Galatasarayın Şampiyonluğu

Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
92
bizim tebrık ettiğimiz gibi tebrik edemiyorsunuz. işte aramızdaki en buyuk fark bu.
Aramızda hazmetme farkı var, polisle çatışıp kadıköyü yaktınız hala gelmiş burda kim daha centilmen diye laf yapıyosunuz. pkkdan farkınız nedir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------

Niye öyle diyorsun ki?
İşgal sırasında Fransız bayrağını Türk topraklarında dalgalanmasını sağlayan Galatasaraylılar değilmiydi?
[url]http://img221.imageshack.us/img221/707/asasail.jpg[/URL]

Bence gayet centilmenler.
Bu nasıl bi alaka cidden anlayamıyorum gs taraftarı olmakla nasıl bi alakası var laf olsun işte.
Mesele fotoğraf paylaşmaksa, sayfalarca fenev taraftarının içinde olduğu savaş fotoğrafları paylaşırım altına yazarım kim daha centilmen diye.
alnınızdaki şike lekesini buraya yazı yazarak unutamaz/unutturamazsınız. Tavsiyem bi soda açın iyi gelir..
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Müdahil olmayayım diyorum ama söylenenleri görünce şaşırmamak elde değil.

Burada hala Galatasaray, Fenerbahçe, Bursaspor, Beşiktaş muhabbetleri var, siz şöyle biz böyle diye.

Taraftarı milyonlarca kişiden oluşan takımlardan bahsediyoruz.

Nasıl aklınız alıyor siz şöyle yaptınız demeye anlamak güç gerçekten. Buradaki tek değişmez bunları bir insanın yaptığı, rengi, dini, takımı değişkenlik gösterebiliyor.

Bunu bile bile hala yok şikeymiş yok hazmetmekmiş yazıyorsunuz ya.

2 sene önce Beşiktaşlı fanatikler böyleydi
3 sene önce Galatasaraylı fanatikler böyleydi.
Daha önce x takım fanatikleri böyleydi.

Sorulması gereken soru "insanlar nasıl bu hale gelebiliyorlar" Geçiniz galatasarayı, fenerbahçeyi. Şikeyi mikeyi.

Bir ekleme daha. O sahada siz olsaydınız o adrenalin ile ne yapardınız. ( yanlış yapmaya çok müsait bir durum)
Bu arada üstteki cümle geçen haftalarda olan olaylar için. Aynısını geçen yıl beşiktaş ondan önceki yıllar farklı takımların taraftarlarına uyarlayabiliriz.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
10 puan, 10 puan 50 paunla hepiniz şampiyon
bu önemli(!) tartışmalarınız son bulduğunda tuttuğunuz takımları kimlerin ne için kurduğunu da araştırın
veya hiç araştırmakla uğraşmayın da gram faydası olmayan hatta zarar ettiğiniz bir duruma bağlılığınızın anlamsızlığını idrak edin de kolay yoldan sonuca ulaşın
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
hiç sevmesem de cengiz çandar kişisinin yazısı gayet güzel ve açıklayacı.

galatasaray futbol klübünün taraftarı olup final maçı sonrasındaki mevzuların kendileri ile alakalı olduğunu düşünen kamillerin de okumasını isterim ama okudukalrını anlayabilecek ve hazmedebileceklerinden şüpheliyim.

bir de bu işin süper kupası var :cherry:

maç ile ilgili görüş bildirin,
sevincinizi,
ezeli rakibiniz ile olan tatlı rekabeti dillendirin,
ne bileyim insan gibi sevinin işte,

lakin maç sonrası olan olaylardan dolayı taraftarları holiganlık,
teröristlik,
gibi enteresan yakıştımalar ile kendi sınırlarınız içerisinde yargılamayın,

Fenerbahçenin boynundaki ip bir gün sizin boğazınıza da geçecek,
sıranızı bekleyin,
altınızdan tabureyi çektikleri zaman ne olduğunuz ortaya çıkar.

@Sinan

bir Fenerbahçeli oalrak diğer futbol takımlarını da severim.
bu tür söylemler biraz nahoş.
nihayetinde Fenerbahçe hem Galatasaray hem Beşiktaştır (asla Trabzon değildir).

havalar düzelsin bir toplaşak be.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
hiç sevmesem de cengiz çandar kişisinin yazısı gayet güzel ve açıklayacı.

galatasaray futbol klübünün taraftarı olup final maçı sonrasındaki mevzuların kendileri ile alakalı olduğunu düşünen kamillerin de okumasını isterim ama okudukalrını anlayabilecek ve hazmedebileceklerinden şüpheliyim.

bir de bu işin süper kupası var :cherry:

maç ile ilgili görüş bildirin,
sevincinizi,
ezeli rakibiniz ile olan tatlı rekabeti dillendirin,
ne bileyim insan gibi sevinin işte,

lakin maç sonrası olan olaylardan dolayı taraftarları holiganlık,
teröristlik,
gibi enteresan yakıştımalar ile kendi sınırlarınız içerisinde yargılamayın,

Fenerbahçenin boynundaki ip bir gün sizin boğazınıza da geçecek,
sıranızı bekleyin,
altınızdan tabureyi çektikleri zaman ne olduğunuz ortaya çıkar.

@Sinan

bir Fenerbahçeli oalrak diğer futbol takımlarını da severim.
bu tür söylemler biraz nahoş.
nihayetinde Fenerbahçe hem Galatasaray hem Beşiktaştır (asla Trabzon değildir).

havalar düzelsin bir toplaşak be.
valla maç sonrası yaptıklarına bakarsak teröristen bir farkı yok polis taşlarla polis arabalarını yakarlar arabalara takla attırırlar gerçi bunlar medeniyet göstergesiydi değil mi pardon :sunny: (bütün taraftarları kastetmiyorum tabi sadece bu işleri yapanlara sözüm)
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
tiribündeki insanlara biber gazı atıp -ki içlerinde çocuklar ve kadınlar var.-,
insanları kışkırtıp,
sahaya giren kişileri 5-6 kişi ile coplayıp,
eline uzun bir demir alıp tiribüne saldırıp,
maç seyretmeye gelmiş,
takımı istediğini alamamış,
taraftarları yola getirmeye ve olay çıkarmaya karalı bir şekilde girersen o stada,
sonuçlarına da katlanırsın.

taraftarların suçu oyuna gelmiş olmaları,
halen bu mevzuların maç ile alakalı olduğunu düşünüyorsanız,
biraz gözlerinizi açın.

illa maç ile alakalı olduğunu iddia ediyorsanız,
ya art niyet ya da kapasite sıkıntınız vardır derim.

gerçi konu galatasarayın şampiyonluğu ama neyse.
konuyu çok uzatmaya gerek yok.
odun yine odun
mermer yine mermer.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
Bir gençlerbirliği taraftarı olarak mücadele eden bütün takımları kutluyorum.

Maç öncesinde, sırasında ve sonrasında çeşitli şekilde olaylar çıkartan, etrafına zarar veren ve kendine "taraftar" diyen mahlukları, bunlara çanak tutan yöneticileri, alt tarafı spor olan futbolu ülkenin en önemli meselesi haline getiren ne idüğü belirsizleri şiddetle kınıyorum...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hülem iki gün gelmedik topa tutmuşsunuz beni :cherry:

---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:10 ----------

Aramızda hazmetme farkı var, polisle çatışıp kadıköyü yaktınız hala gelmiş burda kim daha centilmen diye laf yapıyosunuz. pkkdan farkınız nedir.

Komikmisin bilader sen :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bu tür olaylardan sonra bile 48 kişi yakalanıp 47 si serbest kalıyorsa bizden bişey olmaz
altı üstü bir maç oynandı çıkan olaylara bak
sporu anlayamayanların ülkesine mi verecekler olimpiyatı güldürmeyin beni şikeyi bile destekleyen zihniyetler yüzünden buralara geldi olaylar
adamın biri şikeden içeri giriyor çıkıyor sanki hoca kıtlığı varmış gibi etrafta adam hooop hemen bi takımın başına geçiyor gelsin tirilyonlar
hırsızlıktan içeri girip çıkan adamı işe almak gibi bir olay onun için bizim halktan bişey olmaz diyorum
sporun sonuçlarına katlanamamızı sağlayan bugünlere gelmemizi sağlayan tüm eski yöneticileri Allah'a havale ediyorum:farao:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
bu tür olaylardan sonra bile 48 kişi yakalanıp 47 si serbest kalıyorsa bizden bişey olmaz
altı üstü bir maç oynandı çıkan olaylara bak
sporu anlayamayanların ülkesine mi verecekler olimpiyatı güldürmeyin beni şikeyi bile destekleyen zihniyetler yüzünden buralara geldi olaylar
adamın biri şikeden içeri giriyor çıkıyor sanki hoca kıtlığı varmış gibi etrafta adam hooop hemen bi takımın başına geçiyor gelsin tirilyonlar
hırsızlıktan içeri girip çıkan adamı işe almak gibi bir olay onun için bizim halktan bişey olmaz diyorum
sporun sonuçlarına katlanamamızı sağlayan bugünlere gelmemizi sağlayan tüm eski yöneticileri Allah'a havale ediyorum:farao:

Hocam sen bari gaz verme :) . Şikeden içeride olanların şikeciliği bu kadar bariz iken(!) (en azından en başında deliller-kasetler öyle diyordu) şikeden aklanıp terör örgütü-çete yönetmekten yargılanıyorlar. Aslında konu belki hiç o değil.
Şike yapanların hepsi dışarıda. İçeride olanlar için bir sonuç çıkmadı daha..
Herşey bir kenara, bu olaylar kimin işine gelir kimler rol oynar onları düşünmek gerek. O günlerde alınan-verilen ihaleleri. Mecliste söylenen ve insanların maç var diye hı hı deyip geçtiği şeyleri. O aralar yapılan yaptırılan rezillikleri düşünün.

Böyle içi gerçekten boş olan ve gündemi birkaç gün- bir hafta oyalayan olayların zamanlamasında arka planda güzel şeyler(!) olur ama biz göremeyiz. Onları görmek gerek.

Velhasıl kelam Galatasaray şampiyon biz yine sağır-kör-dilsiz olarak hayatımıza devam ediyoruz. Tebrikler hepimize. Başarılar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst