Motosiklet Çantalarının Ruhsata İşlettirilmesi Hakkında

Katılım
11 Nis 2018
Mesajlar
2
108 TL. 10 ceza puanı

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------

Gecmis olsun hocam. Kac para kestiler. Bide nerde kesiyolar. Lanet olsun bunlar iyice gasb çi oldular. Resmen zulm ediyorlar millete zaten kit kanaat geciniyoz.

108 TL. 10 ceza puanı. Her gün TEM'de 4-5 çevirmeden 1-2 sine durduruluyorum. Muhtelif yerlerde , genelde bağlantı ya da park alanı çıkışı diye tabir edilen yerlerde.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Belki 15 senedir top case siz motor sürmedim, ama hiç sıkıntı olmadı, zaten az çevirmeye takılan biriyim. 650 TL işletme maliyeti yerine az daha koyun benim gibi Rx3i Evo alın, çantalar ruhsatta işli çünkü...:queen:
 
Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
36
son 15 gönde 4 kere çevirdiler ve hiç sorun yaşamadım zaten bilmiyordum da ama sökmek lazım eğer ceza durumu varsa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst