[Konya - MT]

Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Ne zamandır girmiorum bende. yazın başlarında bi etkinlik planlaması yapın yaşça büyüksünüz malum:) 1-2 aya kadar cezet alıoyrum inş:)
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
yeri nerde acaba ?

Kunduracılar kavşağında Ada motorun yan sokağında :)

gc76c.jpg
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Geçen gün Bosnada Ls2 kasklı cruiser gördüm artçısıyla beraber, selamlaştık, meraklandım forumda mı diye ( Bilindiği üzere konya'da hele ki bosna da full koruma göremiyoruz pek ) :)
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Bende gelmek isterdim de dha ehliyeti çıkartmadım:) ayrıca bilginiz varsa 350 cc jawa cezet 100 kmde kaç lt benzin yakar ben 5-5.50 ltre olarak biliyorum araştırdığım kadarıyla doğrumu acaba bu dğerler?
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Bende gelmek isterdim de dha ehliyeti çıkartmadım:) ayrıca bilginiz varsa 350 cc jawa cezet 100 kmde kaç lt benzin yakar ben 5-5.50 ltre olarak biliyorum araştırdığım kadarıyla doğrumu acaba bu dğerler?

Şimdilik Cbf 150 ye karar kıldım ben benzin parasına para yetişmez bu gara jawanın ,
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Babamda 100 lük cup var abi öle gündeliğe ona binecem. cezete sürekli binecek olsam dedğin gibi bndede para dayanmaz:) bi önceki mesajda yazdğım değerler yeni rektefe olmuş bi cezet için doğru değerler mi?
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Neyse okul döneminde babam sağolsun yazında dokunmaz zaten benzin parası filan.d bi aralar kymco venox a bakıyordum sonradan hayal kırıklığına uğradım bütçede düşüş yaşadım çin malınada bnmek istemiorum kndi paramla. çevremdekiler aracılığıylada cezete yöneldim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst