Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
2. eli 15bin :/ ama fiyat performansı göz önünde bulundurmazsak mükemmel bi motosiklet gibi duruyor bu segmentte.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
49
19ngy9.jpg
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
:) nabün be yaa!!!

Oktay baba ağvaya uzamış.. Heran bir çılgınlık yapabilirim V Twin in ile :)

Abi ya ben motor aldım almasına ama İstanbul'da kalıcak motor. :) Malum bende ehliyet yok. Ailece arabayla gidicez. Ben motosikletle geliyim dedim ehliyetsiz motosiklet kullanmanın cezası 860 lira. Vaz geçtim sonra. Bu bayram'da tavamvay gezcez :) Yoksa motora atlar gelirdim yanına.

Birde Uğur abi olsun Oktay abi olsun ne demek istediklerini şimdi daha iyi anladım. Motosiklet kullanmışlığım vardı. Mondial 125 Agk felan kullandım. Kullanmayı bildiğimi zaptede bildiğimi SANIYORMUŞUM. Yine ekonomik ve parçalarının ucuz olduğundan dolayı Ybr 125 tercih ettim. Mondial kullanırken yokuşa denk gelmediğim için kullandığımı SANMIŞIM. Bu motor 114 kg fakat ilk yokuşta durup motoru kaldıracakken geri kayınca aklım gitti ama sonradan toparladım işi. Birde Mondialler harbi güçsüzmüş. Ybr'ye bindim gaz tepkisi BENİ korkuttu yani :) :) Motor şaha kalkıyor. Hep hayal kurardım 1000'lik olsa şöyle basarım böyle giderim. Yok abi 1000'lik sizin olsun bana 250cc yeter üstünü düşünmüyorum :) :)

Büyük harfle yazmamın sebebi olurda bir arkadaş birgün bunları okursa ne demek istediğimi ciddiye alsın diye belirtmek istedim. Gerçekten ufak motorla başlamakta fayda var.
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Geçenlerde bir forumda okudum. Bir arkadaş ninja 300 sahibinin kazasına şahit olmuş. Sanırım e-5 giderken bir kadınla cocuğa çarpmış. ;Yazık ya Allah kimseye kaza bela vermesin.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Can kardeşim,
Sen gene de ehliyetsiz kullanma bu zıkkımı.. Salla iki ay bekle motorun çürümez iki ayda o bekler seni.. Sen kasksız binme sakın korumaların tam olsun.. O bekler seni bunları tamamlayana kadar.. Unutma ki o seninle her yere gitmek için sabırsızlanıyor olsa da o yerlere sağ sağlim gitmenizi istiyor.. Unutma sen motorunu düşündüğün kadar o da seni düşünüyor.. Herşeyini tamamla sonra al ehliyetini.. Unutma daha ikinizin de gidilecek çok yolu, batırılacak çok güneşi var uzak diyarlar da.. bilmem anlatabildim mi? :)

saygılar..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Can kardeşim,
Sen gene de ehliyetsiz kullanma bu zıkkımı.. Salla iki ay bekle motorun çürümez iki ayda o bekler seni.. Sen kasksız binme sakın korumaların tam olsun.. O bekler seni bunları tamamlayana kadar.. Unutma ki o seninle her yere gitmek için sabırsızlanıyor olsa da o yerlere sağ sağlim gitmenizi istiyor.. Unutma sen motorunu düşündüğün kadar o da seni düşünüyor.. Herşeyini tamamla sonra al ehliyetini.. Unutma daha ikinizin de gidilecek çok yolu, batırılacak çok güneşi var uzak diyarlar da.. bilmem anlatabildim mi? :)

saygılar..

Teşekkür ederim abilerin güzeli çok güzel yazmışsın. Mesaj alındı :) Kullanıyorum motoru ama sakin ve dikkatli bir şekilde. Altımda motor var kız gördüm kafa kaldırıyım, göt attırıyım yok öyle. Paris hiltonda görsek yolumuza bakarız evelallah :)
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Can kardeşim,
Sen gene de ehliyetsiz kullanma bu zıkkımı.. Salla iki ay bekle motorun çürümez iki ayda o bekler seni.. Sen kasksız binme sakın korumaların tam olsun.. O bekler seni bunları tamamlayana kadar.. Unutma ki o seninle her yere gitmek için sabırsızlanıyor olsa da o yerlere sağ sağlim gitmenizi istiyor.. Unutma sen motorunu düşündüğün kadar o da seni düşünüyor.. Herşeyini tamamla sonra al ehliyetini.. Unutma daha ikinizin de gidilecek çok yolu, batırılacak çok güneşi var uzak diyarlar da.. bilmem anlatabildim mi? :)

saygılar..
Süper olmuş hocam yeni başlayan arkadaşlara okutmak lazım bu yazıyı.:thumleft:
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Cümleten Selamın Aleyküm.

Babamla birlikte bir balık keyfi yapmışız offf anamm offff :) İstanbul'da olupta balığa merakı olan varsa galata köprüsünde çok güzel çinekop çıkıyor mübarek palamut gibi :) Akşam akşam iyi nevale yaptık :) Artık babam rakı balık, ben cocacola balık devam :) Malum içkiyi sevmiyorum :)

Kürşat abi der şimdi; Sen nasıl Edirne'lisin len diye :queen: :queen:
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Can kardeşim,
Sen gene de ehliyetsiz kullanma bu zıkkımı.. Salla iki ay bekle motorun çürümez iki ayda o bekler seni.. Sen kasksız binme sakın korumaların tam olsun.. O bekler seni bunları tamamlayana kadar.. Unutma ki o seninle her yere gitmek için sabırsızlanıyor olsa da o yerlere sağ sağlim gitmenizi istiyor.. Unutma sen motorunu düşündüğün kadar o da seni düşünüyor.. Herşeyini tamamla sonra al ehliyetini.. Unutma daha ikinizin de gidilecek çok yolu, batırılacak çok güneşi var uzak diyarlar da.. bilmem anlatabildim mi? :)

saygılar..

Gözlerim doldu,duygulandım çok.. Yarin ewe gideyimde Silaya (benim ninja) sarilip oyle uyuyim :):):):):):):):):) Biz hep silayla gunesin doüusunu izliyoruz. Hemde hergün...
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Murat ama Kürşat ın dediği doğru sen harbi etkinlik böceğisin be birader. Senle pazar bağdat caddesinde bile karşılaştığımızda yine bir yerlere kopup gitme telaşında gördum seni :)
Pazar cadde de hatun diyorki biri Oktay diye bağırıyor tanıyormusun dedim sen bak beni tanıyanı sende tanırsın elbet diye bana dediki bu rio_mavi yani Murat hani etkinlik böceği olan arkadaşın diye yemin billah koptum o anda :) senide görünce dedim Murat yine nereye gidiyor acaba sen de Dalyan dedin sen gidince hatun dedi ki " Murat yine kopmuş Dalyan a gidiyor baksana " dedi :))
Etkinlik böceği seni ya :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst