İyiyiz maxi klasik zc durumlarınapıyosunuz 150 zcciler?
Allah nazardan saklasındoğru söylüyon uğur kardeş..
güzel oldu bu aralar nazar değmesin sorunsuz biniyorum..![]()
Allah nazardan saklasın
Ne kadar üstüne düşersen o kadar sıkıntı
hocam bu bizim makina şimdide çalşmadı yaa..bayırla alakası ykmuş...
bastım bastım çalşmadı velet..
yağmurdada kalmadı ama hava çok soğuk idi (umuttepedeyim) belki de ondan mı acaba?
sorunlar sorunlar..
ayak marşı falan da denedim ama yine uğrştıracak gibi beni..
İyiyiz maxi klasik zc durumları
Sen nasılsın ?
Akü şarjı ne durumda?
Birde bujiye bakın hocam..
Ve ustanızı bence değiştirin..
İyi lastik şart zcde durolar kötü..ybr ile günde 30-40 km yardırıyorum.
150 zcm ile yağmur altında 90 km ile indiğim yolu 60 km ile alırken yusufluyorum.
ybrnin lastiklerini hala değişemedim.
ahh ah zc ile virajları ne alırdım yau...
uğur kardeş benim bu sorun aküden tahmin ediyorum..
marş motoru çok yavaş dönmeye başladı..ondan almıyo heralde motor..?
yeni bi akü lazım herlde..?
sen deiştirdin mi hocam aküyü..? değiştirdiysen kaç binde aldın yenisini?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------
bide ayak marşı ile de deniyorum ama olmuyo , çalşıtıramadım..
akü alıp taksam çalışır mı acaba?
ya da elimdeki aküyü şarz etme imkanı olur mu?? geçici de olsa..?
arkadaşlar merhaba, konya dan bizim al yazmalım ın sesini nasıl azaltırız, gürültülü çalışıyor?
ilginz içn şimdiden teşekkrler
Çok çok sağolun hocam.çok geçmiş olsun uğur kardeşim..
sende bişey yok inşalah..?
arkadaşlar merhaba, konya dan bizim al yazmalım ın sesini nasıl azaltırız, gürültülü çalışıyor?
ilginz içn şimdiden teşekkrler
Çok çok sağolun hocam.
Allah'a şükür birşey olmadı pek ama çok uğraştırdı gece gece...
egzosuna bi bak .. benimde seste artma olmuştu.. egzosa bi iki kaynak ile ses kesildi..
elini gezdir bak bakalım delik var mı diye..?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------
tekrar geçmiş olsun hocam..
sende bir problem olmaması çok iyi..
gerisi teferruat uğur kardeş..
inşalah fazla masraf çıkarmaz...
Bu akşam 70-75 ile giderken güm diye bi sesle motor durdu,arka teker kitledi.
Kayış kopmuş,6000 Kmdeydi kayış..
2 şeritli yolun ortasında kalakaldım.
Allah'tan kimse gelmedi de....
Ölümden döndük...
Artçılı çok km yapmak kayışa yaramıyor...
Aklınızda bulunsun..
İyi lastik şart zcde durolar kötü..
Teşekkür ederim hocam,kayışı değiştirdik,bi de ampulu değiştirdim 50 tl bi masraf cıkardı.
Allah'tan uzak değildim tamirciye sizde kayışı kontrol ettirin..
Ben en az 8000 gider diyordum,6000'de tuz buz oldu![]()
on kere yazım, bando da olsa 5 binde bi kayışı değişmek lazım diye... çok çok geçmiş olsun.
benim kayış da köyden dönerken kopmuştu...
42 km boyunca çakme halatıyla otomobil tarafından çekildim.
o yolu ne siz sorun ne ben söyleyeyim...
on kere yazım, bando da olsa 5 binde bi kayışı değişmek lazım diye... çok çok geçmiş olsun.
benim kayış da köyden dönerken kopmuştu...
42 km boyunca çakme halatıyla otomobil tarafından çekildim.
o yolu ne siz sorun ne ben söyleyeyim...
bende yeni değiştirdim uğur kardeş..
bugün aküyü şarz ettireyim de ..zamanım olmadı bi türlü ..
kardeş söküp götürsem şarz ederler mi aküyü ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------
çekme halatıda çok güzel bi fantazi olmmuştur diye düşünüyorum maxi hocam..
valla ii başarmışsın..
Bursadan olan varmı arkadaşlar
Motordan pek anlamıyorum sağına soluna beraber bakardık hem çayımı içerdi iftardan sonra olabilir servise götürüyorum yaptık diyorlar garip sesler var![]()
hocam bugün verdim bakalım..yarına kadar duracak ..yarın alıp aküyü alıp gidicem motorun yanına ..
bakalım çalışacak mı .. heyecan dorukta yine..![]()