- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
ya motor hakkında bişey yazmaya korkar oldum. Fatih motorun güzel. Ama at sahibine göre kişner. Öf yazılanları okuyunca tansiyonum çıkıverdi birden. Kusura bakmayın. Motor güzel diyorum, şurası şöyle olsa olamamıydı diyorum vay benim motora kötü dedi :santa: neyse galiba biraz sert yazdım tekrar kusura bakmayın özellikle fatih 