- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,602
arkadaki R6 50.Yıl özel daha güzel 
uffff kimse yok gene.. Nerdesiniz millet allooo cuma ya gittiniz dönmediniz!!!
nabün be yaa!!!
Oktay baba ağvaya uzamış.. Heran bir çılgınlık yapabilirim V Twin in ile![]()
Can kardeşim,
Sen gene de ehliyetsiz kullanma bu zıkkımı.. Salla iki ay bekle motorun çürümez iki ayda o bekler seni.. Sen kasksız binme sakın korumaların tam olsun.. O bekler seni bunları tamamlayana kadar.. Unutma ki o seninle her yere gitmek için sabırsızlanıyor olsa da o yerlere sağ sağlim gitmenizi istiyor.. Unutma sen motorunu düşündüğün kadar o da seni düşünüyor.. Herşeyini tamamla sonra al ehliyetini.. Unutma daha ikinizin de gidilecek çok yolu, batırılacak çok güneşi var uzak diyarlar da.. bilmem anlatabildim mi?
saygılar..
Süper olmuş hocam yeni başlayan arkadaşlara okutmak lazım bu yazıyı.:thumleft:Can kardeşim,
Sen gene de ehliyetsiz kullanma bu zıkkımı.. Salla iki ay bekle motorun çürümez iki ayda o bekler seni.. Sen kasksız binme sakın korumaların tam olsun.. O bekler seni bunları tamamlayana kadar.. Unutma ki o seninle her yere gitmek için sabırsızlanıyor olsa da o yerlere sağ sağlim gitmenizi istiyor.. Unutma sen motorunu düşündüğün kadar o da seni düşünüyor.. Herşeyini tamamla sonra al ehliyetini.. Unutma daha ikinizin de gidilecek çok yolu, batırılacak çok güneşi var uzak diyarlar da.. bilmem anlatabildim mi?
saygılar..
Can kardeşim,
Sen gene de ehliyetsiz kullanma bu zıkkımı.. Salla iki ay bekle motorun çürümez iki ayda o bekler seni.. Sen kasksız binme sakın korumaların tam olsun.. O bekler seni bunları tamamlayana kadar.. Unutma ki o seninle her yere gitmek için sabırsızlanıyor olsa da o yerlere sağ sağlim gitmenizi istiyor.. Unutma sen motorunu düşündüğün kadar o da seni düşünüyor.. Herşeyini tamamla sonra al ehliyetini.. Unutma daha ikinizin de gidilecek çok yolu, batırılacak çok güneşi var uzak diyarlar da.. bilmem anlatabildim mi?
saygılar..