Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230

volkan kardeş fotolar çok güzel, benimde aklımda yunanistan turuna gitme fikri var. buralar dar geldi artık. masrafı sormak istiyorum sana. benzin felan yediğin içtiğin değilde beni daha ziyade ilgilendiren motosikletle kapıdan çıkmak için ne lazım nekadar nereye ne ödediğin konusunda beni ve benim gibi planları olan arkadaşları aydınlatırsan sevinirim...
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
Bu arada, Honda CBR 500 ü duyurarak yakında. CBR 250 nin 2 silindirlisi. 47 beygir, düşük devirli, az yakan motor, 181 kg, 170km/h son hız.

Artçı için rahat sayılabilecek bir sele ve tutamaklar var, tipi de fena değil.
Taylandda üretilecek, fiyatı düşük olacakmış. TR de ne olur bilinmez.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Bu arada, Honda CBR 500 ü duyurarak yakında. CBR 250 nin 2 silindirlisi. 47 beygir, düşük devirli, az yakan motor, 181 kg, 170km/h son hız.

Artçı için rahat sayılabilecek bir sele ve tutamaklar var, tipi de fena değil.
Taylandda üretilecek, fiyatı düşük olacakmış. TR de ne olur bilinmez.

Güzel motor yapmışlar ama.Kafa tasarımı,lastikler filan cbr 250 ile alakası yok gibi.Kafayı 600rr a benzetmişler,arka lastik 160 ebatında çok iyi.Türkiye'ye gelirse tutulur
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
volkan kardeş fotolar çok güzel, benimde aklımda yunanistan turuna gitme fikri var. buralar dar geldi artık. masrafı sormak istiyorum sana. benzin felan yediğin içtiğin değilde beni daha ziyade ilgilendiren motosikletle kapıdan çıkmak için ne lazım nekadar nereye ne ödediğin konusunda beni ve benim gibi planları olan arkadaşları aydınlatırsan sevinirim...

eyvallah kardeşim saol..
daha önceki motorum (600 F) lada cıkmıştım bıcok kez yunana işim gereğide her hafta cıkıyorum..selanık dahil oraya kadar olan sehirleri cogu yeri biliyorum arkdslarımda mevcuttur...gecelim bunları gelelim maddı yönune dediğin gibi yeme içme yakıt geciorum bunları..

1.passaport almak (yılına göre değişiyor fiyatları benımki 10 yıllık 330tl kusurdu)
2.vize almak (tum evrakları ayarlayıp yunan konsolosluguna shengen vizesi basvuruosun..130tl kusurde buraya veriosun..
3.motoruna yeşil sigorta cıkarıosun (ipsala sınır kapısından alınabilir)15 gunlugu 60£ 1 seneliği 330 £ idi sanırım..bende 1 senelik var
4.beynelminel ehliyet alısoun bunuda ıpsala sınır kapısından alıosun seneliği 280 tl kusurdu...

amacın sadece gezmek ise pahalıya maal olur bu yazdıklarımı yeme içme konaklama yakıtta koyucan...ee bilindiği uzere yunan krızde ve yeme içme pahalı..ama benım iş için oldugundan stn butun evraklarım tam sadece marşa basıp gitmek kalıor..depomu fulleyip free shooptan sigaramı aldımmı :mrgreen: kar bile elde etmiş oluyorum :p saygılar :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
çeyreklik lerle canınız sikilir yunan otobanında benden söylemesi :mrgreen: dumduz yol



 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
bana biraz pahalı geldi bir yunan turu için yaklaşık 600tl para ödenicek.madem okadar para veriliyor çıktınmı 15gün fransa almanya italya gezeceksinki paranın hakkını göresin. 250liklerle yorar tabi birde bu yol. er6f im gelsin anca öyle gazı açarım. Teşekkürler bilgi için Volkan..
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
koymadim daha, kiyamiyorum kizima :( ama yapmam lazım. Başlık parasını verene satcam kızım. :( uleyn para insanı nasıl bozuyo :DD
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
547060_459760897401252_1166009234_n.jpg


409018_222425471222215_1869415975_n.jpg


391664_222425721222190_1417280506_n.jpg


21209_222425774555518_681845835_n.jpg


374906_222425811222181_1937693935_n.jpg


197382_222426084555487_416570685_n.jpg


430750_222409934557102_167358977_n.jpg


21094_222409871223775_1227942488_n.jpg


249318_222409694557126_96041872_n.jpg


533705_222426124555483_552498048_n.jpg
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Arkadaşım tamam süper de... Hani be adam korumaların? Kaskın nerde? Montun nerde? yahu bu zamana kadar bu forumlarda ne konuşuyoruz, neyin peşindeyiz? adrenalin, heyecan tamam da senin canından kıymetli mi bunlar? Allahınızı severseniz biraz kendinize gelin, hiçbirşey sizin hayatınızdan, insan hayatından değerli değildir beyler.. Bırakalım bu saçma sapan işleri lütfen..
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
gerekli koruma ekipmanları ve fotoğraf çekebilen bir arkadaşla daha hoş kareler yakalanabilir :wiinkk:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
motorculuk bumudur yani ?? ama sizde haklısınız arkadaşlar kafanızda kask olsa sizi nasıl tanıyacağız değilmi ???
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
öncelikle 11 bin ide devirmiş bulunuyoruz arkdslar :mrgreen: :mrgreen:



sonracııgımı beklediğiim zincir dişli setimi tmamlamış bulunmaktayım..

tarifimiz ;
bir adet ön 14t dişli (standart boyut)
bir adet arka 40t dişli (standartan 3 diş küçk)
bir ader 106 bakla dan 102 ye duşurulmuş zincirimiz ortaya enfes bi tat cıktı :mrgreen:

(bu değişimi tamamen zevkii ve keyfii değiştirmekteyim aklınıza ters bişi gelmesin ) .

hııım performans diyeceksiniz..kalkışlar gayet normal öyle bayılma hantallaşma fln KESSİNLİKLE YOK..son hız olarak denemeye fırsatım olmadı ama 100 km hızla devir 5.500 e kadar dustu..bu demek oluyorki uzun yolda yakıtta düşüçek demek..top speed te bu orantıya göre arttıgını dusunuyorum..(ama 250 nin de canını biliyorum top speed arttsın diede böle bi uygulamaya gittmedim onuda söyleyim)

bu işin bana maliyeti 160 € civarında yunandan almış olmama ragmen böyle ucuz..türkiye de biraz daha yuksektir..

sonuç: zincir&dişli setini değişme vakti gelen arkdslara 40 t tavsıyemdir.. saygılar :wiinkk:







 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
arka lastiğin arkadan güzelce cekilmiş bir fotosuna bakabilir miyim ? arka 150lik olmalı senin
merak ediyorum nasıl duruyor
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Ali kardeşim sen kasksız korumasız binmezdin şaşırdım doğrusu. Güzel kareler yakalamışşın tşkler fotolar için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst