- Katılım
- 28 Şub 2012
- Mesajlar
- 230
Günü Birlik Ufaacık Tefecik Yunanistan Turuufazla foto yok sarj bitti
[url]http://g1210.hizliresim.com/12/v/fbrfg.jpg[/url]
[url]http://g1210.hizliresim.com/12/v/fbrhp.jpg[/url]
[url]http://g1210.hizliresim.com/12/v/fbrmz.jpg[/url]
volkan kardeş fotolar çok güzel, benimde aklımda yunanistan turuna gitme fikri var. buralar dar geldi artık. masrafı sormak istiyorum sana. benzin felan yediğin içtiğin değilde beni daha ziyade ilgilendiren motosikletle kapıdan çıkmak için ne lazım nekadar nereye ne ödediğin konusunda beni ve benim gibi planları olan arkadaşları aydınlatırsan sevinirim...






