Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sen kendi dumanı na boğuldun abisi motor duman atıyor ama gitmiyor namuzsuz:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
len rampalarda kaybolup gittin arkamdan. Seni beklerken ağaçlar eksozumun dumanından çıkan karbonmonoksit gazını oksijene çevirmişti bile çam ağaçları. Sen gelene kadar yani.



Arkadaşlar ful depo yedeğe düşene kadar şehir içi, artçılı tam tamına 445 km yaptı. sizce çokmu yakıpduru?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
yok ıdare eder. O beni tatmin edemezse ben onu tatmin ederim :santa: motora şu an aldığım gibi binmeyi düşünüyorum elletmeden.

elletme tabi abi tın tın bin işte motoruna :)

torku yokuşta gördünya fatih. Kaldıkı kömürleşmiş segman pistonla dumanını attırdım:pl: çok gonuşmaaa

adem abi sekman piston attım motoruna birde silindir arasına ince conta koydum ve motora daha basmadım ama şuanki görünen torku flan bnim salcanoya göre güzel az gaza basmayla gidiyor çok rahat :)

len rampalarda kaybolup gittin arkamdan. Seni beklerken ağaçlar eksozumun dumanından çıkan karbonmonoksit gazını oksijene çevirmişti bile çam ağaçları. Sen gelene kadar yani.



Arkadaşlar ful depo yedeğe düşene kadar şehir içi, artçılı tam tamına 445 km yaptı. sizce çokmu yakıpduru?

adem abi en kolay yolu sen git depoyu tekrar fulla şuan ve kaç parayla kaç km gitmiş de bize bizde yorumu ona göre yapalım abi
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet arkadaşlar, yedeğe düşünce benzin aldım, fulledim tamı tamına tam olarak 12.5 litre benzin aldı. Yani yedeğe düşer düşmez fullerseniz 12.5 litre ile doluyor. 12.5 litre ile şehir içi artçılı 445 km yol yaptım. 1 litre benzinle 35.6 km civarı, 100 km de tam olarak 2.8 litre yaktım. Uzun yolda 100 km de 2.5 litre yakar bu motor. Aynı uzun yolda fat280 fatih yapsa 2.3 civarı yakar. Fena bi değer değil ama titan es te bukadar yakıyor. bizım motorlar gene iyi. Çok sıkıştırsan bile 100 km de 2.8 litre.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
evet arkadaşlar, yedeğe düşünce benzin aldım, fulledim tamı tamına tam olarak 12.5 litre benzin aldı. Yani yedeğe düşer düşmez fullerseniz 12.5 litre ile doluyor. 12.5 litre ile şehir içi artçılı 445 km yol yaptım. 1 litre benzinle 35.6 km civarı, 100 km de tam olarak 2.8 litre yaktım. Uzun yolda 100 km de 2.5 litre yakar bu motor. Aynı uzun yolda fat280 fatih yapsa 2.3 civarı yakar. Fena bi değer değil ama titan es te bukadar yakıyor. bizım motorlar gene iyi. Çok sıkıştırsan bile 100 km de 2.8 litre.

abi sen titan esle bunu karıştırma onun silindir pistonu büyük ve vites aralıklarıda uzun o yüzden aynı ve az yakabilir bak bakalım 14 yaptın önü şimdi ne yakacak titan az fazlaşabilir bence :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kısa yolda, şehir içi farketmez. Zaten 5 e atamıyorum. Uzun yolda farkeder. Gerçekten titan es in yakıtı salcanodan fazla değil. Aşa yukarı aynı. Pistonu büyük olmasına rağmen.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
en az benimki yakar, sabahları ciklesiz tek marştada alır. Sağol fatih. Bu konuda yabancılık çekmedim. Zira 96 titanda cikle kullandığımı hiç hatırlamam.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
kanka 2 turda ve iğne 2 de öyle yakıyorsu son ayarlamada 440 da falan düştü yedeğe.kurcaladım bozdum ettim ama sonunda gene ayarladım :) :)
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
35
Arkadaşlar wolf için depo ve koltuk kılıfı bulabileceğim bi internet sitesi var mı ????
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
hazır şekilde yok ancak sanayide herhangi bir oto döşemecisine gidersen istediğin şekilde yaptırabilirsin.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
maxi benim titan 10 litre ile 340 km artçılı ve tapa gaz yol gidiyodum. Fatihe sattım, o 10 litre ile 440 km gitmiş. Artı 100 km :santa: yani bu benzin işleri adamına göre değişiyo.

Motorumun son hızı 90. Uzun yolda yokuşa gelince tıkanıyor. Az bi yokuşa gelse 75e dusup 4. Vites istiyor... Hatta uzun yolda
55 km 3. Vites gittiğimi bilirim...

Yani hem içiyor hem gitmiyor...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
doldurduğuma göre tekrar hesaplayayımmı? Sıfırlamalı sayaç 710 km de fullenmiştir. Artçılı şehir içi bol rampalı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------

Motorumun son hızı 90. Uzun yolda yokuşa gelince tıkanıyor. Az bi yokuşa gelse 75e dusup 4. Vites istiyor... Hatta uzun yolda
55 km 3. Vites gittiğimi bilirim...

Yani hem içiyor hem gitmiyor...
Maxi 2 ci el aldın sen motoru. Muhtemelen oynanmıştır karburatörü. Yıkadım ettim dıyosunda hiç baktınmı memesi falan orjinalmi? Belki benzin boğuyor? Ondan gitmiyor? Koltuğu bi sök bak. Hava filtresi giriş deliği açıkmı? Bikere cbf denk gelmiştim. Ruhsatı poşete koyup koltuk altına atmış, oda hava giriş deliğini tıkamış, hem gitmiyodu, hem çok yakıp tekliyodu falan. Orayada bi bak. Zincirde problem varmış onu değiştir, karburatörü ayarlat, debriyaj kaçırıyosa balataları değiştir, duman falan atmıyosa yağ yakmıyodur, yağ değişiminde ne kadar yağ çıkıyor? Eksikse silindir segman piston gidiktir, yenile. Yağ tamamsa sorun yoktur. Hava filtresi ve bujiyi yenıle. Sübap ayarı sıkı ise de hem gitmez, hem çok yakar. Bunu ayarlat tamamdır. Göreceksin yakıtı düzelecek. Bazı arkadaşlar atıp tutuyor, onları boşver, dediklerime baktır ve yaptır kesinlikle düzelir. Hatta yakınsan fat280 fatıhe bi uğrayıver, o bulur sebebini.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
kanka 2 turda ve iğne 2 de öyle yakıyorsu son ayarlamada 440 da falan düştü yedeğe.kurcaladım bozdum ettim ama sonunda gene ayarladım :) :)

iyi bakalım yaptıysan sorun yok :)

Motorumun son hızı 90. Uzun yolda yokuşa gelince tıkanıyor. Az bi yokuşa gelse 75e dusup 4. Vites istiyor... Hatta uzun yolda
55 km 3. Vites gittiğimi bilirim...

Yani hem içiyor hem gitmiyor...

maxi abi senin motorda zengin karışım var benim deceğim bu sana önceden de dedim onun karburatöründeki iğneyi bir diş uzat ve yeniden hava ayarı yap düzelir denemeden zarar gelmez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst