RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maskeli kardeşim sen kaşındın fotoya boğacam seni :mrgreen:
29 ekim Bursa Enduro kortejimizden 2 fotom var

[url]http://img547.imageshack.us/img547/6712/58000101512194105288171.jpg[/URL]

[url]http://img15.imageshack.us/img15/5153/22371210151219410828817.jpg[/URL]

---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

bunlar da yaklaşık 1 ay öncesinden bir kafede otururken mini mini kediler birden motorun tepesine çıkıp oynamaya başladılar hiç karışmadım kedileri severim :joker:
zaten gece motoru dışarda bırakıyorum hep kediler geziyor üzerinde her sabah silmek zorunda kalıyorum

[url]http://img839.imageshack.us/img839/5096/img0586zu.jpg[/URL]

[url]http://img528.imageshack.us/img528/633/img0587lk.jpg[/URL]

[url]http://img811.imageshack.us/img811/5808/img0588xx.jpg[/URL]

[url]http://img809.imageshack.us/img809/2088/img0589mf.jpg[/URL]

[url]http://img248.imageshack.us/img248/8681/img0590k.jpg[/URL]

[url]http://img100.imageshack.us/img100/4694/img0591ug.jpg[/URL]

---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:12 ----------

bunlarda eski motorumdan kalan 3 ledli power ledler (by Mst Tec H)

[url]http://img59.imageshack.us/img59/9681/img0662fr.jpg[/URL]

[url]http://img545.imageshack.us/img545/153/img0663rx.jpg[/URL]

---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:14 ----------

gelelim dealextreme sitesinden sipariş verdiğim parçalara
uzun bir bekleme süresinden sonra elime ulaştı (yaklaşık 50 gün)
fiyatlar müthiş, 1 dolarlık tek bir ürün bile isteseniz ücretsiz kargo ile yolluyorlar :)

yağ kapağının yerine takılan sıcaklığı gösteren bir parça hoşuma gitti ama altında uzun bir çubuk olduğu için bizimkine uyacakmı bakıcam artık. Fiyatı: 4,9 $

[url]http://img69.imageshack.us/img69/2603/img0665y.jpg[/URL]

[url]http://img837.imageshack.us/img837/6373/img0667jo.jpg[/URL]

bu da 12v çakmak adaptörü. marine tipi kapaklı su geçirmez, kablosunun üzerinde sigorta var, telefonumu şarj etmek için kullanıcam onun dışında navigasyon gibi cihazların şarjı içinde kullanılabilir. Fiyatı: 6,7 $

[url]http://img20.imageshack.us/img20/7254/img0668oc.jpg[/URL]

[url]http://img51.imageshack.us/img51/9056/img0669lm.jpg[/URL]

[url]http://img809.imageshack.us/img809/5115/img0670yt.jpg[/URL]




abi şu far ile çamurluğun arasındaki iki taraftaki ek ledleri nereden temin ettin nasıl takılıyo
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
abi şu far ile çamurluğun arasındaki iki taraftaki ek ledleri nereden temin ettin nasıl takılıyo

e yazıyor ya orda (by Mst Tec H) diye :mrgreen:
Mesut korkmaz bizim kulüp üyesi arkadaşımız, ankarada yaşıyor http://www.mesutkorkmaz.com/ adresinden ulaşabilirsin

---------- Post added at 16:44 ---------- Previous post was at 16:40 ----------

Bidaha sor, bidaha... :queen:

Bana da dereceli yap kapağını anlatacaktı daha... -_-

bu mesaj bana mıydı anlamadım :/

---------- Post added at 16:46 ---------- Previous post was at 16:44 ----------

ha bide motorum artık yok bu sabah satıldı :mrgreen:
ilan vereli 3 gün olmuştu ben bile anlamadım ne oldu biri geldi aldı gitti ışık hızı ile..
maskeli kardeşim bu konu ile ilgili özelden görüşelim.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilan vereli 3 gün olmuştu ben bile anlamadım ne oldu biri geldi aldı gitti ışık hızı ile..
maskeli kardeşim bu konu ile ilgili özelden görüşelim.


abi hayırlısı olsun.

sen pek memnun galmadıydın heral moturdan :) neyse

şimdi ne düşünüyon tarz motor olarak, merak ettim sadece
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@sgurdal, evet sorum sana idi.. :) O termometreli kapak nereye takılıyor??
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eveet bende keyfi olarak ilanı koydum.

motor güzel beğeniyorum. biniyorum, binerim de :)

ilan no bu 104102603

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...zasiz-bakimli-ciziksiz-beyaz-104102603/detay/

---------- Post added at 20:54 ---------- Previous post was at 20:48 ----------

Ayrıca egzos u da boyadım :) http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/11/egzos-boyama-islemi.html

IMAG0714.jpg


IMAG0717.jpg


IMAG0720.jpg


IMAG0723.jpg


IMAG0721.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Makseli sen bu siyah yanmaz boyayı nerden buluyosun ? ben koskoca hırdavat marketlere soruyorum yok diyorlar. bi kere 150mr'ın egzozunu boyamıştın yanmaz boyayla.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
34
selamın Aleyküm :) bu makinde ve kafamda rüyamda neyse :D aklımdan gitmio ama sitesinde ve formlarda artı videolarda + bi hız göremedm bu para o motora değer mi onuda bilmiyorum kafamdaki soru işaretlerni götürün ltfen :S süren varsa en son kaç km yakıt tüektmi hakkında bilgi yazarsa sevinrm baştan okumak nasip olmaz 22 sayfa Rks hakknda bilgiyi :D
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
selamın Aleyküm :) bu makinde ve kafamda rüyamda neyse :D aklımdan gitmio ama sitesinde ve formlarda artı videolarda + bi hız göremedm bu para o motora değer mi onuda bilmiyorum kafamdaki soru işaretlerni götürün ltfen :S süren varsa en son kaç km yakıt tüektmi hakkında bilgi yazarsa sevinrm baştan okumak nasip olmaz 22 sayfa Rks hakknda bilgiyi :D

arayacan okuyacan bulacan :mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Aynen, hem kullanıcılar neredesiniz diye sor hemde kullanıcıları bulunca yüzlerce değerli mesajı okuma.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
buyrun size led farların farkı için fotolar çekmiştim

sadece kısa farlar açıkken
1sadeceksa.jpg


sadece led sisler açıkken
2sadecesis.jpg


hem kısa far hemde sisler açıkken
3sisveksa.jpg


bu da uzun far ve sisler ile
4sisveuzun.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...zasiz-bakimli-ciziksiz-beyaz-104102603/detay/


ben biraz bekleyecem güzel birşey alacam, kim bilir önümüzdeki sezona bi Kawasaki ile devam ederiz. hayırlısı :)



Motosiklet Keeway in RKV 200 G modelidir. Kuba nın yeni markası RKS tarafından getirilmektedir.

Motorun kalitesi beklediğimden daha iyi çıktı. http://rkstitanic200.blogspot.com adresinden motorum hakkında tüm geçmişi yazdım.

Merak edenler için;
Motorumu kesinlikle artistik hareket yapmak veya başka işler için kullanılmadım. Yazılımcıyım sabah akşam ev - iş arası kullandım. Alalı 4 ay oldu. Arasıra forumdan arkadaşlarla gezilere gittim Ankara çevresi - ilçelere.

Motosikletim temizdir, çiziksiz ve Masrafsızdır. 6000 km bakımı yeni yapıldı.

Her zaman Castrol motor yağı kullandım.

Vergi borcu yoktur ve muayenesi 2015 te dir.

yani alacak arkadaş sadece çalıştırıp gidecek, hiç masrafa girmeyecektir.

Önde, Ters maşa amortisör ve 260 mm Çift kaliperli disk fren. Arka Disk fren.

Seramik özellikli Piston, Azot gazlı arka amortisörler, kalın tekerler, Dijital gösterge ve Rahat sele.

üstünde gelen lastikler iyi değildi, bu yüzden Kışın yağmurda rahat kullanmak için 150 TL lik yeni Unilli marka lastik takımı taktırdım.

Çok az pazarlık vardır. Hafta içi mesai saatlerinde, diğer zamanlarda mesaj ile ulaşınız ! Takas teklif etmeyiniz !

Sıfır alacaklar için bu motor pahalıdır. 5400 TL + Plaka + Ruhsat + Sigorta ile 5800 e gelmektedir. Ben üstüne birde 150 TL lik Unilli lastik taktırdım.

Lastiklerle beraber 6000 TL ye gelmektedir motor.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...zasiz-bakimli-ciziksiz-beyaz-104102603/detay/
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Er5, Er6n ya da Er6f iyi gider :)

hayırlısı :)

ama şehir içi yine küçük bi motor olacak !

150 MR veya 150 MCX alayım diyorum yeni sezona kadar.

ufak tefek sıkıntıları geçersek MCX nasıldır ?

150 MR yi 12 000 km kullandım, değişiklik olsun diyorum....
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
hayırlısı :)

ama şehir içi yine küçük bi motor olacak !

150 MR veya 150 MCX alayım diyorum yeni sezona kadar.

ufak tefek sıkıntıları geçersek MCX nasıldır ?

150 MR yi 12 000 km kullandım, değişiklik olsun diyorum....

Ufak tefek sıkıntıları geçiyorum.. 150 MCX görünüş olarak daha iyi ve daha yüksek ama konforlu değil Mustafa, Ama herkesin ilgisi üzerinde oluyor heleki rengi kırmızı olunca :) onun yerine Honda CB125e al derim. Büyük ihtimal önümüzdeki sezon Cb ile devam ederim ya da Ybr 125..
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ufak tefek sıkıntıları geçiyorum.. 150 MCX görünüş olarak daha iyi ve daha yüksek ama konforlu değil Mustafa, Ama herkesin ilgisi üzerinde oluyor heleki rengi kırmızı olunca :) onun yerine Honda CB125e al derim. Büyük ihtimal önümüzdeki sezon Cb ile devam ederim ya da Ybr 125..

haklısın.

bir kaç kez bayi de iken üzeirne oturdum du da, hiç rahat değildi.

adamın orası burası şapıyodu :) ya hiç belli olmaz. belki satmam bunu, 250 cc ye çevirebilirim :)

@PaXx nikli kardeşimiz, bulunduğu şehirde bir servisin motoru yükseltme işleri ile uğraştığını söylemişti

onlardan bir haber çıkarsaaa aynı işlemleri yapabilirim bende, çıkmazsa artık bakacaz duruma :)
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
haklısın.

bir kaç kez bayi de iken üzeirne oturdum du da, hiç rahat değildi.

adamın orası burası şapıyodu :) ya hiç belli olmaz. belki satmam bunu, 250 cc ye çevirebilirim :)

@PaXx nikli kardeşimiz, bulunduğu şehirde bir servisin motoru yükseltme işleri ile uğraştığını söylemişti

onlardan bir haber çıkarsaaa aynı işlemleri yapabilirim bende, çıkmazsa artık bakacaz duruma :)

Bunun sonu yok zaten insan devamlı bir üstünü ister :) Şöylede yapabilirsin GT250 naked al mesela 2.el temizinden. Ya da twister..
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
5 bin liraya 250cc alınacak tek motor hyosung gt 250 derim. çift silindir 29 beygir kaslı görüntü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst