muhendıs sen konyada ögrencımısın aslen manısalısın yanı... motorsıletınlemı geldın konyaya...
ugur sen artık konyalı olmuşsun... bende yarın konyaya gelecem bır tane salcona wolf var o na bakacam bakalım şansımıza temız cıkarsa alır gelırım salcoyu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93044587/detay
Evet ehliyetimi almak üzereyim bayram sonuna inşallah Arora tiger 200 düşünüyorum
Başka tawsiyesi olan varsa düşünülür![]()
salcano al