[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ınş satarsın... coguları apacheyı begenıyorken cogularıda begenmıyor nedense... zevk meselesı
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Hacım yok ya bu bizim konyadaki motorcularda iş yok, anca motosiklet bağırtıyolar
yanımdan geçti 2 tanesi bağırt bağırtabildiğin kadar
ulen altındaki uçak mı o kadar hava atıyosun.
Bende verdim ara gazı, inlettim ortalığı
tek silindirin gücü hacı abeycim :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
muhendıs sen konyada ögrencımısın aslen manısalısın yanı... motorsıletınlemı geldın konyaya...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
sagolasın eskı marangozlarda bakacam... pek anlamam ama göruntu guzelse alıp gelecem gayrı motorsuzluk zor şey
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
CIMG0849.JPG


CIMG0850.JPG


CIMG0855.JPG


CIMG0858.JPG


CIMG0859.JPG


CIMG0860.JPG


CIMG0861.JPG



CIMG0862.JPG



CIMG0863.JPG



Gıttım baktım aldım gördum geldım önumuz kış olmasına ragmen salcanoyu alıp geldım motorsuzluga daha fazla dayanamadım.. şu an bayakı kırlı yarın yıkar bırdaha resım koruz aradakı farkı görürüz gayrı... bır ıkı kere yatması var dama genelde darbelerı koruma demırı emmış herhangı bır granajda ezık cızık yok sadece arka camurluk sınyalle beraber kırık bırde aynası yok kırılmış... motor bır kac yerınden yav kacırmış usta sorun degıl keceden yapmış fazla sıkıştırmadan dedı... mondıal mc den sonra bıraz zayıf geldı ama ben zaten bunu bılıyordum sırf yakıt konusunda az yakması yeterlı bence salcona almak ıcın ybr alamayanlara önerılır sesı aynısı ybr yı dınle bunu dınleme o kadar yanı



abı gun boyu net bakmamıştım hgdr abı geldım ama akşama anca dondum o yuzden gezmeye zamanın olmadı bır dahakıne kısmette sende buyur gel bozkıyrdayım yolun duşerse...

---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:10 ----------

plakayı daha yenı fark ettım sakatmış plakasıda neyse aldık gayrı yapacak bır şey yok
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Evet ehliyetimi almak üzereyim bayram sonuna inşallah Arora tiger 200 düşünüyorum

89333349mz7.jpg


Başka tawsiyesi olan varsa düşünülür :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
guzel ve guclu makıne yakıt konusunda bır daha duşun derım bende mondıal 150 mc vardı gucluydu ama yakıtıda ıcerdı anlayacagın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst