Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abilerim, max 200/250 tl civarı kask almayı düşünüyorum. Önerebileceğiniz kask varmıdır? Ls2 çok met ediliyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Abilerim, max 200/250 tl civarı kask almayı düşünüyorum. Önerebileceğiniz kask varmıdır? Ls2 çok met ediliyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SCORPION-EXO-400-IMPACT-KAPALI-KASK-pmu1087.html

Bu kask çok hoşuma gidiyor,3 boyutlu diye geçiyordu sanırım,o kurşun deliği ve çatlaklar çizim değil,elini sürünce o çatlakları hissediyorsun,gerçekten çatklakmış gibi.Fİyatı da iyi ama kalitesini bilmiyorum,sadece scorpion un kötü bir marka olmadığını biliyorum.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Abilerim, max 200/250 tl civarı kask almayı düşünüyorum. Önerebileceğiniz kask varmıdır? Ls2 çok met ediliyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
ls2 kaliteli bişi değil iyi değil
ses alır rüzgar alır elinden düşürürsün catlar kırılır
agv nolan scorpion lazer lz6 serirsi bunları araştır.. o fiyata bunlardan birini al
ls2 alma
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ls2 kaliteli bişi değil iyi değil
ses alır rüzgar alır elinden düşürürsün catlar kırılır
agv nolan scorpion lazer lz6 serirsi bunları araştır.. o fiyata bunlardan birini al
ls2 alma

Agv Gp1 ve Lazer L6 arasında kararsız kaldım. Birde Marushin var :pr: :pr:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bak marushin saglamlıkta 5 yıldız
lazer lz 6 da öyle
agv de kaliteli
lazer lz 6 speed dog kask cok hoş duruyor..
motosiklet ne ve ne renk
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Arkadaşlar merhaba şuan afyondayım telefonum arıza yaptığı için resim çekme imkanım pek olmadı. Şaunda yaptığım km 560. Yaklaşık 26 lt benzin aldım. Uzun yolda ne yakar diye soran bir arkadaşımız vardı onun için paylaşmak istedim. 140 - 170 km arası yaklasık 460 km yi 4 saatte aldım. Yarın sabah denizliye geçiyorum.

Hoşcakalın.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SCORPION-EXO-400-IMPACT-KAPALI-KASK-pmu1087.html

Bu kask çok hoşuma gidiyor,3 boyutlu diye geçiyordu sanırım,o kurşun deliği ve çatlaklar çizim değil,elini sürünce o çatlakları hissediyorsun,gerçekten çatklakmış gibi.Fİyatı da iyi ama kalitesini bilmiyorum,sadece scorpion un kötü bir marka olmadığını biliyorum.

Scorpion kullanan pek duymadım yada görmedim. Nette o kadar karşılaştırmaları var oralarda da denk gelmedim. Scorpion düşünmüyorum pek.

---------- Post added at 17:04 ---------- Previous post was at 17:01 ----------

bak marushin saglamlıkta 5 yıldız
lazer lz 6 da öyle
agv de kaliteli
lazer lz 6 speed dog kask cok hoş duruyor..
motosiklet ne ve ne renk

Sarı renk Tvs Apache alıcam. Motosikleti almadan ekipmanları almak istedim. Motosiklet alınır sorun değil. Hadi motosikleti aldın, niyetine girdin, ekipman almaya gidiyorsun. Bir düşersen Allah korusun neler olacağını bir Allah biliyor. Benim yaptığım araba almadan jant lastik alamaya benzetilicek belki ama bence böyle daha mantıklı. Motoru aldığımız zaman sonuçta direk biniyoruz kask olsada olmasada. Kaskı olmayıpta mecburi binmek durumunda kalmak istemediğim için önce gerekli ekipmanları almayı düşünüyorum.

Kask için renk olarak sarı veya beyaz düşünüyorum.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Scorpion kullanan pek duymadım yada görmedim. Nette o kadar karşılaştırmaları var oralarda da denk gelmedim. Scorpion düşünmüyorum pek.

---------- Post added at 17:04 ---------- Previous post was at 17:01 ----------



Sarı renk Tvs Apache alıcam. Motosikleti almadan ekipmanları almak istedim. Motosiklet alınır sorun değil. Hadi motosikleti aldın, niyetine girdin, ekipman almaya gidiyorsun. Bir düşersen Allah korusun neler olacağını bir Allah biliyor. Benim yaptığım araba almadan jant lastik alamaya benzetilicek belki ama bence böyle daha mantıklı. Motoru aldığımız zaman sonuçta direk biniyoruz kask olsada olmasada. Kaskı olmayıpta mecburi binmek durumunda kalmak istemediğim için önce gerekli ekipmanları almayı düşünüyorum.

Kask için renk olarak sarı veya beyaz düşünüyorum.
tebrik ederim bu düşünce ve anlayış için
gerçekten örnek olacak düşünce yapısına sahipsiniz..
takdir ettim seni
motorum 2500 tl benim
kullandıgım kask 4 yıldır arai kazada yaptım kafamı da vurdum
http://sharp.direct.gov.uk/ bu siteden bakabilirsin bu begendign kaskların güvenlik testinden aldıgı puana..
marushin gerçekten iyi
bu lazer lz6 agv filanda iyi o siteden bakabilrsin
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrik ederim bu düşünce ve anlayış için
gerçekten örnek olacak düşünce yapısına sahipsiniz..
takdir ettim seni
motorum 2500 tl benim
kullandıgım kask 4 yıldır arai kazada yaptım kafamı da vurdum
http://sharp.direct.gov.uk/ bu siteden bakabilirsin bu begendign kaskların güvenlik testinden aldıgı puana..
marushin gerçekten iyi
bu lazer lz6 agv filanda iyi o siteden bakabilrsin

Ben teşekkür ederim. Mahçup ettiniz beni.

Keşke yurdum insanı böyle olsa. Benim alacağım motor 150cc 13.5 hp. Gideceğim yerler memlekette denize,balığa sağa sola kaçamak yapmak olucak. Bu ufak motor bile küçümsenmeyecek kadar tehlikeli. 2 teker olan herşey tehlikeli. Kaldı ki, 1000cc gibi 160/200 bg hiç bir şekilde azımsanamayacak kadar büyük, tehlikeli makina kullanan kişilerin bile kasksız ve ekipmansız motora bindiklerini görüyorum. Kask'ı takmadın tamam tulum giy, mont giy, pantolon giy, ne biliyim işde seni koruyacak olan onca malzemeyi boşuna üretmiyorlar. Motosiklet ekipmanları diyince sesi kulağa hoş gelmiyor, oda sıradan bir ses yada cümle ama motosiklet kelimesinide içinde barındırıyor. Üşenmeden maddi durumları el verdiğince iyisinden, güzelinden bir tane 1000cc motor alıyorlar da, 1 günlerini ayırıp ekipman almıyorlar. Hadi ekipmanları olupta süs eşyası olarak kullananlara ne demeli?
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
300luk saçma,400 luk bari getirseler giren vergi aynı olcak 400 luk oldugu için sadece motor fiyatı en ama en fazla taş çatlasın 2.000 farkeder.bari verdiği paraya değer.en azından sadece goruntuye vergiler yüzünden 15.000 vermemiş olursun.hızlıda gidebilen bi motora sahip olursun.bana saçma gelior 300 luk
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
300luk saçma,400 luk bari getirseler giren vergi aynı olcak 400 luk oldugu için sadece motor fiyatı en ama en fazla taş çatlasın 2.000 farkeder.bari verdiği paraya değer.en azından sadece goruntuye vergiler yüzünden 15.000 vermemiş olursun.hızlıda gidebilen bi motora sahip olursun.bana saçma gelior 300 luk

İşte özet budur :) İmzamı atarım :)
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
300 cc vergilerden ötürü Türkiye için çok yersiz bir motor vergiler normal olsaydı tercih edilebilir bir motor ve piyasayı kasıp kavurabilirdi. Yurt dışını takip edip görücez satışları artık.
Bugün zinciri temizledim ipone chain cleaner ile çok güzel bir şekilde temizledi, würth fren balata temizleyici kullanıyordum bundan önce. Ipone, würthe göre çok çok iyi temizledi. Zincir yağı olarak da castrolden iponeye geçiş yaptım, 400-500 km yaptıktan sonra zincir yağlarını arasındaki farkı da yazarım.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
ipone zincir yağı bu ustune baska tanımam tavsiye ederim :cat:

pres_Accessoires-Spray-chaine-Ipone-RACING-CHAIN-1.jpg


motor yağı olarak ta bunu kullanıyorum cokta memnumum arkdslar..:cat:

Synthetic-motor-oil-Ipone-Full-Power-Katana-10W-50-1-L-for-4-stroke-motorcycles_enl.jpg


akrep imede kavustum sonunda :mrgreen: :mrgreen:

ctnlr.jpg
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
arkadaşım ipone dan motula geçti,benim de wurth kutum bitsin motul alacağım:D
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ipone zincir yağı bu ustune baska tanımam tavsiye ederim :cat:

http://media.motoblouz.com/images/c...ssoires-Spray-chaine-Ipone-RACING-CHAIN-1.jpg

motor yağı olarak ta bunu kullanıyorum cokta memnumum arkdslar..:cat:

http://130.com.ua/published/publicd...a-10W-50-1-L-for-4-stroke-motorcycles_enl.jpg

akrep imede kavustum sonunda :mrgreen: :mrgreen:

http://c1209.hizliresim.com/11/8/ctnlr.jpg

Kaskınızın marka ve modeli nedir acaba? Kask almayı düşünüyorumda max 250 civarı yardımcı olurmusunuz? Şekli illaki olsun ama ondan önce sağlamlığı önemli benim için. Hangi marka modelleri önerirsiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst