yeri nerde acaba ?
Hava oldukça güzel var mı gaz açmak isteyen ?
Motorluvelesbitim yok olsa :queen::cherry: bişeyler yapardık :cherry:
Gidip ankara mt ye katılcam nerdeyse![]()
bu gün çalışıyoruz ama yarın olabilir
Yarın hava güzel olursa neden olmasın, varmı arttıraaan
Bende gelmek isterdim de dha ehliyeti çıkartmadımayrıca bilginiz varsa 350 cc jawa cezet 100 kmde kaç lt benzin yakar ben 5-5.50 ltre olarak biliyorum araştırdığım kadarıyla doğrumu acaba bu dğerler?
Babamda 100 lük cup var abi öle gündeliğe ona binecem. cezete sürekli binecek olsam dedğin gibi bndede para dayanmazbi önceki mesajda yazdğım değerler yeni rektefe olmuş bi cezet için doğru değerler mi?