Arkadaslar merhabalar,
yaklasik 6 aylik innova kullanicisi olarakforma yeni uye oldum. fakat innovami almadan once tum formu okuyup degerli innova kullanicilarinin goruslerinden faydalandim. kisa ca kendimden bahsetmek istiyorum, tam 10 senedir aktif olarak motor kullanmaktayim. 125 cc den 1000 cc ye kadar farkli tip ve cc de motorsikletlerim oldu. ictenlikle ve samimiyetle size sunu soylemek istiyorum ki ; bu gune kadar sahip oldugum en iyi motor... bunu neye istinaden soyluyorm..kaliteli, seri,ekonomik...sehir icinde kullanilacak en iyi motor bence..hee..hic mi olumsuz tarafi yok..formda arkadaslarinda belirttigi gibi; depo ufak ve sele sert..fakat cok da dert degil..diger olumlu taraflari bu aciklari kapatiyor..
YAalniz benim kucuk bir sikintim var..malum bir cukur neticesinde arka jant cemberim gozle gorulmeyecek kadar hafif bir sekilde yamuldu.60-70 le giderken on taraf asagi yukari salliyor.. servise giderek malzeme siparisi verdim fahat neredeyse 1,5 ay gecmesine rahmen parca hala gelmedl. saniyorum Honda TR nin stogunda olmadigi icin yurt disindan bekleniyor. bir kac hafta sonra esimle guneye gitmeyi planliyoruz. hep buyuk motorlara aliskin olan esimi bu yolculuk icin zor ikna ettim. dolayisi ile bu problemden dolayi " bu mu senin anlata anlata bitiremedigin motor" demesini istemiyorum.. dostalar arkadaslar..bana bir yol gosterin, kisa surede arka jant cemberini veya jantini nereden bulabilirim. tun innovaci arkadasları "forever innova" diyerek saygiyla selamliyorum.iyi ki varsin innova