- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #2,841
ne zamandır aklımda yazayım bari. Motorun yan ayaklık çok dik. Yan ayaklığa bıraktığımda rüzgar üf dese düşecek sanki. Motor dimdik duruyor. Yan ayaklığı biraz yatırmam lazım gibi. Gelelim orta ayaklığa. Okadar uzunki, ayaklığa kaldırırken nerdeyse gaz çıkartacağım yüklenmekten :sunny: yani fatih kızacak gene ama titan es le aynı kilo, biri sanki 100, diğer motor 200 kg gibi. Buna etken orta ayağında çok yüksek olması. Sizinkilerde aynımı?
adem abi bence yan ayaklığı çok iyi idi seninkini hiç beğenmedim çok yatıyor motor sanki düşecek gibi geliyor tabi herkesin kullanış ve motoru koyması farklı orta ayaklıkta iyi sende adem abi laf edip durma bak ben senin motoruna laf ediyom mu