- Katılım
- 22 Tem 2012
- Mesajlar
- 105
Hindistan bile bizden daha iyi şu durumda. Adamlar motora 15 kişi biniyor kimse bişey demiyor. Ayıp yani zaten trafikte motosikletleri hiç sayıyorsunuz. Bari bunlara karışmayın. Ülkenin doğusu ile batısı arasındaki trafik, elektrik, su ve doğalgaz faturalarını bir gözden geçirin sonra yasa çıkarın. Bıktım ödemeyen adamın vergisini ödemekten...