- Katılım
- 5 Kas 2011
- Mesajlar
- 92
Aramızda hazmetme farkı var, polisle çatışıp kadıköyü yaktınız hala gelmiş burda kim daha centilmen diye laf yapıyosunuz. pkkdan farkınız nedir.bizim tebrık ettiğimiz gibi tebrik edemiyorsunuz. işte aramızdaki en buyuk fark bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------
Bu nasıl bi alaka cidden anlayamıyorum gs taraftarı olmakla nasıl bi alakası var laf olsun işte.Niye öyle diyorsun ki?
İşgal sırasında Fransız bayrağını Türk topraklarında dalgalanmasını sağlayan Galatasaraylılar değilmiydi?
[url]http://img221.imageshack.us/img221/707/asasail.jpg[/URL]
Bence gayet centilmenler.
Mesele fotoğraf paylaşmaksa, sayfalarca fenev taraftarının içinde olduğu savaş fotoğrafları paylaşırım altına yazarım kim daha centilmen diye.
alnınızdaki şike lekesini buraya yazı yazarak unutamaz/unutturamazsınız. Tavsiyem bi soda açın iyi gelir..