Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Oktay abi inkar edemem, çünkü gerçekleri ben değil km saatim söylüyor.1 yılda 17000km yol yapmışım. her kilometrede farklı farklı hatıralar. Sıla bana 30 yaşıma kadar tatmadığım mutlulukları bana bir yılda yaşattı. Sizi bilmem ama ben önümüzdeki yıl italya turuna çıkacam kısmetse alacağım er6f imle. Zaman yaklaşsın burda kırk takla atıp sizleride ikna edersem hep beraber gideriz inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:45 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:47 ----------

Profilimin biyografi kısmına yazdım zaten Etkinlik Böceği diye :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
:) poahahahah millet selamün hello lann!!! :):):)

Oktay baba ben dediysem vardır onda bir keramet.. Bu murat hakkaten etkinlik böceee gezenti gezelek sen ne dersen de artık :) Murat de git sılaya sarılıp uyuyacakmış.. Len daha dün konustuk bu hafta ilana koyacam demedinmiydi :) insan sarılıp uyudugunu satarmı :)

Oktay abi caddelerde geziyonmuş haber vermiyon.. Alacağın olsun abi bende sen ağva dasın diye arayıp rahatsız etmim diyorum. Adam kafa dinlemeye gitmiş şimdi gereksiz ses kirliliği yaratmim diye aramıyorum.. Can olm benim pederle ilk içki içişim askerden sonraydı len :) askerlik bitene kadar yediğin balık ağlamıyor rakı diye.. Ama askerden sonra o balık ağlar yazık etme hayvana hatta ayyvanaa!!! Rakı yoksa balık yemeycen, öyle durumlarda içecen şarabı öpecen arabı!! Ünlü bir düşünürün dediği gibi, tarana bulgur langır lungur!!! :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------

Süper olmuş hocam yeni başlayan arkadaşlara okutmak lazım bu yazıyı.:thumleft:

eyvallah kardeşim.. o senin güzelliğin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

Bildiğiniz üzere benim beyaz eşeği satmaya niyetliydim bir sucuk pastırma fabrikasına.. :)

Orada burada naked bike ilanlarına bakarken bir motor gözüme çarptı.. Hyosung GT650 Comet. Bir süredir aklımdaydı da Oktay abi sinirlenmesin diye birşey söyleyemiyordum. Malum maddi krizlerdeyim yeni motora verebilecek ekstra param yok.. Elimdeki likit ile alabileceğim en iyi motoru alıp çekim garaja istiyordum. Sonra motorun sahibini aradım. Buyrun gelip bakın dedi. Sesi güven verdi adamın, üçe beşe itibar edecek biri gibi gelmedi bana adamın sesi. kendimi bir süre sonra adamın evinin orada Kalamış Marina da gittim ben yaşlarda temiz yüzlü ak pak bir kızan.. Motora baktım çil çil.. Kaç model dedim 2007 Ekim trafiğe çıkışlı dedi. Ben korktuğum için binemedim bir türlü dedi.. Nişanlım da bu motordan memnun değil dedi. aklımda ampulü yaktım. Kilometresine baktım 11.200 km de. Dedim nasıl oluyor? Hiç binmemiş. Senede 2000-3000 km yapmış yada yapmamış. Bazı ilanlarda görürsünüz motoruna anahtar sürülmemiş, yok motor muayyer, yok efendim bundan temizini bulursanız parasını ben verecem gibi yaratıcı Türk satıcı repliklerinin hepsini bu motor fazlası ile dolduruyordu.. Dedim düşme? Bir kere yana yattı allahtan koruma takozu vardı bir problem olmadı.. Çocukla motorların basında uzun uzun muhabbet ettik sonra kendimizi noterde bulduk :) Hatta çocuk bana o kadar güven verdiki Ustama motorun satışını aldıktan sonra göstermek geldi aklıma.. Peki 650 cc Naked bike?

Bunu anlatmak yetmez diye düşünüyorum.. Çok tehlikeli çok seri inatçı katır gibi.. sen çüşşşşşş dedikçe o yetmez ver gazı diye inliyor altında ama allahtan üstünde yılların kişiliği halis karataş irisi Kürşat var.. Yemezler koçum beni tahrik etme.. Motor bloğu bildiğiniz V-Storm un yada SV650 Suzuki nin motor bloğu.. Fena tork fena seri.. Şehir içinde aman vitesi azaltim bu rampayı çıkmaz bu katır derdiniz yok.. Tam bir amele.. Ver sırtına yükü götürsün heryere.. 650 cc ye geçince bazı şeylerin aslında Ninja daki gibi güllük gülüstanlık olmadığını farkettim.. Hele ki 100 küsür eşşeklik bir racing kullanmanın aslında Oktay abi gibi tecrübe istediğini farketmiş oldum.. Altı üstü krank ta 79 beygir yolda olsun 70 beygir... Hele ki akselerasyon da resmen gidona yapışıyorum.. Bu nasıl bir hızlanma nasıl bir tork anlamış değilim..

Neyse şimdilik 600 km oldu.. Yavaş yavaş km leri arttırmaya devam.. Adam gibi bir lastik, iyi bir egzoz ile bu motora binerim g.tü toparlayana kadar.. Sonra ya garaja çeker sıfır makina alırım yada değerini bilecek birine yok pahasına satarım ama şimdilik onun tadını çıkarmam gerekli..

Ninja yada Kymco da gazı açtığınızda kendinizi hızlanmaya hazırlamak için zamanınız vardı.. Bu da size bir sonraki manevrayı düşünmeye fırsat tanıyordu. Ama bu katırda gaz tepkileri o kadar ani o kadar şiddetli ki önünüzdeki belediye otobüsünün arka tarafındaki reklam alanına ilan olmanız elde değil.. Sadece virajlar biraz aklımı karıştırdı. Artık adam gibi bir özel dersin zamanı gelmiştir. Çünkü torkun yüksek, Ağırlık noktasının çok yukarda olması nedeni ile motoru virajda yatırmak güven, özveri ve tecrübe istiyor. Özelliklede üzerinde battlax ların orjinal lastikleri olduğu düşünülürse.. Lastik yer yer kopmaya başladı eski sahibi o kadar üzmemiş ki makinayı lastik aşınmamış bile :) Almadan önce muayene ye girdiğinde verilen rapor şöyle, Lastik dişleri iyi durumda ama yüzeyde çatlaklar oluşmuş ve sertleşmiş :)

Rengimiz gece mavisi, üzerimizde beyaz charger cizgilerimiz var :) Yavru monster diyorum ben ona.. Yirim ben onu ninja dan sonra bir makinaya bu kadar bağlanamam diyordum.. Oluyormuş..

ilerleyen km lerde yazmaya devam edeceğim..
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Vay vay vaayyy demek motor alıyorsun haber vermiyorsun aldıktan sonra bize p.k yemek düşer.

Hayırlı olsun Tekerin düz bassın demek düşer :))
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Oktay abi inkar edemem, çünkü gerçekleri ben değil km saatim söylüyor.1 yılda 17000km yol yapmışım. her kilometrede farklı farklı hatıralar. Sıla bana 30 yaşıma kadar tatmadığım mutlulukları bana bir yılda yaşattı. Sizi bilmem ama ben önümüzdeki yıl italya turuna çıkacam kısmetse alacağım er6f imle. Zaman yaklaşsın burda kırk takla atıp sizleride ikna edersem hep beraber gideriz inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:45 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:47 ----------

Profilimin biyografi kısmına yazdım zaten Etkinlik Böceği diye :)


Dur abi bizim bi arkadas benden 1.5 hafta once R1 aldi 4 ayda 17bin'i gecti o adama da lakap bulmamiz lazim :)))

:) poahahahah millet selamün hello lann!!! :):):)

Oktay baba ben dediysem vardır onda bir keramet.. Bu murat hakkaten etkinlik böceee gezenti gezelek sen ne dersen de artık :) Murat de git sılaya sarılıp uyuyacakmış.. Len daha dün konustuk bu hafta ilana koyacam demedinmiydi :) insan sarılıp uyudugunu satarmı :)

Oktay abi caddelerde geziyonmuş haber vermiyon.. Alacağın olsun abi bende sen ağva dasın diye arayıp rahatsız etmim diyorum. Adam kafa dinlemeye gitmiş şimdi gereksiz ses kirliliği yaratmim diye aramıyorum.. Can olm benim pederle ilk içki içişim askerden sonraydı len :) askerlik bitene kadar yediğin balık ağlamıyor rakı diye.. Ama askerden sonra o balık ağlar yazık etme hayvana hatta ayyvanaa!!! Rakı yoksa balık yemeycen, öyle durumlarda içecen şarabı öpecen arabı!! Ünlü bir düşünürün dediği gibi, tarana bulgur langır lungur!!! :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------



eyvallah kardeşim.. o senin güzelliğin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

Bildiğiniz üzere benim beyaz eşeği satmaya niyetliydim bir sucuk pastırma fabrikasına.. :)

Orada burada naked bike ilanlarına bakarken bir motor gözüme çarptı.. Hyosung GT650 Comet. Bir süredir aklımdaydı da Oktay abi sinirlenmesin diye birşey söyleyemiyordum. Malum maddi krizlerdeyim yeni motora verebilecek ekstra param yok.. Elimdeki likit ile alabileceğim en iyi motoru alıp çekim garaja istiyordum. Sonra motorun sahibini aradım. Buyrun gelip bakın dedi. Sesi güven verdi adamın, üçe beşe itibar edecek biri gibi gelmedi bana adamın sesi. kendimi bir süre sonra adamın evinin orada Kalamış Marina da gittim ben yaşlarda temiz yüzlü ak pak bir kızan.. Motora baktım çil çil.. Kaç model dedim 2007 Ekim trafiğe çıkışlı dedi. Ben korktuğum için binemedim bir türlü dedi.. Nişanlım da bu motordan memnun değil dedi. aklımda ampulü yaktım. Kilometresine baktım 11.200 km de. Dedim nasıl oluyor? Hiç binmemiş. Senede 2000-3000 km yapmış yada yapmamış. Bazı ilanlarda görürsünüz motoruna anahtar sürülmemiş, yok motor muayyer, yok efendim bundan temizini bulursanız parasını ben verecem gibi yaratıcı Türk satıcı repliklerinin hepsini bu motor fazlası ile dolduruyordu.. Dedim düşme? Bir kere yana yattı allahtan koruma takozu vardı bir problem olmadı.. Çocukla motorların basında uzun uzun muhabbet ettik sonra kendimizi noterde bulduk :) Hatta çocuk bana o kadar güven verdiki Ustama motorun satışını aldıktan sonra göstermek geldi aklıma.. Peki 650 cc Naked bike?

Bunu anlatmak yetmez diye düşünüyorum.. Çok tehlikeli çok seri inatçı katır gibi.. sen çüşşşşşş dedikçe o yetmez ver gazı diye inliyor altında ama allahtan üstünde yılların kişiliği halis karataş irisi Kürşat var.. Yemezler koçum beni tahrik etme.. Motor bloğu bildiğiniz V-Storm un yada SV650 Suzuki nin motor bloğu.. Fena tork fena seri.. Şehir içinde aman vitesi azaltim bu rampayı çıkmaz bu katır derdiniz yok.. Tam bir amele.. Ver sırtına yükü götürsün heryere.. 650 cc ye geçince bazı şeylerin aslında Ninja daki gibi güllük gülüstanlık olmadığını farkettim.. Hele ki 100 küsür eşşeklik bir racing kullanmanın aslında Oktay abi gibi tecrübe istediğini farketmiş oldum.. Altı üstü krank ta 79 beygir yolda olsun 70 beygir... Hele ki akselerasyon da resmen gidona yapışıyorum.. Bu nasıl bir hızlanma nasıl bir tork anlamış değilim..

Neyse şimdilik 600 km oldu.. Yavaş yavaş km leri arttırmaya devam.. Adam gibi bir lastik, iyi bir egzoz ile bu motora binerim g.tü toparlayana kadar.. Sonra ya garaja çeker sıfır makina alırım yada değerini bilecek birine yok pahasına satarım ama şimdilik onun tadını çıkarmam gerekli..

Ninja yada Kymco da gazı açtığınızda kendinizi hızlanmaya hazırlamak için zamanınız vardı.. Bu da size bir sonraki manevrayı düşünmeye fırsat tanıyordu. Ama bu katırda gaz tepkileri o kadar ani o kadar şiddetli ki önünüzdeki belediye otobüsünün arka tarafındaki reklam alanına ilan olmanız elde değil.. Sadece virajlar biraz aklımı karıştırdı. Artık adam gibi bir özel dersin zamanı gelmiştir. Çünkü torkun yüksek, Ağırlık noktasının çok yukarda olması nedeni ile motoru virajda yatırmak güven, özveri ve tecrübe istiyor. Özelliklede üzerinde battlax ların orjinal lastikleri olduğu düşünülürse.. Lastik yer yer kopmaya başladı eski sahibi o kadar üzmemiş ki makinayı lastik aşınmamış bile :) Almadan önce muayene ye girdiğinde verilen rapor şöyle, Lastik dişleri iyi durumda ama yüzeyde çatlaklar oluşmuş ve sertleşmiş :)

Rengimiz gece mavisi, üzerimizde beyaz charger cizgilerimiz var :) Yavru monster diyorum ben ona.. Yirim ben onu ninja dan sonra bir makinaya bu kadar bağlanamam diyordum.. Oluyormuş..

ilerleyen km lerde yazmaya devam edeceğim..
Kursaaattttt :) Hayirli ugurlu olsun abicim. Kazasiz belasiz surusler nasip olsun ;) Cok iyi etmissin ;) Viraj'da CSS'in ustune yok abi. Durum el verirse bir erken kayit cakip onumuzdeki yaz katil oraya bastan asagi degisecek motor surusun ve aldigin keyif emin ol. Ben de gelicem yazin tekrar beraber gideriz bi de tadindan yenmez =D
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Uğur o arkadaşını zaten tanıyorum ona "asfalt böceği" diyelim . Sen ve o gün Abant a gelen arkadaşların benim için en az senin kadar değerliydi.
O asfalt böceğine söyle Ankara ya geldiğimde bana bir borcu vardı unutmasın.selamımı söyle ikisinede
Saygılar
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
ŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ bensiz css olmaz. 70küsur beygirlik vahşi bir dişiye çok yakında bende binicem. Benim sıla geyşa gibi oldu,küçük minik japonum yetmiyor artık bana.Daha seri daha dişi bir makina geliyor yakında. şşş seksten bahsetmiyorum hee kimse yanlış anlamasın :):):)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Uğur o arkadaşını zaten tanıyorum ona "asfalt böceği" diyelim . Sen ve o gün Abant a gelen arkadaşların benim için en az senin kadar değerliydi.
O asfalt böceğine söyle Ankara ya geldiğimde bana bir borcu vardı unutmasın.selamımı söyle ikisinede
Saygılar
Asla unutmaz da sen gel hele bi abi kürşat'ı ve Murat'ı da takıp peşine borç morç hikaye merak etmeyin :thumleft:

ŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ bensiz css olmaz. 70küsur beygirlik vahşi bir dişiye çok yakında bende binicem. Benim sıla geyşa gibi oldu,küçük minik japonum yetmiyor artık bana.Daha seri daha dişi bir makina geliyor yakında. şşş seksten bahsetmiyorum hee kimse yanlış anlamasın :):):)
Ben 33'le girdim ilk hiç bi önemi yok hatta çok daha rahat oluyor bazı düzlükler hariç ;)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Olm farkediyorum forumda bu sayfada ninja sahibi 2-3 canımız arkadasımız kalmıs olmasına ragmen biz hala burda takılıyoruz poahahah seviyom lan bu tayfayı..

Oktay abicim ayıpsın sensin iş yapmadım sana bastan deseydim vaz geçirecektin beni biliyorm senin sözün benim için değerli sende bunu bil..

Uğur kardeşim önümüz sene izdivaç programım var ama bütçe ayırabilirsem CSS e seninle birlikte gitmek büyük bir zevk olur benim için.. Bu arada ANGARA ya motorla gelecez Oktay abi dün gece motoru değiştirdiğimi görünce birde netten motora bakınca tamam seninle yola çıkabilirim artık diye izni verdi :) geliyoz en kısa zamanda angaraya :)

Murat büyük dişi azı dişi japon işi kanka.. Gel artık 600 e hayata bakış acın değişecek sana söz veriyorum biladerim yalnız hayatınla birlikte cüzdanın ağırlığı da negatif değişiyor onu söyliyeyim baştan ama olsun feda olsun o duyguya değer kankaaaaa :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------

Aslında söylemim diyordum ama bir takım aksesuar siparişi olayına hazırlanmaya başladım.. Gövde rengi rizoma gidon, yeni elcikler, Gövde rengi manetler ve ön çatallara küçük sis farları, Tiger egzoz, cancanlı sinyaller :) bakalım neye benzeyecek...
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Olm farkediyorum forumda bu sayfada ninja sahibi 2-3 canımız arkadasımız kalmıs olmasına ragmen biz hala burda takılıyoruz poahahah seviyom lan bu tayfayı..

Oktay abicim ayıpsın sensin iş yapmadım sana bastan deseydim vaz geçirecektin beni biliyorm senin sözün benim için değerli sende bunu bil..

Uğur kardeşim önümüz sene izdivaç programım var ama bütçe ayırabilirsem CSS e seninle birlikte gitmek büyük bir zevk olur benim için.. Bu arada ANGARA ya motorla gelecez Oktay abi dün gece motoru değiştirdiğimi görünce birde netten motora bakınca tamam seninle yola çıkabilirim artık diye izni verdi :) geliyoz en kısa zamanda angaraya :)

Murat büyük dişi azı dişi japon işi kanka.. Gel artık 600 e hayata bakış acın değişecek sana söz veriyorum biladerim yalnız hayatınla birlikte cüzdanın ağırlığı da negatif değişiyor onu söyliyeyim baştan ama olsun feda olsun o duyguya değer kankaaaaa :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------

Aslında söylemim diyordum ama bir takım aksesuar siparişi olayına hazırlanmaya başladım.. Gövde rengi rizoma gidon, yeni elcikler, Gövde rengi manetler ve ön çatallara küçük sis farları, Tiger egzoz, cancanlı sinyaller :) bakalım neye benzeyecek...
Abi resim istiyoruz :) :) Bu arada motorun hayırlı olsun. Sağlıcakla kullanman dileğiyle.
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
@dreamkiller yeni motorun hayırlı olsun tekerin düz bassın.
En az yol yapan benim sanırım 4 ayda 7000 km :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Teşekkür ederim Can, Engin..

Fotoları yakında çeker koyarım ama önce üşenmeyip bir çamlıca tepesine çıkarmam yada güzel bir mekan bulmam gerekli.. :)
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Motorun hayirli olsun Kursat abi,kazasiz belasiz Kullanman dilegiyle:)
Bende her aksam 1 saat ninjamla turlamassam uyuyamiyorum:) ah su universite sinavina bi girsemde İstanbulda iyi biryere yerlessem ondan sonra asil gazlamalarim:)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
aaaaffffffff 2 gündür rüyamda görüyorum eski motorumu.

bu bir işaret olabilir mi? :S
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Rüya müya amerikan oyunları bunlar bulut kardeş. Şaka bi yana da senin bahariyedeki yeşil ninja bana esin kaynağı olmuştu. Senden sonra almıştım. Satıyımda sılayı 650likle dalcam aranıza dostlar. Ama benim alacağım makina 2 silindir bi makina oldyğu için fazla yakmıyor kürşat .biliyorsun ekonomik bir makina... izdivaç işinide aşkolsun burdan mı duycaktık. insan görüştüğümüzde söylerdi yüzyüzeyken.
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
YAFF iki saattir uğraşıyorum.plakalım ampulunü iptal ettim,oraya led aydınlatma taktım.süper ışıklandırma oldu plakalıkta,çok parlak ve görnür tam istediğim gibi oldu.parçayı sağlamlaştırmak için uğraşırken kabo kısa dewre yaptı sigortasını yaktı ya da bozdu. :( iş suya düştü. şimdi gidip yarın sigorta alıp değiştircem.ama hevesim kursağımda kaldı yine mecbur apmpule dönüyorum.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
:) olm izdivaç olayını söyleme sakın yengene :) henüz sadece plan benim başımı yakma :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------

Bu arada Kablo neden kısadevre yaptı? Kaçak falan olmasın bir elektrikçide ölçtür istersen..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst