Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ne zamandır aklımda yazayım bari. Motorun yan ayaklık çok dik. Yan ayaklığa bıraktığımda rüzgar üf dese düşecek sanki. Motor dimdik duruyor. Yan ayaklığı biraz yatırmam lazım gibi. Gelelim orta ayaklığa. Okadar uzunki, ayaklığa kaldırırken nerdeyse gaz çıkartacağım yüklenmekten :sunny: yani fatih kızacak gene ama titan es le aynı kilo, biri sanki 100, diğer motor 200 kg gibi. Buna etken orta ayağında çok yüksek olması. Sizinkilerde aynımı?

adem abi bence yan ayaklığı çok iyi idi seninkini hiç beğenmedim çok yatıyor motor sanki düşecek gibi geliyor tabi herkesin kullanış ve motoru koyması farklı orta ayaklıkta iyi sende adem abi laf edip durma bak ben senin motoruna laf ediyom mu
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
armudun sapı uzumun copu edalarında hep adem.aldın hakkaten tas gıbı motoru bırde psıkolojık baskı yapıon ama olmuyo adem.ben taaaa bursadan bozuluyom kaldıkı fatıh nasıl bozulmasın.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
armudun sapı uzumun copu edalarında hep adem.aldın hakkaten tas gıbı motoru bırde psıkolojık baskı yapıon ama olmuyo adem.ben taaaa bursadan bozuluyom kaldıkı fatıh nasıl bozulmasın.

aynen mutlu abi bende onun honda titanı aldım o kadar eksiği var ki ben bir kelma edip şurası böyle burası böyle demeyom adem abi yok şunu böyle yapmışlar yok şurası şöyle böyle deyip duruyor :)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
adem ybr orta ayağı takmayı düşündün mü hiç... belki düzelir.

salcanocular :) sizin motoru evim sensin filminde kullanmışlar motorunuz meşur oldu :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
adem ybr orta ayağı takmayı düşündün mü hiç... belki düzelir.

salcanocular :) sizin motoru evim sensin filminde kullanmışlar motorunuz meşur oldu :mrgreen:

özgür orta sehpa zaten ybr ile aynı adem abi titana alışınca ona tuhaf geliyor
evet gördüm o filmin frankmanını evet meşhur oldu resmen :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
len arkadaşlar kötülemiyorum yahu? Yan ayaklıkta çok dik duruyo diyorum. Her yerde yan ayaklığı kullanamıyorum. Biraz yatıracam. Orta ayaklık gerçekten uzun. Zor kalkıyor ayağa. Allah allah yahu.motor kötü demedimki? Kaldıkı motor hakkında paylaşım yapıyorum. İsterseniz yapmam. Yazmayıveririm. Motoruda kötülemedık yahu. Paylaşım yapıyorum paylaşım. Ayak uzun motor dik duruyor dedik, kötü olduk. Madem hiç yazmayayım?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
len arkadaşlar kötülemiyorum yahu? Yan ayaklıkta çok dik duruyo diyorum. Her yerde yan ayaklığı kullanamıyorum. Biraz yatıracam. Orta ayaklık gerçekten uzun. Zor kalkıyor ayağa. Allah allah yahu.motor kötü demedimki? Kaldıkı motor hakkında paylaşım yapıyorum. İsterseniz yapmam. Yazmayıveririm. Motoruda kötülemedık yahu. Paylaşım yapıyorum paylaşım. Ayak uzun motor dik duruyor dedik, kötü olduk. Madem hiç yazmayayım?

bizde takılıyoz abi ya sende kızma hemen yaz yaz sensiz bu forumun tadı mı olur :)

:) :) salcano iyidir adem abi bakma sen fatihe :)

meriç ben sana ne dedim büyükler konuşurken küçükler dinler :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ülen ne yazsak suç, ne paylaşsak motoru kötüledi oluyor, kötüleyecek olsam alırmıydım motoru? Eksik, fazla ne varsa onu paylaşıyoruz işte :pr:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yahu yapmayın etmeyin arkadaşlar, bi film bakam dedik, girmedik forma, salcano düşmanı edip çıkarmışsıniz beni yahu? Zevkle biniyorum, memnunum ve satmıcam. Memnun olmasam zaten çıkarırdım satılığa değilmi? Zaten 1 tane daha motor var elimde. 2 sine birden niye masraf edip durayım? Vergisi, benzini, sigortası, yağı, vizesi, bakımı?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
yahu yapmayın etmeyin arkadaşlar, bi film bakam dedik, girmedik forma, salcano düşmanı edip çıkarmışsıniz beni yahu? Zevkle biniyorum, memnunum ve satmıcam. Memnun olmasam zaten çıkarırdım satılığa değilmi? Zaten 1 tane daha motor var elimde. 2 sine birden niye masraf edip durayım? Vergisi, benzini, sigortası, yağı, vizesi, bakımı?



tamam adem abi anladık sana b,ir daha dokunmayacam abi kızma darılma sakın takılıyoruz işte samimiyiz deyen :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Bana müsade arkadaşlar.Yarın süpriz bir kararla yolculuğa çıkacağım.Urla/izmire gidecem ev arkadaşına araba bakmaya.Sizler için birkaç foto çekerim artık.İyi geceler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst