[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bır ııkı yıldır konya mt den gezı yapan görmedım bır alasyi dayı var o da gezı yapacam der katılan olmaz yınede hayırlısı belkı bır gezı yapan bulunur hoş geldınız...
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Etrafı iyi bilen dostu motorcu tanıdığı çok olan :) bir organizatör lazım bize :) 5 altı kişi olsak yeter yaw :):) :)ylmzzz anlar bu işlerden ama bayadır foruma girmiyor anlaşılan :thumright
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
148
gezi mezi de şart değil, oturup bi yerde çaylansak, muhabbetin, tavlanın, okeyin dibine vursak yeter.))
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
KONYADA da olsam atardık bır okey amma ta bozkırdayım ıkı yıldır m.buyuk gelecek bu taraflara hala gelemedı seneye baharın alosyı dayı gelırse bu taraflara sızlerıde beklerız alosyı ye takılırsanız
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
m.buyuk gelecek bu taraflara hala gelemedı seneye baharın alosyı dayı gelırse bu taraflara sızlerıde beklerız alosyı ye takılırsanız
valla müdür sen motorsuz adam gereksiz diyonya bende motoru satınca ondan takılmıyorum şimdilik buralara.buaralar cros endıro tipi bir motora bakıyorum alır almaz bozkır dağlarındayım m büyük gelmezse motoruna kıyamazsa artçı olarak getireceğim inşallah bekle bakem az daha:queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
valla müdür sen motorsuz adam gereksiz diyonya bende motoru satınca ondan takılmıyorum şimdilik buralara.buaralar cros endıro tipi bir motora bakıyorum alır almaz bozkır dağlarındayım m büyük gelmezse motoruna kıyamazsa artçı olarak getireceğim inşallah bekle bakem az daha:queen::queen::queen:

evet şunun şurasında bahara ne kaldı dımı.: ) artık crosla benı tokatlar gecersın buralarda malum 125 cc ye kadar ındık
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
valla müdür sen motorsuz adam gereksiz diyonya bende motoru satınca ondan takılmıyorum şimdilik buralara.buaralar cros endıro tipi bir motora bakıyorum alır almaz bozkır dağlarındayım m büyük gelmezse motoruna kıyamazsa artçı olarak getireceğim inşallah bekle bakem az daha:queen::queen::queen:

Banada Gt 250 gomed alıver :cherry:sevaba gir 40 yıl ellerin det görmez :cherry::rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Cbf 150 alır geçinir gideriz :queen::queen: seneye inşallah o da olur :cherry:
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Karar veremiyorum Ybr,Cbf,Tvs Tiger hepsi benim :cherry: nasip kısmet olsunda artık önemli değil gerisi :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
sana demedimmi cross al diye. bak croscular senin binmediğin mevsimde sezonu açıyorlar
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
osman aga bana kaydı kuregı olmayan yaylalarda kullanacagım ucuz bır cros bulsana senın cevre genıştır
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
89
eskilerden kimse yok herhalde

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------

125 sayfa olmus yıllar geçmiş olmasına ragmen
gençler pasif kalmış :S
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Reklam yapalım Motosiklet.net Konya Mt il Motorlubisiklet grubu :):) baya faydası olur :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst