Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
Allah nazardan saklasın :)
Ne kadar üstüne düşersen o kadar sıkıntı

hocam bu bizim makina şimdide çalşmadı yaa..bayırla alakası ykmuş...:)
bastım bastım çalşmadı velet..
yağmurdada kalmadı ama hava çok soğuk idi (umuttepedeyim) belki de ondan mı acaba?
sorunlar sorunlar..:)
ayak marşı falan da denedim ama yine uğrştıracak gibi beni..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
hocam bu bizim makina şimdide çalşmadı yaa..bayırla alakası ykmuş...:)
bastım bastım çalşmadı velet..
yağmurdada kalmadı ama hava çok soğuk idi (umuttepedeyim) belki de ondan mı acaba?
sorunlar sorunlar..:)
ayak marşı falan da denedim ama yine uğrştıracak gibi beni..

Akü şarjı ne durumda?
Birde bujiye bakın hocam..
Ve ustanızı bence değiştirin..
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
Akü şarjı ne durumda?
Birde bujiye bakın hocam..
Ve ustanızı bence değiştirin..

uğur kardeş benim bu sorun aküden tahmin ediyorum..
marş motoru çok yavaş dönmeye başladı..ondan almıyo heralde motor..?
yeni bi akü lazım herlde..?
sen deiştirdin mi hocam aküyü..? değiştirdiysen kaç binde aldın yenisini?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

bide ayak marşı ile de deniyorum ama olmuyo , çalşıtıramadım..
akü alıp taksam çalışır mı acaba?
ya da elimdeki aküyü şarz etme imkanı olur mu?? geçici de olsa..?
 
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
2
arkadaşlar merhaba, konya dan bizim al yazmalım ın sesini nasıl azaltırız, gürültülü çalışıyor?
ilginz içn şimdiden teşekkrler
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bu akşam 70-75 ile giderken güm diye bi sesle motor durdu,arka teker kitledi.
Kayış kopmuş,6000 Kmdeydi kayış..
2 şeritli yolun ortasında kalakaldım.
Allah'tan kimse gelmedi de....
Ölümden döndük...
Artçılı çok km yapmak kayışa yaramıyor...
Aklınızda bulunsun..




ybr ile günde 30-40 km yardırıyorum.

150 zcm ile yağmur altında 90 km ile indiğim yolu 60 km ile alırken yusufluyorum.

ybrnin lastiklerini hala değişemedim.

ahh ah zc ile virajları ne alırdım yau...
İyi lastik şart zcde durolar kötü..

uğur kardeş benim bu sorun aküden tahmin ediyorum..
marş motoru çok yavaş dönmeye başladı..ondan almıyo heralde motor..?
yeni bi akü lazım herlde..?
sen deiştirdin mi hocam aküyü..? değiştirdiysen kaç binde aldın yenisini?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

bide ayak marşı ile de deniyorum ama olmuyo , çalşıtıramadım..
akü alıp taksam çalışır mı acaba?
ya da elimdeki aküyü şarz etme imkanı olur mu?? geçici de olsa..?

8500 civarı yeni akü almıştım ben hocam,bi şarj ettirin,ona göre karar verirsiniz..


arkadaşlar merhaba, konya dan bizim al yazmalım ın sesini nasıl azaltırız, gürültülü çalışıyor?
ilginz içn şimdiden teşekkrler

Nasıl bir gürültü ?
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
arkadaşlar merhaba, konya dan bizim al yazmalım ın sesini nasıl azaltırız, gürültülü çalışıyor?
ilginz içn şimdiden teşekkrler

egzosuna bi bak .. benimde seste artma olmuştu.. egzosa bi iki kaynak ile ses kesildi..
elini gezdir bak bakalım delik var mı diye..?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------

Çok çok sağolun hocam.
Allah'a şükür birşey olmadı pek ama çok uğraştırdı gece gece...

tekrar geçmiş olsun hocam..
sende bir problem olmaması çok iyi..
gerisi teferruat uğur kardeş..
inşalah fazla masraf çıkarmaz...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
egzosuna bi bak .. benimde seste artma olmuştu.. egzosa bi iki kaynak ile ses kesildi..
elini gezdir bak bakalım delik var mı diye..?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------



tekrar geçmiş olsun hocam..
sende bir problem olmaması çok iyi..
gerisi teferruat uğur kardeş..
inşalah fazla masraf çıkarmaz...

Teşekkür ederim hocam,kayışı değiştirdik,bi de ampulu değiştirdim 50 tl bi masraf cıkardı.
Allah'tan uzak değildim tamirciye sizde kayışı kontrol ettirin..
Ben en az 8000 gider diyordum,6000'de tuz buz oldu :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Bu akşam 70-75 ile giderken güm diye bi sesle motor durdu,arka teker kitledi.
Kayış kopmuş,6000 Kmdeydi kayış..
2 şeritli yolun ortasında kalakaldım.
Allah'tan kimse gelmedi de....
Ölümden döndük...
Artçılı çok km yapmak kayışa yaramıyor...
Aklınızda bulunsun..





İyi lastik şart zcde durolar kötü..

on kere yazım, bando da olsa 5 binde bi kayışı değişmek lazım diye... çok çok geçmiş olsun.

benim kayış da köyden dönerken kopmuştu...

42 km boyunca çakme halatıyla otomobil tarafından çekildim.

o yolu ne siz sorun ne ben söyleyeyim...
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
Teşekkür ederim hocam,kayışı değiştirdik,bi de ampulu değiştirdim 50 tl bi masraf cıkardı.
Allah'tan uzak değildim tamirciye sizde kayışı kontrol ettirin..
Ben en az 8000 gider diyordum,6000'de tuz buz oldu :)

bende yeni değiştirdim uğur kardeş..
bugün aküyü şarz ettireyim de ..zamanım olmadı bi türlü ..
kardeş söküp götürsem şarz ederler mi aküyü ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------

on kere yazım, bando da olsa 5 binde bi kayışı değişmek lazım diye... çok çok geçmiş olsun.

benim kayış da köyden dönerken kopmuştu...

42 km boyunca çakme halatıyla otomobil tarafından çekildim.

o yolu ne siz sorun ne ben söyleyeyim...

çekme halatıda çok güzel bi fantazi olmmuştur diye düşünüyorum maxi hocam..:)
valla ii başarmışsın..
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
89
Bursadan olan varmı arkadaşlar
Motordan pek anlamıyorum sağına soluna beraber bakardık hem çayımı içerdi iftardan sonra olabilir servise götürüyorum yaptık diyorlar garip sesler var :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
on kere yazım, bando da olsa 5 binde bi kayışı değişmek lazım diye... çok çok geçmiş olsun.

benim kayış da köyden dönerken kopmuştu...

42 km boyunca çakme halatıyla otomobil tarafından çekildim.

o yolu ne siz sorun ne ben söyleyeyim...

Çok sağol maxi.
Hakkaten doğru 5000'de değişmek lazım,30-40 tl için çekilir çile değil valla...

bende yeni değiştirdim uğur kardeş..
bugün aküyü şarz ettireyim de ..zamanım olmadı bi türlü ..
kardeş söküp götürsem şarz ederler mi aküyü ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------



çekme halatıda çok güzel bi fantazi olmmuştur diye düşünüyorum maxi hocam..:)
valla ii başarmışsın..

Bi oto elektrikçisi ya da akü şarj cihazı olan bi yerde halledilir hocam.
Siz söküp götürün hallederler..

Bursadan olan varmı arkadaşlar
Motordan pek anlamıyorum sağına soluna beraber bakardık hem çayımı içerdi iftardan sonra olabilir servise götürüyorum yaptık diyorlar garip sesler var :)

Ne gibi ses var mesela ?
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
hocam bugün verdim bakalım..yarına kadar duracak ..yarın alıp aküyü alıp gidicem motorun yanına ..
bakalım çalışacak mı .. heyecan dorukta yine..:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
hocam bugün verdim bakalım..yarına kadar duracak ..yarın alıp aküyü alıp gidicem motorun yanına ..
bakalım çalışacak mı .. heyecan dorukta yine..:)

Hadi hayırlısı :)
Artık sorun çıkarmaz ins..

Subap ayarı ve kayış değişiminin ardından motorun eski hızı yerine geldi.
Hatta bu akşam hafif eğimli yolda şıkıştırdım..
105 km'yi gördüm,motorun sesi de gayet iyiydi.
Sanırım ben çok hor kullanıyorum,iyi bile dayanıyor bana :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst