Motosiklet Çantalarının Ruhsata İşlettirilmesi Hakkında

Katılım
22 Tem 2012
Mesajlar
105
Hindistan bile bizden daha iyi şu durumda. Adamlar motora 15 kişi biniyor kimse bişey demiyor. Ayıp yani zaten trafikte motosikletleri hiç sayıyorsunuz. Bari bunlara karışmayın. Ülkenin doğusu ile batısı arasındaki trafik, elektrik, su ve doğalgaz faturalarını bir gözden geçirin sonra yasa çıkarın. Bıktım ödemeyen adamın vergisini ödemekten...
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
sevgili devlet
bütün arabalardan bagaj ruhsatı ve vergisi iste ondan daha çok para kazanırsın
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Peki, polisi görünce çantayı çıkarıp kucağımıza koysak, sonra yanına gitsek ne olur? Takılı değil kardeşim, eşya taşıyorum !!
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bugüne kadar bir mühendis kapısı çalan var mı ? Proje ne kadara mal oluyor. ?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Abi boyle seyler hep beni bulur zaten. 31 yasina giricem bir kac gun sonra. Onun cenabetligi herhalde. Cantayi ugras, tak, 2 gun sonra EGM genelge yayinlasin. Evet evet kesin 31 ile alakali bir problem.
Avrupa'da var mi ornekleri abi? Avrupali bu kadar sacmalamaz, oradan devsirme degildir herhalde bu uygulama?

Avrupanin tamamini bilemem ama burda birine soylesem gulerler herhalde.
Sadece pizza,sushi falan tasiyan motosikletlerin kullandigi kutularin standardi vardir.
Ebati vasfi hatta kapak yeri bile onceden belirlenmistir.
Oyle kafana gore takamazsin.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Ben ziline basar kacarim, veremem bir dunya para. Biz sokaktan topluyoruz ya paralari, devlet de bizden topluyor.

Yok fiyatı bir bilsem, kapının önüne de hediye bırakıp gitmek istiyorum.

Avrupanin tamamini bilemem ama burda birine soylesem gulerler herhalde.
Sadece pizza,sushi falan tasiyan motosikletlerin kullandigi kutularin standardi vardir.
Ebati vasfi hatta kapak yeri bile onceden belirlenmistir.
Oyle kafana gore takamazsin.

Müdür bizde kurallar farklı ;
Önce satarlar, herkes takar. Ondan sonra kural çıkartırlar.
Önce kural sonra satış bizi bozar. Yolumuzu bulamayız. itici gelir. Kolay işlerin adamı değiliz ülke olarak. Zora koşmamız lazım
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Satılık Kappa Topcase 35 lt : 12o TL
Kappa yan çantalar 21 lt : 200
Demiri de egm göndereceğim. :cat:
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Çantayı ruhsata işleten tek kişi binebilecek koltuk sayısı düşüyormuş. Ne kadar saçma ya. Neymiş Ön teker havaya kalkarmış yük durumunda..

1) Motosikletinizin ruhsatı gerekmektedir.
2) Trafikte motosikletinizin dosyasında bulunan uygunluk belgesinden fotokopi gerekmektedir.
3) Motosikletinize taktırdığınız çantanızın ebatları gerekmektedir.
4) Proje teslimat süresi maksimum 3 gündür.
5) Onaylı projenizi teslim aldıktan sonra ek1 doldurtup, muayene yaptırıp sonrasında da trafiğe gidip ruhsatınızı yeniletmeniz gerekmektedir.
6) Motosikletinize çanta taktırdığınız da 2 kişi olarak sürüş yaparken yokuş yukarı yapılan kalkışlarda motorunuzun ön lastiğinin havalanma ihtimalinden dolayı A.i.T.M.'ye göre araçlarınız yolcu taşıyamayacaktır ve 1 kişilik olarak tescil edilecektir.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Çantayı ruhsata işleten tek kişi binebilecek koltuk sayısı düşüyormuş. Ne kadar saçma ya. Neymiş Ön teker havaya kalkarmış yük durumunda..

1) Motosikletinizin ruhsatı gerekmektedir.
2) Trafikte motosikletinizin dosyasında bulunan uygunluk belgesinden fotokopi gerekmektedir.
3) Motosikletinize taktırdığınız çantanızın ebatları gerekmektedir.
4) Proje teslimat süresi maksimum 3 gündür.
5) Onaylı projenizi teslim aldıktan sonra ek1 doldurtup, muayene yaptırıp sonrasında da trafiğe gidip ruhsatınızı yeniletmeniz gerekmektedir.
6) Motosikletinize çanta taktırdığınız da 2 kişi olarak sürüş yaparken yokuş yukarı yapılan kalkışlarda motorunuzun ön lastiğinin havalanma ihtimalinden dolayı A.i.T.M.'ye göre araçlarınız yolcu taşıyamayacaktır ve 1 kişilik olarak tescil edilecektir.

Bu kadar da saçmalık olmaz ya yok böyle bir şey. Dünyayı psikopatlar değil cahiller yönetiyo resmen.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bende profilden kendim yapmistim, kalın kalın...

Valla benimkide kalın, sağlam olsun diye en kalın olan borudan yaptırdım. EGM emekliyi, öğretmeni, öğrenciyi bu demirle döver artık :pale:
270 TL proje, Muayane ücreti, cemiyete ücret, ruhsata ücret : Bi çanta için bu çok fazla, ben a4 bi proje çizer, polisin eline veririm. oda benim elime verir.
Karşılıklı güler sonra olay yerini terk ederiz :p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Çantayı ruhsata işleten tek kişi binebilecek koltuk sayısı düşüyormuş. Ne kadar saçma ya. Neymiş Ön teker havaya kalkarmış yük durumunda..

1) Motosikletinizin ruhsatı gerekmektedir.
2) Trafikte motosikletinizin dosyasında bulunan uygunluk belgesinden fotokopi gerekmektedir.
3) Motosikletinize taktırdığınız çantanızın ebatları gerekmektedir.
4) Proje teslimat süresi maksimum 3 gündür.
5) Onaylı projenizi teslim aldıktan sonra ek1 doldurtup, muayene yaptırıp sonrasında da trafiğe gidip ruhsatınızı yeniletmeniz gerekmektedir.
6) Motosikletinize çanta taktırdığınız da 2 kişi olarak sürüş yaparken yokuş yukarı yapılan kalkışlarda motorunuzun ön lastiğinin havalanma ihtimalinden dolayı A.i.T.M.'ye göre araçlarınız yolcu taşıyamayacaktır ve 1 kişilik olarak tescil edilecektir.

Bunlar hangi tip motosikleten bahsediyor acaba :silent: benim motorumda hiç öyle olmuyor :mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Şaka yaptım len çantaları satmıyorum. ÖM atıp çantaya talibim demeyin :mrgreen:
72 TL ceza yerim. Çantaları satmam. Onlar artık motorun bir parçası. Hayvan gibi enduru motorların ön tekeri nasıl kalkacak ben onu merak ediyorum.
AİTM herhalde 4-5 çuval patates taşıyoruz sandı. :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
bende dilekçe gönderdim egm ye ve sanayi bakanlığına.umarım bu yanlışlık düzeltilir.devlet motosiklete teşvik edeceğine motosikletten vazgeçirmek için elinden geleni yapıyor.geçen yıl 35lira ödediğim trafik sigortasına bu sene 160 TL ödedim,şimdi birdaha proje çizdirip muyaneye girer orayada para veririz projeyede para veririz sorun değil ek1 ede para veririz ohhh mis kebap motorcularda para ganiiii veririz babam veririz .şaşırdılar artık şaşırdılar. motorlarla egm önünde kamp mı kursak ki :D
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
24820119175139903276105.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG] :pr::pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst