Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ya motor hakkında bişey yazmaya korkar oldum. Fatih motorun güzel. Ama at sahibine göre kişner. Öf yazılanları okuyunca tansiyonum çıkıverdi birden. Kusura bakmayın. Motor güzel diyorum, şurası şöyle olsa olamamıydı diyorum vay benim motora kötü dedi :santa: neyse galiba biraz sert yazdım tekrar kusura bakmayın özellikle fatih :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ya motor hakkında bişey yazmaya korkar oldum. Fatih motorun güzel. Ama at sahibine göre kişner. Öf yazılanları okuyunca tansiyonum çıkıverdi birden. Kusura bakmayın. Motor güzel diyorum, şurası şöyle olsa olamamıydı diyorum vay benim motora kötü dedi :santa: neyse galiba biraz sert yazdım tekrar kusura bakmayın özellikle fatih :)
:queen: Adem noluyon len tansiyon mansiyon :) birde genç olacaksın :) kabul et sende ettiyarlıyosun :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi şikayetçiyim. Motor hakkında bişey yazamıyom, soramıyom, hemen kötüleme motoru diyolar. Yan ayak çok dik diyorum, neyse. Gene tansiyonum çıkacak. Yok abi tansiyon falanda kızınca öyle gibi oluyor sanki :sunny:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
abi şikayetçiyim. Motor hakkında bişey yazamıyom, soramıyom, hemen kötüleme motoru diyolar. Yan ayak çok dik diyorum, neyse. Gene tansiyonum çıkacak. Yok abi tansiyon falanda kızınca öyle gibi oluyor sanki :sunny:
Yan ayak mı dik. koruma demiri yokken motoru sola düşürün yeter :cherry: motor devrilecek kadar sola yatar ayaktayken artık.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet abi çok dik. Çoğu yerde kullanamıyorum, düz biyer arayıpduruyorum. Yukarı doğru 1-2 santim kadar yamultup kaldıracam. Biraz yatık dursun. Tersten rüzgar esse devirecek. Fatih öyle nasıl kullanmış bilmem. Memleketi dümdüz galiba. Burda öyle heryere bırakamıyorum yan ayaklık yüzünden. Biraz eğersem sorun kalmaz.
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
adem yan ayagı sokup mengenede hafıf egdır.cok degıl ama ben yenı alınca bu kesfı yapıp halletmıstım.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
evet abi çok dik. Çoğu yerde kullanamıyorum, düz biyer arayıpduruyorum. Yukarı doğru 1-2 santim kadar yamultup kaldıracam. Biraz yatık dursun. Tersten rüzgar esse devirecek. Fatih öyle nasıl kullanmış bilmem. Memleketi dümdüz galiba. Burda öyle heryere bırakamıyorum yan ayaklık yüzünden. Biraz eğersem sorun kalmaz.

abi ben çok rahat kulladım hiç bir sefer yan ayaklıktan dolayı dururken düşmedi motor aslında bana bazen yatık bile geldi demekki kullanım yeri meseleside önemli :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
adem80 malın kullanıcısı olarak ıstedıgı yorumu yapabılır... sonucta paylaşım başlıgı degılmı fat280 kardeşim sende darılma sonucta motor artık ademın ıyı amma kötu...bak adam her turlu göze carpan artılarını eksılerını yazıyor yalab bır şey yazarsa hepimizda aynı mal var sonucta anlarız bırakın adam yassın sorunlarıkı yenı kullanıcılar bunlara göre bılgı sahıbı olup karar versınler.... düşünce özgülügüne evet bendede şu an bu motor var suruş kefı var motorda fıyatının hakkını verıyor... yan ayakta yada orta sehpada bır sıkıntı yok şu ana kadar
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yan ayaklık çok ama çok sert. Mengene ile uğraştım belki yarım santim esnetebildim. Tek kişi zor yapılacak galiba.
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
adem80 malın kullanıcısı olarak ıstedıgı yorumu yapabılır... sonucta paylaşım başlıgı degılmı fat280 kardeşim sende darılma sonucta motor artık ademın ıyı amma kötu...bak adam her turlu göze carpan artılarını eksılerını yazıyor yalab bır şey yazarsa hepimizda aynı mal var sonucta anlarız bırakın adam yassın sorunlarıkı yenı kullanıcılar bunlara göre bılgı sahıbı olup karar versınler.... düşünce özgülügüne evet bendede şu an bu motor var suruş kefı var motorda fıyatının hakkını verıyor... yan ayakta yada orta sehpada bır sıkıntı yok şu ana kadar
ramazan sen ne ıctın arkadasım...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Arkadaşlar yağmurluk alacak olan varmı :silent: şu adreste çok güzel yağmurluklar buldum fakat satışları toptanmış kargo için en az 100 TL lik (yani en az 3 tane) sipariş verilmesi gerekiyomuş :pr: alacak olan en 2 kişi daha varsa buradan alabiliriz yada İstanbulda ikamet eden arkadaşlarımızdan birisi Ümraniyeden gidip alabilirmi benim için :rendeer:
http://www.yagmurluk.biz/yagmurluktakim.asp
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Arkadaşlar yağmurluk alacak olan varmı :silent: şu adreste çok güzel yağmurluklar buldum fakat satışları toptanmış kargo için en az 100 TL lik (yani en az 3 tane) sipariş verilmesi gerekiyomuş :pr: alacak olan en 2 kişi daha varsa buradan alabiliriz yada İstanbulda ikamet eden arkadaşlarımızdan birisi Ümraniyeden gidip alabilirmi benim için :rendeer:
http://www.yagmurluk.biz/yagmurluktakim.asp

Ben alacağım istanbul sirkecide bulmuştum bir tane alt üst 80 TL idi senin linke bakıyorum şimdi.. Sana göre hangisi iyi ben hafta sonu gidebilirim en erken..
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Takım no 1-2-3-4-5 hangisi olursa farketmez eğer gidebilirsen yerinde görür incelersin benim için özellikle üstün bol olması önemli -ki montun üzerine giyebileyim :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yağmur yağmıyoki, daha doğrusu daha 1-2 kere yağdı burlara. Yağmurluk alt üst iyi olurdu. Ama yağmurda uzun yola çıkmam. Huyum değil. :) fatih dün biraz sert çıktım galiba. Kusura bakma kardeşim. Bişey daha yazsam kızarmı acep? Yazmaya korkuyom :silent:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Bana müsade arkadaşlar.Yarın süpriz bir kararla yolculuğa çıkacağım.Urla/izmire gidecem ev arkadaşına araba bakmaya.Sizler için birkaç foto çekerim artık.İyi geceler.

merhaba arkadaşlar.Bugun toplamda 200 km falan yaptım.Urladaki aracı beğenmeyince izmir bucada başka bir araç bakmaya gittik.Oda kabus oldu bana.Artçı ile şehirdışına çıkmamıştım daha önce.Bana göre değilmiş tek başıma koca koltuğa rahat rahat oturmak varken neymiş o sıkış tepiş.Birde izmirde adres soruyorum herkez farklı biryer tarif ediyor.30 dk sürdü konaktan bucaya çıkmak.Motor kullanmaktan fotoğraf çekemedim.Hava beklediğimden daha iyi idi.

---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:34 ----------

Takım no 1-2-3-4-5 hangisi olursa farketmez eğer gidebilirsen yerinde görür incelersin benim için özellikle üstün bol olması önemli -ki montun üzerine giyebileyim :cat:

abi sizin oralarda işçi kıyafetleri satan biryer yokmu ??


Bişey daha yazsam kızarmı acep? Yazmaya korkuyom :silent:

abi sen yaz :) :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
adem80 malın kullanıcısı olarak ıstedıgı yorumu yapabılır... sonucta paylaşım başlıgı degılmı fat280 kardeşim sende darılma sonucta motor artık ademın ıyı amma kötu...bak adam her turlu göze carpan artılarını eksılerını yazıyor yalab bır şey yazarsa hepimizda aynı mal var sonucta anlarız bırakın adam yassın sorunlarıkı yenı kullanıcılar bunlara göre bılgı sahıbı olup karar versınler.... düşünce özgülügüne evet bendede şu an bu motor var suruş kefı var motorda fıyatının hakkını verıyor... yan ayakta yada orta sehpada bır sıkıntı yok şu ana kadar

haklısın abi artık motor onun ne yaparsa yapar sorunlarını demekte özgür tabi abi :)

yan ayaklık çok ama çok sert. Mengene ile uğraştım belki yarım santim esnetebildim. Tek kişi zor yapılacak galiba.

işte sağlam olduğu ordan belli abi kolay kolay yamulmaz şasesi:)

yağmur yağmıyoki, daha doğrusu daha 1-2 kere yağdı burlara. Yağmurluk alt üst iyi olurdu. Ama yağmurda uzun yola çıkmam. Huyum değil. :) fatih dün biraz sert çıktım galiba. Kusura bakma kardeşim. Bişey daha yazsam kızarmı acep? Yazmaya korkuyom :silent:

yok be abi takılıyorum zaten neden kızayım ki mal senin herşey diyebilirisn


bu arada arkadaşlar bu motoru aldım hayırlı uğurlu olsun deyin :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-ybr-ayni-motor-acil-satilik-102287861/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst