hurdalıkları gezermisiniz ? :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Babam her pazar sabahı kahvaltıdan önce(!) gider... Yerde de somon bulsa affetmez:D

somun civata kutularımı çekmek aklıma gelmedi :cherry: af buyurun babanızda sıyırtıkmış benim gibi :cherry: ama insanda böyle arızalar iyidir :cherry: :p değerlendirmek güzel bir his ve iş görür.:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

MT onaylı, %100 çalışıyor :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:35 ----------



Bursa'dan Gölyazı'ya giderken yarı yolda debriyaj telim kopmuştu,tam manetin ucundaki topuzdan.Gölyaz'ya kadar grubun arkasından debiyajsız gitmiştim.Mola yerinde jikle telini söküp debriyaja takmayı düşünürken takım çantamdaki klemens gözüme çarptı bi an.İçini çıkartıp kopan debriyaj telinin ucuna sıkıp yerine yerleştirdim,Bursa'ya kadar idare etse yeter diye düşünüyordum,hakikaten görevini iyi yaptı.O gün Pazar olduğundan parçacı kapalıydı daha sonra da unuttum :) o şekilde 2 ay kadar kullandıktan sonra parçacının önünden geçerken aklıma geldi de yeni tel alıp değiştirmiştim. :D


Abi kocaman yazıyor orada asansör kablosu diye :queen: Ayrıca tavan vinçlerinin kedi gruplarında da kullanılır :)

aynen özcancım yeri ve zamanı geldiğinde hakikaten piyasada bulmak zor değil lakin öyle parça parça bulabilirmiyiz tartışılır o asansör kablolarına mest oldum ciddiyim :) çok kaliteli işler yapılır özelliklede motosiklet ve arabalarımıza :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ellerine sağlık,yapan kişi sen olunca pek şaşırmıyorum artık :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
özellikle şunuda belirtmeliyim arkadaşlar aklıma gelmişken , hurdalıklardan almayı düşündüğünüz parça hakkında bilgi sahibi olmanız çok önemli , bazen ihtiyacınız olduğu için gidersiniz , ve size malı satar lakin başka bir zamanda sıfır fiyatının aldığınız üründen daha ucuz olduğunu görmenizde muhtemeldir , yani araştırmanız menfaatinizedir :)

tecrübeyle sabittir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------

ellerine sağlık,yapan kişi sen olunca pek şaşırmıyorum artık :)

estağfurullah önercim iyisin inşallah :) teşekkürler.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
buzdolabı nakli zor olabilir ama senin için bunları tedarik edebilirim şayet halen ihtiyaç duyuyorsan :) 12 wolt silgi motoru elimde fazlalık var ihtiyacın varsa , geleceksen 3 haziranda yuvacıkta veririm :) ama seni uzaklarda biliyorum yanlışım varsa düzelt , kıyağımıda unutma :cherry:

Buzdolabını hallettim sağolasın :)

Ama silgi motoru valla süper makbule geçer :mrgreen:

Yuvacığa kadar bekleyemem kargola sana zahmet diyecektim ki takvime baktım bu haftaymış be :)

Orada görüşürüz inşallah ama ta oralara getirmene zahmet etmenede gerek yok kargoya vermek senin için zor değilse yolla gelsin :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Buzdolabını hallettim sağolasın :)

Ama silgi motoru valla süper makbule geçer :mrgreen:

Yuvacığa kadar bekleyemem kargola sana zahmet diyecektim ki takvime baktım bu haftaymış be :)

Orada görüşürüz inşallah ama ta oralara getirmene zahmet etmenede gerek yok kargoya vermek senin için zor değilse yolla gelsin :)

silgi motoru nasıl bir şey olsun ? şöyle kuvvetlice rediktörlü kamyon silgi motorumu yoksa bildiğimiz tofaşların rediktörlü motorlarındanmı 3-4 tane var elimde zamanında jimmy jib için edinmiştim dur resimlerini çekip paylaşayım ona göre bakarsın :)

ayrıca yuvacığa getirmek srun olmaz benim için bagaj hacmim 400 lt :) römorklu geleceğim :)

tam olarak ucuna herhangi bir aparat vs nasıl bir sistem yapacağını anlatırsan hazır yapıp yollayayım :) yada getireyim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

silgi motoru nasıl bir şey olsun ? şöyle kuvvetlice rediktörlü kamyon silgi motorumu yoksa bildiğimiz tofaşların rediktörlü motorlarındanmı 3-4 tane var elimde zamanında jimmy jib için edinmiştim dur resimlerini çekip paylaşayım ona göre bakarsın :)

ayrıca yuvacığa getirmek srun olmaz benim için bagaj hacmim 400 lt :) römorklu geleceğim :)

tam olarak ucuna herhangi bir aparat vs nasıl bir sistem yapacağını anlatırsan hazır yapıp yollayayım :) yada getireyim :)


olcaycım bu aşağıdaki motorlardan hangisi işini görür 3 numara hem ufak hemde 1 dakikada 10 devir yapmaktadır lakin dış muhafazası kırıldı ama motoru çalışıyor sıkıntı yok silgi motorlarından daha yavaş devirlidir ve 15 kg mı kaldıracak gücü var yani şöyle söyleyeyim pense ile motoru çalıştırdığında milden tutarak durduramıyorsun :)

sanırım yumurtaları çevirmek için böyle bir motora ihtiyacın var ben pek anlamam ama işini görecekse lazım olacaksa, kayış kasnak sistemiyle motor hızlarıyla oynayabilirsin ve resimlediğim aparatları piyasada bulmak sıkıntıydı benim için lazım olacaksa onlardanda getirebilirim yada gönderirirm sorun yok :)
















 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
İrfan abim neler yapmışsın ya sen yine döktürmüşsün teşekkürler bizi aydınlattığın için. :)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
İrfan ilgin için sağol senin ora cennetmiş ya :)

Dediğin motor aslında işimi görür ama yapısı itibari ile silgi motorlarının montajı daha kolay sanki?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan ilgin için sağol senin ora cennetmiş ya :)

Dediğin motor aslında işimi görür ama yapısı itibari ile silgi motorlarının montajı daha kolay sanki?

yapacağın düzeneği sen daha iyi bildiğin için bir şey söyleyemiyorum , fakat söylediğin gibi o ufak olan rediktörlü motorun montajı seni daha fazla uğraştırır ona bir aparat yapman icab eder yada bir parça işini hangisi görecekse yollayayım sorun yok ,

maddiyatttan yana herhangi bir düşüncen olmasın sıkıntı yok , bizde para pul geçmez helede mt varsa işin içinde :)
 
Katılım
21 Ara 2007
Mesajlar
254
Kardeş sen de benim kafadansın ama benim yerim dar...:)
Helal olsun bu zevkinden hiç vazgeçme, sevdiğin işi yap..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Kardeş sen de benim kafadansın ama benim yerim dar...:)
Helal olsun bu zevkinden hiç vazgeçme, sevdiğin işi yap..


benim takımlarım evimin misafir odasında duruyordu dersem şaka gibi gelecek :) sonra aklıma kömürlük geldi odunları çuvallayıp dışarı bahçeye attım ve kömürlüğü atölyeye çevirdim :) bence iyi düşün bir kömürlüktemi yok :cherry: :p
teşekkür ederim sağol varol. :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
İrfan kardeşim senin beş sene sonraki durumunu merak ediyorum da,sağlık sıhhat içinde görürüz inşallah.
Kendine iyi bak.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan kardeşim senin beş sene sonraki durumunu merak ediyorum da,sağlık sıhhat içinde görürüz inşallah.
Kendine iyi bak.


sağol ilhan abicim
inşallah 2 yıl sonra düzceye havadan iniş yapacağım :cherry: THK VE rabbim sağlık sıhhat İZİN verirse :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İrfan kardeşim senin beş sene sonraki durumunu merak ediyorum da,sağlık sıhhat içinde görürüz inşallah.
Kendine iyi bak.

dr-emmett-brown_43325.jpg


:p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Sen yaparsın valla,önceden haber verde karşılama töreni hazırlayalım.)

Aslında biliyormusun ilhan abicim , dereyi görmeden paçaları sıvamak istemiyorum ama ben paçaları uzun zamanlar öncesinden sıvadığım için hazırlıklıyım , kuşlar gibi özgürce uçmak belkide bir çok insanın hayalleri arasındadır , benimde öyleydi , biliyorum yuhhh diyen insanlar olacak , hadi ordan bee deyip kafa bulanlar, dalga geçenler,küçümseyenler, olacak , yapamasın o işler mühendis ve ayrodinamik işidir sen git kendi başına kumda oyna diyenler olacak , sen fırıncı adamsın ne işin olur uçmakla onunla bununla diyecekler, meraklı komşularım şaşkın şaşkın benle dalga geçip gülecekler ,lan irfan bu uçarmı diyecekler, ama uçacak uçuracağım ve bu işe gönülden inanıyorum , ilk önce 10 da 1 boyutlarından küçük modelini yapacağım , eğitim ,denge,yapısal bütünlüğü ve dinamiği ile alakalı verileri topladıktan sonra gerçek boyutlarda olanına başlayacağım tabi uzaktan radyo kumandalı bir sistem olacak aşağıdan kendim kontrol edeceğim ,

lakin içimdeki ateşi hırsı anlatmaya kelime dağarcığım elvermiyor , ben mucit filan değilim :) ama yurtdışından binlerce euroya keklik gibi para sayıp aldığımız bir aleti yapma kararını 10 gün öncesinden verdim ve şu an itibari ile uzunca bir yolum var önümde , sadece sizlerden moral ve manevi destek istiyorum ,

biliyorum elimde teknik alet edavat eksiklerim var inşallah onlarıda tamamlayacağım , bir helikopter yada jet uçağı tabiki yapamam bir helikopterin yapımında kaç bin kişinin emeğinin olduğunu, hangi teknolojinin kullanıldığını , kaça malolduğu hakkında fikriniz varmı ? biliyormusunuz ?

ama yaşadığım coğrafyayı çoğumuzun görmek isteyipte göremediği bir açıdan gökyüzünde 1000 metreden izlemenin değerine paha biçilebilirmi ,?

bu konuyla alakalı ciddi şekilde adapazarında bir uçuş kursuna bu gün yarın kaydoluyorum artık allah sonumu hayır etsin , gelişmeleri olumsuzlukları burada hep beraber mercek altına alırız kimseye söylemek istemiyordum kısacası (uzun ince bir yoldayım gideceğim gündüz gece )

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------


:cherry: olcaycım özelden adresini ver yada yuvacığa getireyim motorunu :)
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
şu yerli otoyuda sen yap bari...sen el atmazsan kimsenin bi şey yapacağı yok zati....
----------------------------------------------
helal olsun irfan...tebrik ediyorum....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst