Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
ilker bey mail geldi teşekkürler.fakat benim aradığım kullanım kitapçığı değil motorla ilgili teknik detayların olduğu service manuals.aradığım kitapçık ile motoru söküp toplayabilirsiniz.civataların tork değerine kadar her türlü bilgi var.
o türde servis kitapçığı XL 200 için var elimde innova yok ne yazık ki. Eğer bulabilirsem sizlerle paylaşırım.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
kullanim kilavuzunu arastirdim bulamadim demeyin arkadaslar bu konunun gecmis sayfalarini okumus olsaniz var oldugunu gorurdunuz ;)
İlginize teşekkürler;
Benim kast ettiğim servis kitapçığıydı.. Kullanım kılavuzu bende de var.. Servis kitapçığı teknik detayları içeren servislere verilen zor bulunan bir kitapçıktır üreticiler genelde 3 ncü şahısların eline geçmesini istemezler (biraz da haklı olarak) o sebepten zor bulunan şeylerdir. Ah bi elime geçirsem neler yapacağım innovaya yeter ki kablaj diyagramını elime alayım :)
 
Katılım
1 Tem 2011
Mesajlar
12
arkadaşlar kayseride yaşıyorum honda innova i 125 motosikletim var bakım zamanı geldi vede hangi numara yağı ve hangi marka yağı koysam diye düşünüyorum eğer marka ve kaç numara yağ koymam konusunda bana bilgi veren olursa sevinirim
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
İlginize teşekkürler;
Benim kast ettiğim servis kitapçığıydı.. Kullanım kılavuzu bende de var.. Servis kitapçığı teknik detayları içeren servislere verilen zor bulunan bir kitapçıktır üreticiler genelde 3 ncü şahısların eline geçmesini istemezler (biraz da haklı olarak) o sebepten zor bulunan şeylerdir. Ah bi elime geçirsem neler yapacağım innovaya yeter ki kablaj diyagramını elime alayım :)
Thai dilinde var isteyen olursa :) İngilizce ya da Türkçe henüz bulamadım
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
tayca olani tercume edip isteyen herkese gonderecegim, yalniz bu haftasonundan once gonderemem, tasinacagim ve netim olmayacak, cafeden seyrek giriyorum son gunlerde
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
34
Tubeless cantını nerden aldınız acaba? Benim İnnovadaki tek sorunum lastik patlaması. Uzun yol yapıyorum ve lastik patlağıyla uğraşmak beni korkutuyor. Uygun cant bulabilirsem lastikleri tubelesse çevirmek istiyorum.Yoksa İnnovayı satıp PCX'e döneceğim.Yardımcı olursanız sevinirim...
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
Tubeless cantını nerden aldınız acaba? Benim İnnovadaki tek sorunum lastik patlaması. Uzun yol yapıyorum ve lastik patlağıyla uğraşmak beni korkutuyor. Uygun cant bulabilirsem lastikleri tubelesse çevirmek istiyorum.Yoksa İnnovayı satıp PCX'e döneceğim.Yardımcı olursanız sevinirim...

ben jant ları thailand tan getirttim.bire bir innovaya hiç bir işlem yapmadan cuk diye oturan bir jant tır.yani innova için üretilmiştir.ben motoru satıyorum sanırım orjinal jantları ile satıcam.o zaman isteyene satabilirim.özelden irtibatınızı atın.inş size kısmet olur.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
11
Arkadaslar merhabalar,
yaklasik 6 aylik innova kullanicisi olarakforma yeni uye oldum. fakat innovami almadan once tum formu okuyup degerli innova kullanicilarinin goruslerinden faydalandim. kisa ca kendimden bahsetmek istiyorum, tam 10 senedir aktif olarak motor kullanmaktayim. 125 cc den 1000 cc ye kadar farkli tip ve cc de motorsikletlerim oldu. ictenlikle ve samimiyetle size sunu soylemek istiyorum ki ; bu gune kadar sahip oldugum en iyi motor... bunu neye istinaden soyluyorm..kaliteli, seri,ekonomik...sehir icinde kullanilacak en iyi motor bence..hee..hic mi olumsuz tarafi yok..formda arkadaslarinda belirttigi gibi; depo ufak ve sele sert..fakat cok da dert degil..diger olumlu taraflari bu aciklari kapatiyor..
YAalniz benim kucuk bir sikintim var..malum bir cukur neticesinde arka jant cemberim gozle gorulmeyecek kadar hafif bir sekilde yamuldu.60-70 le giderken on taraf asagi yukari salliyor.. servise giderek malzeme siparisi verdim fahat neredeyse 1,5 ay gecmesine rahmen parca hala gelmedl. saniyorum Honda TR nin stogunda olmadigi icin yurt disindan bekleniyor. bir kac hafta sonra esimle guneye gitmeyi planliyoruz. hep buyuk motorlara aliskin olan esimi bu yolculuk icin zor ikna ettim. dolayisi ile bu problemden dolayi " bu mu senin anlata anlata bitiremedigin motor" demesini istemiyorum.. dostalar arkadaslar..bana bir yol gosterin, kisa surede arka jant cemberini veya jantini nereden bulabilirim. tun innovaci arkadasları "forever innova" diyerek saygiyla selamliyorum.iyi ki varsin innova:)
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
mutlaka bulunur yav,bir innovanın cantı bile bulunamıyorsa
honda kapatsın gitsin bence.
değişik şehirlerde ki honda bayilerini bir arayıp sor derim.
veyahut diğer 125 lik cup ların cantlarına bak uydur gitsin.
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
Arkadaslar merhabalar,
yaklasik 6 aylik innova kullanicisi olarakforma yeni uye oldum. fakat innovami almadan once tum formu okuyup degerli innova kullanicilarinin goruslerinden faydalandim. kisa ca kendimden bahsetmek istiyorum, tam 10 senedir aktif olarak motor kullanmaktayim. 125 cc den 1000 cc ye kadar farkli tip ve cc de motorsikletlerim oldu. ictenlikle ve samimiyetle size sunu soylemek istiyorum ki ; bu gune kadar sahip oldugum en iyi motor... bunu neye istinaden soyluyorm..kaliteli, seri,ekonomik...sehir icinde kullanilacak en iyi motor bence..hee..hic mi olumsuz tarafi yok..formda arkadaslarinda belirttigi gibi; depo ufak ve sele sert..fakat cok da dert degil..diger olumlu taraflari bu aciklari kapatiyor..
YAalniz benim kucuk bir sikintim var..malum bir cukur neticesinde arka jant cemberim gozle gorulmeyecek kadar hafif bir sekilde yamuldu.60-70 le giderken on taraf asagi yukari salliyor.. servise giderek malzeme siparisi verdim fahat neredeyse 1,5 ay gecmesine rahmen parca hala gelmedl. saniyorum Honda TR nin stogunda olmadigi icin yurt disindan bekleniyor. bir kac hafta sonra esimle guneye gitmeyi planliyoruz. hep buyuk motorlara aliskin olan esimi bu yolculuk icin zor ikna ettim. dolayisi ile bu problemden dolayi " bu mu senin anlata anlata bitiremedigin motor" demesini istemiyorum.. dostalar arkadaslar..bana bir yol gosterin, kisa surede arka jant cemberini veya jantini nereden bulabilirim. tun innovaci arkadasları "forever innova" diyerek saygiyla selamliyorum.iyi ki varsin innova:)

servis ne fiyat verdi acaba?
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
11
servis jant cemberi icin 70 TL fiyat verdi. + 70 TL de iscilik.
fiyat fena degil bence..ama ortada malzeme yok... bugun tekrar konustum, haftaya gelebilir diyorlar..
Mecburen bekleyecegiz.. fakat dediginiz gibi istanbul disi servisleri de arastiracagim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

tamertezel arkadasim tubeless jantlardan bahsetmis.. satinalmak isterim..forumda yeni oldugum icin kendisi ile nasil irtibat kuracagimi bilemiyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst