Ankarada 1tl'yle çalışan basınçlı su makinesi?

Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
145
Köroğlu caddesinden Kırkkonaklara giden yol üzerindeki Lukoilde var. 1 Tl basınçlı su 1 Tl köpük, fırça da var. Üstelik tenha da oluyor rahat rahat yıkıyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Köroğlu caddesinden Kırkkonaklara giden yol üzerindeki Lukoilde var. 1 Tl basınçlı su 1 Tl köpük, fırça da var. Üstelik tenha da oluyor rahat rahat yıkıyorum.

Davut Abi haritada bulamadım bir türlü acaba haritada gösterebilir misin? :)

Edit: Uğur Mumcu caddesi değil mi yeni adı.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim apartmanın garajında da 0tl ile çalışan basınçlı su makinesi var :cherry: 1 saat önce motorları yıkadım mis gibi oldu.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
145
Evet yeni adı Uğur Mumcu ben alışkanlıkları birtürlü değiştiremiyorum. Uğur Mumcu nun en sonunda ışıktan sağ yap, yani Köroğlu İşkembecisinden sağa gir hemen görürsün Soykan.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Bu türden yerler genelde kuyu suyu kullanıyor,iyi silinmezse ciddi kireç bırakabiliyor motorda...
kuyu suyuna kurban olayım....
sen bir de bizim kıbrısda kullandıgımız suyu görsen...
bildiğin deniz suyu...istediğin kadar kurula...
 
Katılım
13 Ağu 2012
Mesajlar
137
adanada kaldırıma koyacaklar neredeyse her benzinlikte var koymuyanı dövüyorlar burda :D
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
konuyu açan arkadaşa çok teşk ediyorum ..bende emekde oturuyorum bahsedilen benzinliklere bi gideceğm yakındır insallah haritadan bakayım bende simdi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

baktım maps'ten bulunduğum yere 8 km uzaklkta uğur mmcu caddesndeki yer... daha yakn biyer yokmu arkadaşlar ?
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
37
buldum buldum diye bağırır :)

hangi sitede okumuştum hatırlamıyorum ama hipodrom caddesinde hal girişindeki bp de olduğunu yazmış birisi
geçen hafta cuma ankamall deydim, benzin alıyım hem de yoklıyım dedim
harbiden de var bi köpük bi su
sordum bi liraya kaç dakka su veriyo diye
eleman 2 3 dakka dedi
bence daha uzundur
geç vakit olduğundan uğraşamadım
müsait bi zamanda gitcem yıkıcam benim fakiri :)

kordinatları veriyorum :)
39.951476,32.823897 (google maps)
bu kordinatları arattığınızda pembe balonla hal'i gösteriyo, yeşil okla benzinliği gösteriyo
kafanız karışmasın
Bp-ceylan Petrol diye de aratabilirsiniz ama iki tane çıkıyo
sonuçları kesiştirin işte :)

ilk mesajı da güncelliyim bari kolaylık olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

kendimi çok acemi gibi hissediyorum
ilk mesajda düzenle simgesi yok
demek ki diyorum kendi kendime konuların ilk mesajları düzenlenemiyor...
enteresan

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

oha birleştirdi :)
çok enteresan :D
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
buldum buldum diye bağırır :)

hangi sitede okumuştum hatırlamıyorum ama hipodrom caddesinde hal girişindeki bp de olduğunu yazmış birisi
geçen hafta cuma ankamall deydim, benzin alıyım hem de yoklıyım dedim
harbiden de var bi köpük bi su
sordum bi liraya kaç dakka su veriyo diye
eleman 2 3 dakka dedi
bence daha uzundur
geç vakit olduğundan uğraşamadım
müsait bi zamanda gitcem yıkıcam benim fakiri :)

kordinatları veriyorum :)
39.951476,32.823897 (google maps)
bu kordinatları arattığınızda pembe balonla hal'i gösteriyo, yeşil okla benzinliği gösteriyo
kafanız karışmasın
Bp-ceylan Petrol diye de aratabilirsiniz ama iki tane çıkıyo
sonuçları kesiştirin işte :)

ilk mesajı da güncelliyim bari kolaylık olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

kendimi çok acemi gibi hissediyorum
ilk mesajda düzenle simgesi yok
demek ki diyorum kendi kendime konuların ilk mesajları düzenlenemiyor...
enteresan

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

oha birleştirdi :)
çok enteresan :D

başgann büyük sevap işeledin walla ... Allah razı olsun çok saol
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
Ben hepsi burada com fan elle çalışan yıkama makinesi aldım 56 tl ye kargo bedava doldur doldurulması tıka benzinligw gitmeye gerek yok
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
1 er liradan 2 lira olsa 28 yıkama karşılığında makine almışsın demektir ki buna köpük ve su dahil değil. benzinlikteki bu aletler gerçekten ucuza geliyor. bir de istanbulda bulabilsem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst