Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
@dreamkiller: Hayırlı olsun!

aaaaffffffff 2 gündür rüyamda görüyorum eski motorumu.

bu bir işaret olabilir mi? :S

Merhaba Bulut.... Transalp almayı düşündüğüm motorlardan biri.. Ama bazı açılardan özletir küçük ninjamı diyorum... Yorumun nedir?
Transalp mutsuz eder mi?
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Olm farkediyorum forumda bu sayfada ninja sahibi 2-3 canımız arkadasımız kalmıs olmasına ragmen biz hala burda takılıyoruz poahahah seviyom lan bu tayfayı..

Oktay abicim ayıpsın sensin iş yapmadım sana bastan deseydim vaz geçirecektin beni biliyorm senin sözün benim için değerli sende bunu bil..

Uğur kardeşim önümüz sene izdivaç programım var ama bütçe ayırabilirsem CSS e seninle birlikte gitmek büyük bir zevk olur benim için.. Bu arada ANGARA ya motorla gelecez Oktay abi dün gece motoru değiştirdiğimi görünce birde netten motora bakınca tamam seninle yola çıkabilirim artık diye izni verdi :) geliyoz en kısa zamanda angaraya :)

Murat büyük dişi azı dişi japon işi kanka.. Gel artık 600 e hayata bakış acın değişecek sana söz veriyorum biladerim yalnız hayatınla birlikte cüzdanın ağırlığı da negatif değişiyor onu söyliyeyim baştan ama olsun feda olsun o duyguya değer kankaaaaa :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------

Aslında söylemim diyordum ama bir takım aksesuar siparişi olayına hazırlanmaya başladım.. Gövde rengi rizoma gidon, yeni elcikler, Gövde rengi manetler ve ön çatallara küçük sis farları, Tiger egzoz, cancanlı sinyaller :) bakalım neye benzeyecek...

Hoppa super haber bu ;) Yalniz Ankara ayazlari basladi fena carpar; ilk baharda gelin donuste beni de goturun :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
bu hafta sonu oturup almanya fuarında ziyaret edeceğim ve toplantı yapacagım firmalar icin planlama ve hazırlık yapmam gerekliymiş :( offff ben motorsiklet tamircisi falan olsaydım bu nedir ya :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:12 ----------

Beyler bu arada önemli bir konu;

29 Ekim kortejine kimler geliyor? İşi gücü o gün çalışılıyorsa bile bırakın.. Konu Türkiye Cumhuriyeti ise orada olmalıyız..

http://www.motosiklet.net/forum/etk...ayrami-korteji-ve-sehitlere-saygi-surusu.html buyurun linki..
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Kürşat abi hayırlı uğurlu olsun en kısa sürede resimleri bekliyoruz. 29 ekimde bir aksaklık olmassa bende katılmak istiyorum. Forumdan haberleşelim yinede.
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
bu hafta sonu oturup almanya fuarında ziyaret edeceğim ve toplantı yapacagım firmalar icin planlama ve hazırlık yapmam gerekliymiş :( offff ben motorsiklet tamircisi falan olsaydım bu nedir ya :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:12 ----------

Beyler bu arada önemli bir konu;

29 Ekim kortejine kimler geliyor? İşi gücü o gün çalışılıyorsa bile bırakın.. Konu Türkiye Cumhuriyeti ise orada olmalıyız..

http://www.motosiklet.net/forum/etk...ayrami-korteji-ve-sehitlere-saygi-surusu.html buyurun linki..

29 Ekim de oradayım !
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
YAFF iki saattir uğraşıyorum.plakalım ampulunü iptal ettim,oraya led aydınlatma taktım.süper ışıklandırma oldu plakalıkta,çok parlak ve görnür tam istediğim gibi oldu.parçayı sağlamlaştırmak için uğraşırken kabo kısa dewre yaptı sigortasını yaktı ya da bozdu. :( iş suya düştü. şimdi gidip yarın sigorta alıp değiştircem.ama hevesim kursağımda kaldı yine mecbur apmpule dönüyorum.

Büyük ihtimalle sorunu çözmüşsündür ama yinede söylemek istedim, selenin altında beyinin olduğu yerde sigorta kutusu var. Yanında yedek sigortalarda duruyor :)

---------- Post added at 22:13 ---------- Previous post was at 21:45 ----------

@dreamkiller: Hayırlı olsun!



Merhaba Bulut.... Transalp almayı düşündüğüm motorlardan biri.. Ama bazı açılardan özletir küçük ninjamı diyorum... Yorumun nedir?
Transalp mutsuz eder mi?

Transalp enduro touring sınıfındaki en iyi motorlardan biri. Basit ve eski bir motor teknolojisine sahip. Bu sayede motor ömrü çok uzun. Bu motoru kullananlar arasında 86bin, 290bin km'de olupta hala süren arkadaşlarım var. Gümrükte kuryelik yapan bir abimde 98 model transalp ile 400bin km yol yapmışlığı var (rektefiye görmeden). Grenajlı oluşundan dolayı rüzgar almıyorsun (f650gs'te bu bir problem). Gidon turu çok çok iyi, ninja'dan daha kıvrak bir motor. Amortisörleri çok çok iyi, büyük ihtimalle 650cc endurolar arasında en konforlu süspansiyonlara sahip, ki 2 kişi 3'lü çanta seti, yançanta ve topcase üzerinde ekstra çantalar ile aşağı yukarı 450kg civarında full taşlık bir orman yolunda rahat bir şekilde ortalama 30 - 50km hız aralığında seyahat edebildik (bolu - yedigöller yolu).

Bunlar olumlu yönleri.

Olumsuz yönleri ise;

Eski motor teknolojisine sahip olduğu için kendi sınıfında yuksek yakıt tüketimine sahip. Yüksek dediysemde gözünüz korkmasın. Full şehir için 2 kişilik kullanımda ortala tüketim 5.6LT. Şehir dışı sakin kullanımda (ortalama 100km hızda) 4.7lt - 5lt civarında. Ancak bu motoru ninja'yı kullandığınız gibi kullanıp, redline'a yakın yerlerde vites atarsanız tüketim 8litrelere kadar çıkabiliyor. Bu bakımdan ninja'yı özlemiyor değilim.


Tarz değişikliğinden yaşabileceğin bir sıkıntı ise, Transalp'in ağırlık merkezin ninja'nın kinin aksine yukarıda olduğundan dolayı motor yan yatmaya başladığı anda tutmak mümkün olmuyor ve olduğu yere bırakmak zorunda kalıyorsun. Ben ki ninja'yı 25bin km'e kullanıp sadece 1 kere otoparkta ayağım kaydığı için devirmiştim, Transalp'i aldıktan sonra 1 ayda 5 kere devirdim. Bu bakımdan transalp üzerinde motosiklet kullanmayı yeniden öğreniyorsun ama sürüş esnasında yada motor hareket halindeyken kullanması son derece kolay ve kıvrak bir motor.

Diğer zor bir yönü ise motoru devirirsen tek başına kaldırmak pek mümkün olmuyor. Bu yüzden araziye tek başına gitmemekte fayda var. Yoksa benim yaptığım gibi motor yerde vıcık vıcık benzin ve motor yağı akıtırken yardım aramak zorunda kalırsın :)

---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:13 ----------

dsc0985c.jpg
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Selam Arkadaslar,

Doktora tezimi teslim etmem icin tam 60 gunum kalmis durumda. Yapilacaklar bu sureden daha fazla vakit alacak gibi. O nedenle artik kampa girip elimi etegimi cekiyorum pek cok seyden. Bir sure aranizda olmamayacagim. Umarim hayirlisiyla altindan kalkarim bu icin ve 2013'te tekrar aranizda olurum. Herkese sevgiler, saygilar :cat: En kisa surede tekrar gorusup hasret gidermek umidi ile :rendeer:
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
Büyük ihtimalle sorunu çözmüşsündür ama yinede söylemek istedim, selenin altında beyinin olduğu yerde sigorta kutusu var. Yanında yedek sigortalarda duruyor :)

---------- Post added at 22:13 ---------- Previous post was at 21:45 ----------



Transalp enduro touring sınıfındaki en iyi motorlardan biri. Basit ve eski bir motor teknolojisine sahip. Bu sayede motor ömrü çok uzun. Bu motoru kullananlar arasında 86bin, 290bin km'de olupta hala süren arkadaşlarım var. Gümrükte kuryelik yapan bir abimde 98 model transalp ile 400bin km yol yapmışlığı var (rektefiye görmeden). Grenajlı oluşundan dolayı rüzgar almıyorsun (f650gs'te bu bir problem). Gidon turu çok çok iyi, ninja'dan daha kıvrak bir motor. Amortisörleri çok çok iyi, büyük ihtimalle 650cc endurolar arasında en konforlu süspansiyonlara sahip, ki 2 kişi 3'lü çanta seti, yançanta ve topcase üzerinde ekstra çantalar ile aşağı yukarı 450kg civarında full taşlık bir orman yolunda rahat bir şekilde ortalama 30 - 50km hız aralığında seyahat edebildik (bolu - yedigöller yolu).

Bunlar olumlu yönleri.

Olumsuz yönleri ise;

Eski motor teknolojisine sahip olduğu için kendi sınıfında yuksek yakıt tüketimine sahip. Yüksek dediysemde gözünüz korkmasın. Full şehir için 2 kişilik kullanımda ortala tüketim 5.6LT. Şehir dışı sakin kullanımda (ortalama 100km hızda) 4.7lt - 5lt civarında. Ancak bu motoru ninja'yı kullandığınız gibi kullanıp, redline'a yakın yerlerde vites atarsanız tüketim 8litrelere kadar çıkabiliyor. Bu bakımdan ninja'yı özlemiyor değilim.


Tarz değişikliğinden yaşabileceğin bir sıkıntı ise, Transalp'in ağırlık merkezin ninja'nın kinin aksine yukarıda olduğundan dolayı motor yan yatmaya başladığı anda tutmak mümkün olmuyor ve olduğu yere bırakmak zorunda kalıyorsun. Ben ki ninja'yı 25bin km'e kullanıp sadece 1 kere otoparkta ayağım kaydığı için devirmiştim, Transalp'i aldıktan sonra 1 ayda 5 kere devirdim. Bu bakımdan transalp üzerinde motosiklet kullanmayı yeniden öğreniyorsun ama sürüş esnasında yada motor hareket halindeyken kullanması son derece kolay ve kıvrak bir motor.

Diğer zor bir yönü ise motoru devirirsen tek başına kaldırmak pek mümkün olmuyor. Bu yüzden araziye tek başına gitmemekte fayda var. Yoksa benim yaptığım gibi motor yerde vıcık vıcık benzin ve motor yağı akıtırken yardım aramak zorunda kalırsın :)

---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:13 ----------

http://imageshack.us/a/img208/4823/dsc0985c.jpg

SAgol dostum. Endurolar biraz sıkıcı geliyor bana. Sanıyorum böyle düşünmekte haklıyım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------

Bu arada: Ninja 250 nin bizde satılan enjeksiyonlu versiyonunun servis kitabını buldum:

http://www.studiokawasaki.com.br/moto_esportiva/ninja_250r/manual/KAWASAKI_NINJA_250.pdf
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Sayfada yine tik yok. Beyler bayramda gezi var mi =? :)) Herkez 29 Ekim etkinligine katiliyordur umarim, orda gorusmek uzre
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst