[Konya - MT]

Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Bu hafta sonu A2 ehliyet fiyatı araştırıp ada motora automert e gittim bu kadar fark olacağı aklıma gelmezdi 300-250 tl diyolar A2 ehliyete kurslar,biraz gezdim 150 tl ye buldum ve hemen yazıldm :) Ve ada motorda 4200 peşine bırakıyor 2012 esd yi şimdi alıp evde yatırmıyım ehliyetten sonra gider alırm nisan ayı gibide açılışı yaparım,ama bu arada fiyat artarmı sizce arkadşlar
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Pek fazla fark olacağını sanmam yılbaşından önce B ye 400 e yazılmışken şimdi peşin 650 iki taksit 700 :) lira diyor aynı kurs

A2 direksiyon sınav parasını da 85 tl den 70 tlye indirmişler yılbaşında iyice zamlanacak diyor sürücü kursu

Plaka mutlak olsun :) o zaman sadece ehliyetsizliğe ceza yazıyor plakanda yoksa yandın Merkez oto kurtarma aracını çeker :) vs hem plakasızlıktan hem ehliyetsizlikten baya bi sıralıyorlar :) ayrıca mahkemeyede uğruyorsun :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
olmaz

sanmam ,,, zaten bundan sonraki motorları da sana 2013 diye satarlar artık,,
tahminin elinde kalan motoru bitirmeden de sana yeni motor getirmezler 2013 geldi diyen aonal
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
arkdaşlar honda bayi veya servisi varmı konyada ben baktım göremedim nette ?
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Bir zamanlar vardı şu an yok :)

Motomert getirir sana istediğin Hondayı katalogda göster yeterki Kendileri servis hizmeti de veriyor ondada sıkıntın olmasın :)

Cbf 150 istersen var ellerinde bi tane siyah Cbf 150 :) Yok ben şu rengi istiyorum dersen istediğin renginide getirirler :)

Ama ben Ankaradan alırım bir periyodik bakım için Ta Ankaraya gider gelirim diyorsan o senin bileceğin bir iş

önemli olan almak periyodik bakımıymış yağ değişimiymiş çoğu özel yerler her türlü yapıyor bu işleri zaten :)
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432

Valla geçen gittim o dediğin siyah cbf ye baktım hoşumada gitmedi değil, ama yinede servis filan yok başka yerede niye göstereyim honda almışım koca konyada servisi yok gıcık oldum bnde artık yamaha alıyorum bu hafta sonu gidipbi konuşcam tekrar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

Bu arada kask mont eldiven filan aldım artık motoruda alp nisan ayı gibi açılışı yapıcam kısmetse :)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Zamanında vardı iş yapamayınca kapattı gitti adam dahada açılmadı gerekte yok Cbf si bozulan ne yapıyor çöpemi atıyor nereye gitsen yaparlar servis neymiş periyodik bakımmış herkes yapar bu işi :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

CBF nasıl ordakı kac model kac km kac para dedıler bılgı verırsen sevınırız

Daha sıfır kullanılmamıştı numarasını ara istediğin rengi getirir büyük ihtimal

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

CBF nasıl ordakı kac model kac km kac para dedıler bılgı verırsen sevınırız

Daha sıfır kullanılmamıştı numarası var sahinden.com da benim eve yakın yarın sabah bir bakarım istersen kmsini fiyatını öğrenirim :)
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Ben baktım cumartesi günü sıfır 2012 cbf 150 fiyatını sormadım ama internetteki fiyattan satarlar sanırım
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
cbf 150 üretimden kalkacakmış veya türkiyeye gelmeyecekmiş diye bi söylenti vardı geçenlerde forumdada dile getirilmişti galiba
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
gecenlerde konuşuyorlardı amma honda bu kadar kullanıcı varken heralde kesmez sadece türkiyeye sokmayabılır cb 125 e kaktırabılmek ıcın
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Arkadaşlar haftasonları konya civarını gezmek istiyorum kış gelmeden.
Öncelik olarak gidilebilecek yerler nerelerdir mesela ?
Birkaç kere daha yazdım fakat bizim il grubu il dışına çıkmıyor sanırım :)
Toplu halde gidiliyorsa gelirim, gider gezer geliriz.
2-3 aya kadar kle 500 almayı planıyorum.
O zaman daha uzaklara gidebilirim evelallah.
Selamlar.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Bin hele motosiklet tepesine gidilecek yer elbet oluyor :queen:

Mevlana söylememe gerek yok :) kent ormanları apa barajı sille kozağaç tarafı meram son durakları tavus baba yolun olduğu her yer :)

Beyşehir de plaj bile varmış :)

Konya da Kawasakiciler revaçta bildiğim kadarıyla Motordelisi.com var oraya takılıyorlar http://www.motordelisi.com/forum/tanisalim/33761-konya-md-msn-adresleri.html

Bu Sgor nickli üyeyi bul :) http://www.motordelisi.com/forum/search.php?searchid=1685406&pp=25 Çok kişi toplar sana
:)
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Bin hele motosiklet tepesine gidilecek yer elbet oluyor :queen:

Mevlana söylememe gerek yok :) kent ormanları apa barajı sille kozağaç tarafı meram son durakları tavus baba yolun olduğu her yer :)

Beyşehir de plaj bile varmış :)

Konya da Kawasakiciler revaçta bildiğim kadarıyla Motordelisi.com var oraya takılıyorlar http://www.motordelisi.com/forum/tanisalim/33761-konya-md-msn-adresleri.html

Bu Sgor nickli üyeyi bul :) http://www.motordelisi.com/forum/search.php?searchid=1685406&pp=25 Çok kişi toplar sana
:)

Çok saol hacı abi bi araştırayım yahu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst