Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
tamam fatih problem yok. 425 km oldu yedeğe düşmedi ama görterge dibe dayandı benzin yok bende diyo :sunny: o iridyum buji standart bitmiş bujiden daha beter olmuş. İridyum bujinin tırnağı zımparalanmaz. Sadece çapaklar varsa temizlenir. Performance beyinmi taksam acaba? 9 bin devri geçmiyom. Demekki motor adamına göre benzin yakıyor. Titan bende 340 km sende 440 km yedeğe kadar. :santa: wolf sende 600 km, bende herhalde 450 olacak. Ama ben hep artçılı biniyom, arada düzde gaz açıyom 100-110 falan :)

evet abi adamına göre motorlar muamele yapıyor gaz koluna basmana göre gidişi yakıtında etki olur tabi abi sen gibi gaza ben dip gaz basmam ki ben bile kolay kolay 100-110 basmadım ben on ayollarda genel hızım 80-90 dır
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
mobilet hem çok yakıyo, hemde çok arıza veriyo. Tam 5 sene bionik bindim. 97-2002
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
salcanoya lafım yok. Az yakar, orta yol kaçar. Uzun yolda denicez yakıtı ilerde bakalım ne yakacak? Artçılı tabi.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
salcanoya lafım yok. Az yakar, orta yol kaçar. Uzun yolda denicez yakıtı ilerde bakalım ne yakacak? Artçılı tabi.

iyi tabi abi uzun yolda dene yakıtı ş.içi 430-450 km gittiyse bence güzel yakmış ben uzun yolda az yakarım genelde ş.içi denemedim ben
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
uzun yol 500-550 yi bulur gibi ama senin gibi 600 leri göremem. 80-90 bana ters. :pl:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Arkadaşlar bugün itibariyle manisa/merkez de ikamet etmekteyim.Hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben kuruş hesabından anlamam. 1 litre ile kaç km yol gider veya 100 km de kaç litre yakar ondan anlarım.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
son depomda 10 litre ile 300 km gittim. 3.33 litre. 15.7 kuruş falan. elim sürekli gaz elciğinin sonunda. virajlarda bile gaz kesmiyorum.

bu gece depoyu fulledim ve bu depoda 60ı geçmemeye karar verdim. 6 bin deviri geçmeden, elciği sona dayamadan fiti fiti sağdan sağdan gideceğim.

bakalım bu depoda kaç litre yakacak?

önceki bakım 1700 küsür km oldu bakıma 300 km falan kaldı. depoyu bitirip bakımını yapacağım. debriyaj balatasını değişeceğim. gene fazla yakarsa Ankara'ya Durmuş abinin servisine gideceğim.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
maxi benim titan 10 litre ile 340 km artçılı ve tapa gaz yol gidiyodum. Fatihe sattım, o 10 litre ile 440 km gitmiş. Artı 100 km :santa: yani bu benzin işleri adamına göre değişiyo.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Arkadaşlar bugün itibariyle manisa/merkez de ikamet etmekteyim.Hayırlı uğurlu olsun.
Hayırlısı olsun hakkında Meriç :rendeer: vatana döndün yani sonunda :wiinkk:

tamam fatih problem yok. 425 km oldu yedeğe düşmedi ama görterge dibe dayandı benzin yok bende diyo :sunny: o iridyum buji standart bitmiş bujiden daha beter olmuş. İridyum bujinin tırnağı zımparalanmaz. Sadece çapaklar varsa temizlenir. Performance beyinmi taksam acaba? 9 bin devri geçmiyom. Demekki motor adamına göre benzin yakıyor. Titan bende 340 km sende 440 km yedeğe kadar. :santa: wolf sende 600 km, bende herhalde 450 olacak. Ama ben hep artçılı biniyom, arada düzde gaz açıyom 100-110 falan :)
Adem harbi kaşınıyon sen :sunny: performans beyin falan neyine gerek Salcanonun ya :pr: bin işte tertemiz :bounce:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Arkadaşlar bugün itibariyle manisa/merkez de ikamet etmekteyim.Hayırlı uğurlu olsun.

hayırlı olsun meriç senin için daha iyi olur inş.

Hayırlısı olsun hakkında Meriç :rendeer: vatana döndün yani sonunda :wiinkk:


Adem harbi kaşınıyon sen :sunny: performans beyin falan neyine gerek Salcanonun ya :pr: bin işte tertemiz :bounce:

adem abi titandan sonra pek tatmin olmadı abi seriliğe torka alışınca o yüzden ne yaptığını bilmiyor ben yakında motora bir şey olmasından korkuyorum

performance beyin benim kafamda var zaten abi :queen:

o daha da kötü abi sende profesyonel beyin varsa motora allah bilir neler yaparsın :p :p :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok ıdare eder. O beni tatmin edemezse ben onu tatmin ederim :santa: motora şu an aldığım gibi binmeyi düşünüyorum elletmeden.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
teşekkür ederim fatih ve ahmet abi.Bakalım hayırlısı artık.

Adem abi salcano ile fazla oynama oynamaya gelmiyor sıkıntı çıkarır bilgin olsun.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hayırlı olsun meriç senin için daha iyi olur inş.



adem abi titandan sonra pek tatmin olmadı abi seriliğe torka alışınca o yüzden ne yaptığını bilmiyor ben yakında motora bir şey olmasından korkuyorum



o daha da kötü abi sende profesyonel beyin varsa motora allah bilir neler yaparsın :p :p :p
len fatih titan da ne torku ne performansı varki 120 bile yapmıyor :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
torku yokuşta gördünya fatih. Kaldıkı kömürleşmiş segman pistonla dumanını attırdım:pl: çok gonuşmaaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst