Mak. Mühendisi arkadaşıma sordum, bana şöyle şöyle bi proje ayarla diye;
"o ne ya öyle bişey yetkimizmi varmış deyip odaya sordu, herkes bihaber

r:
Trafik takipçiyi aradım "abi şöyle bi proje getiricem sana ek-1 e işlicekmişiz dedim, hayatımda yapmadım yapan arkadaşımda yok" dedi.
Kurye bi abimize sordum; "açma o konuyu, bisürü ceza yedim bu yüzden, yiyen arkadaşlarımda sayısız, hepimiz araştırıyoruz bu bizim işimiz sonuçta,
ama böyle bir uygulamayı kime sorduysak neyapılacağını bilmiyor, trafik bile bilmiyor, internette yazıyor git getir belgeleri ruhsata işleyelim diyorlarmış..."
Adamcağız illallah etmiş, sırt çantasıyla taşıyordu evrakları yinede şükrediyordu "allahtan benim işim evrakla diğerleri ne yapsın" diye, böyle saçma bi uygulama

ale:
Yani bu işi yapalım desekte yapamıyoruzki, muallakta bi ceza kesme yöntemi heralde yılsonuna kadar açıklar kapansın diye

r:
Heralde işi tek bilen Mc Donalds :jocolor:
Alman mühendisleri, Japon mihendisleri becerememiş, bizim mühendislerimiz bi proje çizsin ona göre kesip biçip tekrar bağlayın ruhsat verelim ::biggrinn