Selam millet,
Öncelikle tüm dostlarımın Kurban bayramını tebrik eder saygılarımı iletirim.
Belki biliyoprsunuzdur iş nedeni ile Almanya Düsseldorf'a gittik. Yaklaşık bir kaç saat şehri gezebilme fırsatım oldu. Almanyadan, insanların medeniliğinden bahsetmeyecegim zaten yeterince duymuşuzdur bu zamana kadar gidip görenlerden. Ben motorsiklet kültüründen bahsedeceğim. Almanya da olduğum bir kaç gün boyunca neredeyse yeni model motosiklet görmedim desem? 1995-2003 yılları arasında modelleri değişen naked bike lar, SS ler, Cruiser motorlar.. Sanırsam yedek parçanın bolluğundan kaynaklanan bir durum bu.. Bir Alman abinin demesi ise bunlar gerçek makina gerçek motor, diğerleri tel maşa. yani anlamadığım adamlar sanırsam hiç bizim düştüğümüz hatalara düşmüyorlar. her yer çıplak Bandit dolu, heryer 1998-2002 model TDM dolu, Ne honda CBF, ne Yamaha Fazer.. Hiçbiri yok..
Diyeceğim o ki bizde takılmayalım eskisiydi yenisiydi olayına.. Yeni her zaman iyi değildir unutmayın.. Hala 65 Camaro'nun yada Charger SS den daha iyi bir otomobil yapılamadı.. Saygılar..