Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
@ccman
Evet abi,adamlar gelir gelmez "abi bu yesil motor ne kadar"dedi:) sonra seninkini sordular ya daha ucuz bekliyolardi heralde:)
Sahildeki araplarda cok istedi tutturdular hep beraber hep beraber diye zaten sen hic yanasmadin bizde hizli hizli cekildik hemen adamlarin gonlu olsun ;)
Bende butun yaz sapancadaydim ama sahilde göle karsi gozlemeyi ilk sizle yemek kismetmis "Senay Abla 'spesyel' " :)
Dersane konusunu actirmadim bile direk agir misafirlerim vardi dedim gectim :)
@rio_mavi
Aslinda yazinda size katilmayi isterdim ama acemilik zamanlari ;) olmadi biturlu,bidahaki sezona bi universiteye girsemde sonra bi R6 da ben ceker katilirim size;)
@dreamkiller
Hosbulduk Kursat abi,senin beyaz esseginle maceralarinida duydum :) abant gezisi olsun senin yazdiklarin olsun,zaten Oktay abi yolda yanimda hafif gaz acinca icim bi tuhaf oldu:)

Ben bu hafta sonuna kadar sapancadayim sonra maglum havalar soguyo İzmite donucem yavas yavas ninjamida arada bi gelip binmek sartiyla bakimini yaptirip sapancada birakicam maalesef :/
Hic gitmek istemiyorum suralardan ooff off
Tekeriniz daima duz bassin...)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Hocam dun palladium daki siyah akrepli ninja senin miydi ?

Yok dostum ordan gectim ama iceri girmedim.atasehir tarafidaydim.oralarda gorduysen ama benimdir,sadece iceri girmedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------

Vay vay vay :) fotolara bak fotolara.. Dostum kerem öncelikle hoşgeldin sende.. Ben ninja mesaisine ara verdim şimdilik beyaz eşşekle takılıyorum.. Oktay baba sapancaya gelemedim ama üzüldüm keşke gelebilseydim bak aklım kaldı şimdi.. Artık eşşekten inip ata binmeyi beklediğim önümüzdeki sezon sapancaya çadıra gideriz..

Uğur ben gitmedim pek birşey kaçırmadığın doğrudur :) poahahah bensiz gezinin tadımı olur be yaa!!!!!! birde LS2 nin open face kaskını aldım olm conconlar gibi dolasıyorum beyaz eşşekle kadıkoy ve civarında.. bu arada oktay bi ara bir araya gelip konuşacağımız mevzuları konuşalım kardeşim..

bende cadir var 7 kisilik hepimizi alir,hatta motorlari bile alir iceri. aslinda ickileri alip etleri alip sezon kapanisi yapsak hep beraber süpper olur. mesela şile tarafında baraj var.baraj kıyısı felan piknik için güzel. akşam mangalımızı yapıcaz ateşin başında üşüdükçe konyak veya rakı kavun karpuz harika olur...
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Murat mevzuda tahrik unsurları var.son cümle.hatta ağır tahrik unsuru içeriyor :) bana her türlü uyar ;)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
oktay abi yapalim ozaman.sen kursati kandir yeterki. ejonun elleride iyilesmistir. Arkadaslar bende 2 tane cadir var.14 kisiye kadar kapasitemiz var. biracık koğuş yada kışla gibi olcak ama uyku tulumlarınızı alıp gelin. tek şartım var oktay-kürşat-ejo demirbaş kadro olarak gelicekler. oktay senin köpeğide getirebilsen ne iyi olurdu. Motorların başına bağlardık. gece hem motorlar hemide biz kurda kuşa yem olmaktan korurdu. ayu çıkabilur ,tavşan çıkabilur,domuz çıkabilur :))
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
poahahaha hacı abiler ne ettiniz la.. Bir deli olduk kuyuya taş atalım dedik anasını satayim bir türlü çıkartamamışsınız :) Ağır tahrik unusuru demek :)) olma Murat Yengenden izin al gelim ayıpsın :)
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Ben varım cumartesı aksamdan gidilir gece ayazı yeriz cadır ve kopek icin bir araba gerek o da var . Top sizde bana uyar;). Kurşat hatundan izin alma onu da al gel sende murat
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Hacı abi benim hatun evden izin alamaz kolay kolay kalmak için sıkıntı ordan kaynaklanıyor yani.. bakalım konusuruz gene..
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
oktay abi yapalim ozaman.sen kursati kandir yeterki. ejonun elleride iyilesmistir. Arkadaslar bende 2 tane cadir var.14 kisiye kadar kapasitemiz var. biracık koğuş yada kışla gibi olcak ama uyku tulumlarınızı alıp gelin. tek şartım var oktay-kürşat-ejo demirbaş kadro olarak gelicekler. oktay senin köpeğide getirebilsen ne iyi olurdu. Motorların başına bağlardık. gece hem motorlar hemide biz kurda kuşa yem olmaktan korurdu. ayu çıkabilur ,tavşan çıkabilur,domuz çıkabilur :))

Abi benim Tez artık yumurta kapı modunda. Gectim h.sonunu tüm günü bloke eden işlere giremiyorum şu an. Önümüzdeki sezon her türlü varım ama :cat: Ben dolu da gelirim ayı falan çıkarsa alırız sorun değil :p
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Ayıyı dağa kaldırırız :) poahahah ayıyı alırız ne demek len :)

Ayıyı bana bırakın siz kaçın agalar.. Ayının halinden ayılar anlar.. Yahu satıp motorları kros mu alsak acaba kawanın KFX450 mi ne vardı fena motor gibi durmuyordu :)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Ayıyı dağa kaldırırız :) poahahah ayıyı alırız ne demek len :)

Ayıyı bana bırakın siz kaçın agalar.. Ayının halinden ayılar anlar.. Yahu satıp motorları kros mu alsak acaba kawanın KFX450 mi ne vardı fena motor gibi durmuyordu :)

Şu:
avatar-449.jpg


Ya da şu şekilde alabiliriz: :bounce:
glad1qr9.jpg



Ama çok istediysen koynumuza da alabiliriz :cherry:
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
ejo sensiz olmaz dostum,gelecek sezon acilisi yapariz ozaman. Herkez dolu dolu gelir, tüfekler silahlar ,tırnak makasları :)))
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
poahaha bunların hepsinin replikasını airsoftta kullanıyoruz :) ama hiç düşündün mü ugurum yaa vuramazsan? :)
 
Katılım
22 Ağu 2011
Mesajlar
45
arkadaşlar bende nınja 250r yada 300r almayı planlıyorum yakıtı nedır sıkıntıları nedır artıları nelerdır yazarmısınız kawa hakkında hıc bı bılgım yok da ??
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Su sekilde olurmu. http://m.youtube.com/watch?feature=plpp&v=o0Ao9Vlbfq4

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

Gelen giden yok sanırım Uğur sana lafım yok
Olma mi? :) Ama ruhsatta sikinti cekeriz ;)

ejo sensiz olmaz dostum,gelecek sezon acilisi yapariz ozaman. Herkez dolu dolu gelir, tüfekler silahlar ,tırnak makasları :)))
Eyvallah Muratciim :rendeer:

poahaha bunların hepsinin replikasını airsoftta kullanıyoruz :) ama hiç düşündün mü ugurum yaa vuramazsan? :)
Vuramadigim olmadi su ana kadar abi :bounce: Olur da iskalarsak ilki yari otomatik illa indiririz :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst