Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
ya kanka haklısın da :D beyaza olan zaafımı biliyosun bide fiyat uygun olunca acaba diyor insan :D ama er 6 f buldum bi tane sahibiyle fiyatta anlaşamadık anlaşırsak inşlh yeni sahibi ben olacağım bu motorun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kazasiz-boyasiz-hatasiz-95867629/detay/

sahibiyle birebir görüştüm çok düzgün bir insan. motoru kullanmama bile izin werdi :D fakat fiyat için biraz sabredicem o aradada parayı denkleyip .. bu motoru alıcam inşlh.. rüyalarıma giriyo artık o derece :D
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
arkadaşlar ninja'da far ayarını kendimiz yapabiliyor muyuz? bilen varsa kısaca anlatırsanız çok sevinirim, ne google'da sonuç bulabildim ne forumun arama motorunda
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
Zaten servis bugun yapamam yetismez doluyum deyince killandim ne kadar zor olabilir diye
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
bastan direksiyonu sola cevir sağa geç eğil alltan farın arkasında gri bi somun (ön farın solunda kalıo) gorucen yıldız seklinde..sonrası cok basıt elini alttan yada ustten nası kolayına geliosa sok - cevir :mrgreen: :wiinkk:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Selam millet,

Öncelikle tüm dostlarımın Kurban bayramını tebrik eder saygılarımı iletirim.

Belki biliyoprsunuzdur iş nedeni ile Almanya Düsseldorf'a gittik. Yaklaşık bir kaç saat şehri gezebilme fırsatım oldu. Almanyadan, insanların medeniliğinden bahsetmeyecegim zaten yeterince duymuşuzdur bu zamana kadar gidip görenlerden. Ben motorsiklet kültüründen bahsedeceğim. Almanya da olduğum bir kaç gün boyunca neredeyse yeni model motosiklet görmedim desem? 1995-2003 yılları arasında modelleri değişen naked bike lar, SS ler, Cruiser motorlar.. Sanırsam yedek parçanın bolluğundan kaynaklanan bir durum bu.. Bir Alman abinin demesi ise bunlar gerçek makina gerçek motor, diğerleri tel maşa. yani anlamadığım adamlar sanırsam hiç bizim düştüğümüz hatalara düşmüyorlar. her yer çıplak Bandit dolu, heryer 1998-2002 model TDM dolu, Ne honda CBF, ne Yamaha Fazer.. Hiçbiri yok..

Diyeceğim o ki bizde takılmayalım eskisiydi yenisiydi olayına.. Yeni her zaman iyi değildir unutmayın.. Hala 65 Camaro'nun yada Charger SS den daha iyi bir otomobil yapılamadı.. Saygılar..
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Selam millet,

Öncelikle tüm dostlarımın Kurban bayramını tebrik eder saygılarımı iletirim.

Belki biliyoprsunuzdur iş nedeni ile Almanya Düsseldorf'a gittik. Yaklaşık bir kaç saat şehri gezebilme fırsatım oldu. Almanyadan, insanların medeniliğinden bahsetmeyecegim zaten yeterince duymuşuzdur bu zamana kadar gidip görenlerden. Ben motorsiklet kültüründen bahsedeceğim. Almanya da olduğum bir kaç gün boyunca neredeyse yeni model motosiklet görmedim desem? 1995-2003 yılları arasında modelleri değişen naked bike lar, SS ler, Cruiser motorlar.. Sanırsam yedek parçanın bolluğundan kaynaklanan bir durum bu.. Bir Alman abinin demesi ise bunlar gerçek makina gerçek motor, diğerleri tel maşa. yani anlamadığım adamlar sanırsam hiç bizim düştüğümüz hatalara düşmüyorlar. her yer çıplak Bandit dolu, heryer 1998-2002 model TDM dolu, Ne honda CBF, ne Yamaha Fazer.. Hiçbiri yok..

Diyeceğim o ki bizde takılmayalım eskisiydi yenisiydi olayına.. Yeni her zaman iyi değildir unutmayın.. Hala 65 Camaro'nun yada Charger SS den daha iyi bir otomobil yapılamadı.. Saygılar..

saygılar lakın ozellıkle son kısım cok duygusal olmus :)
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
bastan direksiyonu sola cevir sağa geç eğil alltan farın arkasında gri bi somun (ön farın solunda kalıo) gorucen yıldız seklinde..sonrası cok basıt elini alttan yada ustten nası kolayına geliosa sok - cevir :mrgreen: :wiinkk:

çok teşekkürler hafiften kaldırmak istiyorum biraz düşük de farlarım bayram münasebetiyle giremedim foruma, yarın daha bi dikkatli bakarım tekrar..

herkese hayırlı bayramlar iyi tatiller:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Cümleten Selamın Aleyküm.

Edirne'den yazıyorum bu mesajımı. Köyde net olmadığından dolayı pek uğrayamıyorum foruma. Sizleri ve forumu çok özledim. Hepinizin kurban bayramını kutlar, sevdiklerinizle birlikte nice bayramlar geçirmenizi dilerim. Kısmetse yarın dönüyorum İstanbul'a motoruma kavuşucam :) :)
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
ARkadaşlar yarın 29 ekime bizden kimler geliyor. Hava yağmurlu gösteriyor napalım tam karar veremedim.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
özür dileyerek foto kalabalıgı yapmak istiyorum arkdslar :)

motor kullanmak baska bişey teker yapmak bambaska bişi





İnişe Geçerken











 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72

Ninja 250 ile bunu yapabilmek ilginc.

Bir baska dikkatimi ceken de 6500 devirde 100 km/h. Disli olarak 15/40 mi kullaniyorsun? Biraz fazla degil mi? 15/43 kullaniyorum; daha fazlasi iyi olmaz gibi geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

Selam millet,

Öncelikle tüm dostlarımın Kurban bayramını tebrik eder saygılarımı iletirim.

Belki biliyoprsunuzdur iş nedeni ile Almanya Düsseldorf'a gittik. Yaklaşık bir kaç saat şehri gezebilme fırsatım oldu. Almanyadan, insanların medeniliğinden bahsetmeyecegim zaten yeterince duymuşuzdur bu zamana kadar gidip görenlerden. Ben motorsiklet kültüründen bahsedeceğim. Almanya da olduğum bir kaç gün boyunca neredeyse yeni model motosiklet görmedim desem? 1995-2003 yılları arasında modelleri değişen naked bike lar, SS ler, Cruiser motorlar.. Sanırsam yedek parçanın bolluğundan kaynaklanan bir durum bu.. Bir Alman abinin demesi ise bunlar gerçek makina gerçek motor, diğerleri tel maşa. yani anlamadığım adamlar sanırsam hiç bizim düştüğümüz hatalara düşmüyorlar. her yer çıplak Bandit dolu, heryer 1998-2002 model TDM dolu, Ne honda CBF, ne Yamaha Fazer.. Hiçbiri yok..

Diyeceğim o ki bizde takılmayalım eskisiydi yenisiydi olayına.. Yeni her zaman iyi değildir unutmayın.. Hala 65 Camaro'nun yada Charger SS den daha iyi bir otomobil yapılamadı.. Saygılar..

Kultur farki... Biz biraz araplastigimiz icin sahip oldugumuz mal ve para ile statu elde ediyoruz. Bana da ninja 250 kullandigim icin "Aabi sana yakisiyo mu?" diyenler oluyor.
Avrupa insani (ozellikle eski nesil / orta yaslilar) pek tuketici degildir. Ihtiyacini gorecek urune sahipse yeni cikanla ilgilenmez.
Bir baska fark da, bizim makine ile uyumsuzlugumuz. Yanlis kullanim ve kalitesiz servis nedeniyle otomobiller icin 100.000 , motosiklet icin 30.000 den sonrasi ekonomik kabul edilmez. Onlarda ise bu rakamlar 100 / 300 bin.
Eski motor ve arabalarin daha kaliteli oldugu ise bir gercek. (94 model arabami 12 yildir kulaniyorum, 9 yildir masrafsiz ve hicbiryerinden ses gelmeden gidiyor). Ozellikle 90 larda, bilgisayar destekli tasarim, elektronik enjeksiyon, malzeme teknolojisinin yaygin kullanimi ile super araclar yapildi. Sonrasinda ekonomik buyume ihtiyaci ile daha kisa omurlu ve ucuz urunlere alistirildi insanlar. Mekanik, elektronik ve yazilim kadar hizli gelisecek bir sey degil. Bu nedenle yeni modeller eskileri aratir oldu.
Mesela 92 CBR 250 ile 2011 de cikani karsilastirin. Veya eski KawaZXR 400 e bakin. Maliyeti 600 luk motora cok yakindir. Tuketiciler de cahil ve para basina aldigi beygire baktigi icin yapamiyorlar artik. (Gerci 2013 te birseyler cikacak ama o da Avrupa'daki yeni kanunlar nedeniyle)

Ninja 250 kullanicilari olarak sansliyiz aslinda. 88 tasarimi motor cok kaliteli. Kawasaki uzun suredir uretiyor oldugu ici bu fiyata satabiliyor bu motoru. Yoksa buyuk ihtimalle Honda gibi tek silindirli yapardi.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Ninja 250 ile bunu yapabilmek ilginc.

Bir baska dikkatimi ceken de 6500 devirde 100 km/h. Disli olarak 15/40 mi kullaniyorsun? Biraz fazla degil mi? 15/43 kullaniyorum; daha fazlasi iyi olmaz gibi geliyor.



.



teraziye aldınmı makinayi sorun yok ;)

yok arka lastıgım 150-70r17 oldugundan devir dustu..
daha takamadıgım 40 T arka dişlim geldi d.ı.d zincirimi bekliyorum ...150-70r17 lastik + 14/40 dişli ile ortaya cıkıcak kombinasyonu merakla bekliyorum :D
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
bide bu kawanın teker yaparken videosunu koysaydın daha iyi olurdu. en azından tekerde ne kadar gittiğini görürdük. 1 metremi yoksa 100 metremi diye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst