- Katılım
- 8 Eki 2007
- Mesajlar
- 18
Çok geçmiş olsunale:
Sizde çok önemli birşey var mı ?
Motor önemli değil size birşey olmasın..
ufak tefek yaralanmadan baska bi sorun yok çok şükür ucuz atlattık..
Çok geçmiş olsunale:
Sizde çok önemli birşey var mı ?
Motor önemli değil size birşey olmasın..
Valla ugur kardeşim motora nazar değdi.. herkes sıfırmı bu kız gibi motor bir ciziği yok diye diye dün ölümden döndük.. bayramda kardeşimle köye gidelim dedik gittiğimiz yol dag yolu giderken hep rampa çıkıyon gelirken yokus iniyon kilometrelerce.. giderken canavar gibi çıktı maşallah ama dönerken yokuş aşagı inerken arka fren boşalmazmı arka boşalınca mecburen ön frene bastım ota attı bizi motordan denge kayboldu düştük el kol parçalandı tabi.. motorunda ön panel ve askılık felan olan o parçası kırıldı bugün siparişini verdim yenileri gelip takılacakanlayacagın nazara geldik heralde.. bu fren boşalması kötü bi sorun servis komple fren tertibatını değiş diyor oda 130 lira.. dedim kalsın şimdi. düzyolda yapmıyo yokuş aşağı yapıyo bu sorunu çünki..
Arka fren cidden sıkıntılı.Sen söyleyince aklıma geldi bu benimde başıma geldi sağa sinyalimi verdim hafif gaza geldim az hızlandım kasisi farkedince ani firen yaptım motoru biraz yavaşlattı sonra küt diye boşa geçti hortum falan patladı sandim ilk başta kenara çekip birde baktim ki bizim arka fren tertibatını tutan civata düşmüş haliyle tertibat diskten kurtulmuş. 13lük yeni bir civata bulup yerine taktım , hidroliğede bir ayar çektim sorun bedavaya halloldu. Size tavsiyem bu tip vidaları söküp rondela ile sıkın. Çok dğeil 10 tanesi 50 kuruş birşey ama civatanın sökülmesini büyük ölçüde önlüyor.
Servis değil onlar,parça değiştirici.yokuş aşağı yollarda b u problemi yaşıyorum ben 5 10 dinlendikten sonra tekrar düzeliyor fren anlamadım gitti.. servise sölüyoruz neden böle yapıyor diye adam bana komple arka fren tertibatını deiş diyorugrasmadan kıssadan halledecek olayı baştan savma adamlar hep..
en iyisini yapıyosun valla bende öle yapacam artık.. geçen çarşamba verdim siparişi cuma cumartesi gelir dediler bugün gittim hala yok bekle artık..ben versem gelmişti şimdiye..
Fabrika çıkışında bu özellik yok ama istenirse eklenebilir.arkadaşlar bu motorda dörtlüleri yakmak mümkün mü?
http://www.motorbisikletim.com/urun...iltre-grubu/4881__150zc-hava-filitre-elemani/bu gün hava filitresini değiş*********.
bir aydır gelmesini bekliyordum bu gün uğradım servise aldım evin önünde eskisini çıkarttım yeni sini takamadım.
orjinali bire bir oturuyor yenisi oturmuyor kalın geldi vidalar sıkışmadı götürdüm servise adam yerinden kalmaya eriniyor.
kendide takamadı.orjinalı sarı sonradan aldığım yavru ağzı renginde.
acaba yan sanayimidir nedir.
geri verdim biz hep zc lere bunu takıyoruz bu yeni zc ler için dedi.
böyle hava filitresi sorunu yaşayan varmı arkadaşlar delirecem yha.
bu arada uğur kardeş sen hangi siteden alıyorsun bizde ordan alalım.
benim zc 2007 model 2011 çıkışlı 4480 km de bi periyodik bakım istiyor kayış mayış felan filan güvenilir bir yerde alıp değiştireceğim.
Saaaaattttt ! Ben kefilim pişman olmayacaksın . Paketleyip evin bir köşesinde çürümesinden iyidir . Boşver sat gitsin sende ki görevini bitirdi bırak başkasında ruhunu teslim etsin7200 Km'de başlayan ve şu an 23,300 km'de olan zc ile maceramız bu hafta içinde bitebilir.
Satıp satmamak ile ilgili kafamda paradokslar olsa da ilk motorun yeri insanda başka oluyor...
bu gün hava filitresini değiş*********.
bir aydır gelmesini bekliyordum bu gün uğradım servise aldım evin önünde eskisini çıkarttım yeni sini takamadım.
orjinali bire bir oturuyor yenisi oturmuyor kalın geldi vidalar sıkışmadı götürdüm servise adam yerinden kalmaya eriniyor.
kendide takamadı.orjinalı sarı sonradan aldığım yavru ağzı renginde.
acaba yan sanayimidir nedir.
geri verdim biz hep zc lere bunu takıyoruz bu yeni zc ler için dedi.
böyle hava filitresi sorunu yaşayan varmı arkadaşlar delirecem yha.
bu arada uğur kardeş sen hangi siteden alıyorsun bizde ordan alalım.
benim zc 2007 model 2011 çıkışlı 4480 km de bi periyodik bakım istiyor kayış mayış felan filan güvenilir bir yerde alıp değiştireceğim.
Saaaaattttt ! Ben kefilim pişman olmayacaksın . Paketleyip evin bir köşesinde çürümesinden iyidir . Boşver sat gitsin sende ki görevini bitirdi bırak başkasında ruhunu teslim etsin![]()
Haydi hayırlısı kardeşim 2 chopper gezeriz artıkRuhunu teslim etmez kardeşim inş,ederse de 200 tlye sıfır motor yapılır :cherry:
Motoru Yalova'ya göstermeye getirdiğimde rüzgarlı yolda 90-95 geldi Zc
Başka zaman gitmez bu kadar.
Satmayayım diye uğraşıyor ama prensipte anlaştık ,bugün veda edeceğiz artık![]()
Kardeşim bugün geldim satış için noterde sistem yoktu,yine satamadık var bi hayır :mrgreen:Haydi hayırlısı kardeşim 2 chopper gezeriz artık![]()