Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
arkadaşlar bildiğiniz üzere innova nın tek problemi jantlarının tubbless olmayışıdır.innovaya binen herkez her an lastik patlatma korkusuyla yaşıyor:)
elimde innova için üretilmiş 0 tubbless ön,arka takım jant vardır.hiç bir oynama yapmadan direk takılır.forumdan ergun gözet bey ilk alıcı,başka isteyen var ise fotolarını mailinize atabilirim.

ücret:çifti 300 tl.
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
ben istanbul dayım fakat jantlar manisa da arkaşımda isteyene direk manisadan kargolanacak.2 çift var 1 çifti edirne den bir arkadaş a satıldı.pazartesei ona kargolanacak.1 çift kaldı yani.isterseniz mail adresinizi verin fotolarını atayım sizede.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
arkadaşlar bildiğiniz üzere innova nın tek problemi jantlarının tubbless olmayışıdır.innovaya binen herkez her an lastik patlatma korkusuyla yaşıyor:)
bu göreceli bir durum. herkes aynı şekilde düşünmüyor. yani ben istisnayım bu konuda. benim kanaatimce telli jant benim kullanımım için daha uygun ve tercih sebebim. ;)
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
benim içinde telli jant ın bir mahsuru yoktu ilk başlarda taki paralı yolda lastiğim patlayana dek.arkamda eşim akşamın 9 u yolda kala kaldık.5 km den fazla rampa yukarıda olmak üzere motor ittim.motoru yandaki su kanalına atasım hatta yakasım geldi.o akşamdan sonra her motora bindiğimde aha burda patlasa yandık yine diye diye bir müddet bindim.taki bu cantları bulup getirtene kadar.patladığında fitil atmak veya tamir köpüğü sıkmak 2 dakika bile almıyor.ben işe motorla gittiğim için hep zamana karşı gidiyordum ve kullandığım yol üzerinde lastikçide yoktu gerçi lastikçilerde şamblelli olduğunu görünce uğraşmıyorlar bile söküp eline vermeniz gerekiyor.işte tüm bu olumsuzluklardan ötürü bence tubbless.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
benim içinde telli jant ın bir mahsuru yoktu ilk başlarda taki paralı yolda lastiğim patlayana dek.arkamda eşim akşamın 9 u yolda kala kaldık.5 km den fazla rampa yukarıda olmak üzere motor ittim.motoru yandaki su kanalına atasım hatta yakasım geldi.o akşamdan sonra her motora bindiğimde aha burda patlasa yandık yine diye diye bir müddet bindim.taki bu cantları bulup getirtene kadar.patladığında fitil atmak veya tamir köpüğü sıkmak 2 dakika bile almıyor.ben işe motorla gittiğim için hep zamana karşı gidiyordum ve kullandığım yol üzerinde lastikçide yoktu gerçi lastikçilerde şamblelli olduğunu görünce uğraşmıyorlar bile söküp eline vermeniz gerekiyor.işte tüm bu olumsuzluklardan ötürü bence tubbless.
gecmis olsun gercekten zor bir durum ve tubeless lastik kesinlikle size gore uygun olmus diyebilirim. bazi durumlarda taslik alanlara da girilecekse ara ara arazi de cikabilecekse karsiniza o zaman telli jant kullanip ic lastikle devam etmek en mantiklisi (bkz. enduro motosikletler) herhangi bir sebeple jantin egilmesi (bu iyi ihtimal) ya da kirilmasi durumunda ne kopuk ne de hava is gormez. dedigim gibi kullanim kosullarina gore jent lastik ikilisi tercih sebebidir. :) iyi surusler.
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
gecmis olsun gercekten zor bir durum ve tubeless lastik kesinlikle size gore uygun olmus diyebilirim. bazi durumlarda taslik alanlara da girilecekse ara ara arazi de cikabilecekse karsiniza o zaman telli jant kullanip ic lastikle devam etmek en mantiklisi (bkz. enduro motosikletler) herhangi bir sebeple jantin egilmesi (bu iyi ihtimal) ya da kirilmasi durumunda ne kopuk ne de hava is gormez. dedigim gibi kullanim kosullarina gore jent lastik ikilisi tercih sebebidir. :) iyi surusler.

motoruma taktığım ilk tubless jant çin malı cub ların jantıydı onuda baya bi uğraşarak uydurmuştum.oda ilk girdiğim çukurda 2 yanaktan eğildi ve kolunun dibi kırıldı.dediğiniz gibi köpük falan hak getire yine kaldık yolda:)allahtan eşşeği sağlam kazığa bağlarım hep.yanımda 1 adet yedep şamyel taşıyordum.hemen tubbless sibobunu söktüm attım.şamyeli döşedim yola devam.yani jantınız tubbless olsada yine yanınızda 1 adet şamyel bulundurun ne olur ne olmaz.
ben 2 işi günlük 100 km yaptığım için innova nın amortisör leri 2 kişiye yetersiz kaldığı için ve motoru yıpratmak istemediğimden çok sevdiğim innovamı satarak 2 kişi performansı daha iyi olan ybr aldım.ama innovanın tadını kesinlikle vermiyor.tek binmeye başladığım zaman kesinlikle tekrar innova alacağım.:)iyi sürüşler.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
bu arada yeni wave ler celik jantli. onlarin olculeri ile innova jant olculeri arasinda fark yok sanirim. servis bunun yedegini elinde tutuyorsa o da kullanilabilir sanirim. sadece sesli dusundum :)
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
tamertezel bey..jantların fotoğraflarını gönderebilirseniz sevinirim..
[email protected]

gönderdim bakabilirsiniz.

---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:09 ----------

bu arada yeni wave ler celik jantli. onlarin olculeri ile innova jant olculeri arasinda fark yok sanirim. servis bunun yedegini elinde tutuyorsa o da kullanilabilir sanirim. sadece sesli dusundum :)

ilker bey sizin aklınıza gelen benimde aklıma geldi:) thailand taki honda servisine sordurdum jant ebatları aynıymış fakat ön disk bahlantıları aynı değilmiş ve arka jantada yeni burç yapılması gerekiyormuş.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
gönderdim bakabilirsiniz.

---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:09 ----------



ilker bey sizin aklınıza gelen benimde aklıma geldi:) thailand taki honda servisine sordurdum jant ebatları aynıymış fakat ön disk bahlantıları aynı değilmiş ve arka jantada yeni burç yapılması gerekiyormuş.
vay utanmazlar vay. ne varmis ayni yapsalarmis. :) japonun bir bildigi vardir ne diyelim. :)
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
elimdeki 3 takım jant satılmıştır.ilginize teşekkürler.
alıcılar forumdan
ergun gözet(edirne)
frvinno(istanbul)
tropiksera(antalya)

jantlarınızı taktıktan sonra olumlu,olumsuz fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

not:yoğun talep üzerine tekrar getirtmeyi düşünüyorum.ilgilenenler 0533 477 25 38 den ulaşabilir.hepinizin tekeri düz bassın.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
alan arkadaslar before after fotograflarini da koyarlarsa seviniriz. belli mi olur belki biz de keyfi birer set alir takariz arada. cesit olur. ;)
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
alan arkadaslar before after fotograflarini da koyarlarsa seviniriz. belli mi olur belki biz de keyfi birer set alir takariz arada. cesit olur. ;)

ilker bey mailinizi verirseniz benim sattığım motorumun üzerindeki hallerinin fotolarını gönderebilirim.

---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:05 ----------

ilker bey bende mailiniz varmış.gönderdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst