- Katılım
- 2 Kas 2010
- Mesajlar
- 145
Köroğlu caddesinden Kırkkonaklara giden yol üzerindeki Lukoilde var. 1 Tl basınçlı su 1 Tl köpük, fırça da var. Üstelik tenha da oluyor rahat rahat yıkıyorum.
Köroğlu caddesinden Kırkkonaklara giden yol üzerindeki Lukoilde var. 1 Tl basınçlı su 1 Tl köpük, fırça da var. Üstelik tenha da oluyor rahat rahat yıkıyorum.
Benim apartmanın garajında da 0tl ile çalışan basınçlı su makinesi var :cherry: 1 saat önce motorları yıkadım mis gibi oldu.
Evet yeni adı Uğur Mumcu ben alışkanlıkları birtürlü değiştiremiyorum. Uğur Mumcu nun en sonunda ışıktan sağ yap, yani Köroğlu İşkembecisinden sağa gir hemen görürsün Soykan.
kuyu suyuna kurban olayım....Bu türden yerler genelde kuyu suyu kullanıyor,iyi silinmezse ciddi kireç bırakabiliyor motorda...
Keşke ama taşıma suyla değirmen dönmez heraldeYığılın beyler![]()
buldum buldum diye bağırır
hangi sitede okumuştum hatırlamıyorum ama hipodrom caddesinde hal girişindeki bp de olduğunu yazmış birisi
geçen hafta cuma ankamall deydim, benzin alıyım hem de yoklıyım dedim
harbiden de var bi köpük bi su
sordum bi liraya kaç dakka su veriyo diye
eleman 2 3 dakka dedi
bence daha uzundur
geç vakit olduğundan uğraşamadım
müsait bi zamanda gitcem yıkıcam benim fakiri
kordinatları veriyorum
39.951476,32.823897 (google maps)
bu kordinatları arattığınızda pembe balonla hal'i gösteriyo, yeşil okla benzinliği gösteriyo
kafanız karışmasın
Bp-ceylan Petrol diye de aratabilirsiniz ama iki tane çıkıyo
sonuçları kesiştirin işte
ilk mesajı da güncelliyim bari kolaylık olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
kendimi çok acemi gibi hissediyorum
ilk mesajda düzenle simgesi yok
demek ki diyorum kendi kendime konuların ilk mesajları düzenlenemiyor...
enteresan
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
oha birleştirdi
çok enteresan![]()