattım onun buldugu cozume bakarmısınız ben 120 tl vercekmısın kargo sırketıyle motorumu alcaklarmıs fabrıkadan :S :S ustune yok kalsın dedım cıktım ordan yanı tam sopalık adamlar 1 ayda motormu gelırmıs ya tmm yenı model olabılır ama fabrıkarda var motor sonucta uretılmıs bı urun yurt dısındanda gelmıyor sonucta :S:S bu hafta ıcınde gelmesse zaten gıdıcem verdıgım pesınatımı gerı alıcam yeter ya havalar soguyo ben motoruma bınemedım :S:S:S
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
bu kadar pıskınlık olurmu ya bugun bayıye gıttım gene canakkale yada ayvalıga sarfıyat beklıyoruz dedıler:S dedım 27 gundur motorum gelmıyor getırtemcıeksenız ben drıft almak ıstıyorum bundan vazgecıp bana dıyolar sıparısınızı verdık oyle bı sansınız yok :S e ozman dedım ben daha kac gun beklıcem fabrıkada bu motor mu yok yoo fabrıkada motor var ancak daha godnermedıler bıze dıyoalrlar :S:S son oalrak bu motor elıme ne zman gecıcek dedım sınırlı bı sekılde bana verdıgı cevap 10 gun ıcerısınde oldu .:S 10 gun oncede 10 gun ıcıdne gelır dıyordunuz hep oyalıyorsunuz dedım bı tane baska bı calısan geldı konuyu onuda anlattım onun buldugu cozume bakarmısınız ben 120 tl vercekmısın kargo sırketıyle motorumu alcaklarmıs fabrıkadan :S :S ustune yok kalsın dedım cıktım ordan yanı tam sopalık adamlar 1 ayda motormu gelırmıs ya tmm yenı model olabılır ama fabrıkarda var motor sonucta uretılmıs bı urun yurt dısındanda gelmıyor sonucta :S:S bu hafta ıcınde gelmesse zaten gıdıcem verdıgım pesınatımı gerı alıcam yeter ya havalar soguyo ben motoruma bınemedım :S:S:S
Ben mondial hyena 100x'in ön fren kampanası ve zincir korumasını sipariş ettim 1 haftada getirdiler, sizin bayi bi motoru 1 ayda getiremiyosa o bence bayinin beceriksizliği veya uyanıklığıdır.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
57
Motoru mg prince 100 ile aynı.
Orda yakıt konusunda çok sakin kullanımda 1.8 lt,çok sıkıştırınca da 2,5 lt yaktıgı soyleniyordu.
Birde çinli ustaların çoğu köylü tipi motorları öneriyorlar,sağlamlık konusunda çinli scooterlara falan 10 basar.

100 km demi 2,5 lt yakıyor ? okadar yakıyor olmaz
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
100 km demi 2,5 lt yakıyor ? okadar yakıyor olmaz
Aynı motora sahip mg 100 prince topiğinde çok çok sıkıştırılınca 100 km'de 2,5 lt yakacağını söylüyordu bi kullanıcı.
Ben onun yalancısıyım :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Açın telefonu bayiyi fabrikaya şikayet edin veya fabrikayı fırçalayın.
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
acıyoruz dırek fabrıkaya ulasamıyrum kı nuramamı tuslatıyo bana bana gerı donceklerını soyluyolar okadar :S oda telesekreter den :S
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
bugun ıtıbarı ıle bayıye gıttım senetlerımı ıptal etttırrım. sebebıne gelınce bugun mondıalı aradım ve bana bu motorun daha uretılmedıgını onumuzdekı haftada uretıme baslancagını belıurttıler :S:S ben 1 ay daha motor beklıyemem buyuk ıhtımal yarın drıft alıcam suan onda karar kıldm...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst