valla müdür sen motorsuz adam gereksiz diyonya bende motoru satınca ondan takılmıyorum şimdilik buralara.buaralar cros endıro tipi bir motora bakıyorum alır almaz bozkır dağlarındayım m büyük gelmezse motoruna kıyamazsa artçı olarak getireceğim inşallah bekle bakem az daha:queen::queen::queen:m.buyuk gelecek bu taraflara hala gelemedı seneye baharın alosyı dayı gelırse bu taraflara sızlerıde beklerız alosyı ye takılırsanız
valla müdür sen motorsuz adam gereksiz diyonya bende motoru satınca ondan takılmıyorum şimdilik buralara.buaralar cros endıro tipi bir motora bakıyorum alır almaz bozkır dağlarındayım m büyük gelmezse motoruna kıyamazsa artçı olarak getireceğim inşallah bekle bakem az daha:queen::queen::queen:
valla müdür sen motorsuz adam gereksiz diyonya bende motoru satınca ondan takılmıyorum şimdilik buralara.buaralar cros endıro tipi bir motora bakıyorum alır almaz bozkır dağlarındayım m büyük gelmezse motoruna kıyamazsa artçı olarak getireceğim inşallah bekle bakem az daha:queen::queen::queen:
Banada Gt 250 gomed alıver :cherry:sevaba gir 40 yıl ellerin det görmez :cherry::rendeer:
valla yok müdür olsa dükkan senin:cherry: ama olması için dua edebilirim:wiinkk:Banada Gt 250 gomed alıver :cherry:sevaba gir 40 yıl ellerin det görmez :cherry::rendeer:
cumartesi dellal pazarına bi bakayım müdür.geçen gördüydümosman aga bana kaydı kuregı olmayan yaylalarda kullanacagım ucuz bır cros bulsana senın cevre genıştır
al bi eşşek bin ramazan ne yapcan crosu:cat: hem yakıtta az olur litre hesabıda yok 100 km=yarım çuval saman:queen:osman aga bana kaydı kuregı olmayan yaylalarda kullanacagım ucuz bır cros bulsana senın cevre genıştır