TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
RAMAZAN USTA SEN DAHA İYİ BİLİRSİN BU YEDEK PARÇA OLAYINI.. SENCE NEREDEN ALMALIYIM ? EN UYGUN FİYATA.. HA BİDE GECENLERDE Bİ ARKADAŞ SATIYORDU RESİMİNE EKLEMİŞTİİ. O PARÇALARI KİM ALDI ??

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

SEZER KARDEŞ SAOLASIN.. AMA BENM APACHE YENİ KASA UYARMI ACABA ??
yeni kasa ile eski kasa ayaklıklar çok farklı uymaz.
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
51
Eskişehirdede yetkili bayisi var.İnternet sitesinde gözükmediğine bakma...Yeni Adliyenin karşı çaprazına düşüyo:cat:

Merhaba arkdaşlar aranıza biraz önce katıldım. tvs scooty pep kullanıcısyım yani scooter :) bu yaz motoru büyütmeyi düşünüyorum. gene tercihimi tvs den apache olarak kullanmayı düşünüyorum. fakat kafamda büyüttüğüm bi sorun var. kütahyada yaşıyorum burada ne servisi ne bayisi var en yakın servis afyon sandklı orasıda buraya yaklaşık 140 150 km. dün tvsturkiyeye mail attım bugün telefonla dönüş yaptılar. garanti kapsamında tutmak istiyorum motoru fakat garanti kapsamında tutmam için servise gitmem gerekiyor bakımları için. her bakım içinde o kadar yolu cekmek istemiyorum. ne yapmalıyım onu düşnüyorum. bakımları kaç km de bir oluyo incelediğim kadarıyla 500 ve 2500 oldugunu görebildim geri kalanları göremedim. tüm bakım zamanlarını bilen arklar bana yardımcı olabilirse cok sevinicem. bide ne yapmalıyım sizce :mrgreen:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
kaç gündür geri sayfalara bakıyorum ama bulamadım biri sormuştu sele altında bağlantısı olmayan soketler vardı alıntı yapıp altına fotoları koyayım dedim ama olmadı umarım fayadasoı olur







birde deponun altında ne zamandır dikkatini çeken filtre kazanı gibi bir parça var benzin filtresi midir acaba

 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
selam arkadaşlar tvs apachede tekere kalkan varmı aranızda varsa püf noktasını yazarsanız sevinirim. eski motorum kanuni windy s de çok kolay tekere kalkıyodum ama apachede bi kaç kez denemede bulundum kaldıramadım. yapanlar varsa teorik olarak anlatırsa sevinirim... trafik ışıklarından kalkarken teker yaparak milleti kendine baktırmanın değeri paha biçilemez :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=YRX_EzGjfLc

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

apache yi ellerinde oynatıyor adamlar
gaz ver debriyajı bırak tamam :d:d en azından benimki öyle kalkıyo hemen :d apache güçlü motor pati çeker:)


M.BALİBEY
teşekkür ettim adamım ama bende onlar bağlı ekstradan boş soket var sokette fazla bende:d:d
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
gaz ver debriyajı bırak tamam :d:d en azından benimki öyle kalkıyo hemen :d apache güçlü motor pati çeker:)


M.BALİBEY
teşekkür ettim adamım ama bende onlar bağlı ekstradan boş soket var sokette fazla bende:d:d
ala ala bende başka soket yok özellikle baya içlere kadar elini soktum var mı diye onlarıda çekmek için ama yok hepsi bu kadar depo altında varlar sen oralara baktın mı belki oradan çıkarmıştır çok meraklının biri incelerken
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
20
Eskişehirdede yetkili bayisi var.İnternet sitesinde gözükmediğine bakma...Yeni Adliyenin karşı çaprazına düşüyo:cat:

Genel müdürlükten aradılar ama hiç eskişehir lafını geçirmedi konuştuğum şahıs. Bi gidip bakıyım en iyisi eskişehire. yardımın için teşekkürler :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Merhaba arkdaşlar aranıza biraz önce katıldım. tvs scooty pep kullanıcısyım yani scooter :) bu yaz motoru büyütmeyi düşünüyorum. gene tercihimi tvs den apache olarak kullanmayı düşünüyorum. fakat kafamda büyüttüğüm bi sorun var. kütahyada yaşıyorum burada ne servisi ne bayisi var en yakın servis afyon sandklı orasıda buraya yaklaşık 140 150 km. dün tvsturkiyeye mail attım bugün telefonla dönüş yaptılar. garanti kapsamında tutmak istiyorum motoru fakat garanti kapsamında tutmam için servise gitmem gerekiyor bakımları için. her bakım içinde o kadar yolu cekmek istemiyorum. ne yapmalıyım onu düşnüyorum. bakımları kaç km de bir oluyo incelediğim kadarıyla 500 ve 2500 oldugunu görebildim geri kalanları göremedim. tüm bakım zamanlarını bilen arklar bana yardımcı olabilirse cok sevinicem. bide ne yapmalıyım sizce :mrgreen:
bakım aralıkları 2000 km bir gidiyor iki bakımda birde yağ filtresi değişiyor kendin yapmak istersende fikrin değişirse diye söylüyorum hyosung gt250r yağ filtresi bu motora uyuyor
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ala ala bende başka soket yok özellikle baya içlere kadar elini soktum var mı diye onlarıda çekmek için ama yok hepsi bu kadar depo altında varlar sen oralara baktın mı belki oradan çıkarmıştır çok meraklının biri incelerken
yok hepsi bağlı soketlerin çalışmayan hiç bişi de yok :d yedek soket yapmışlar düşünceli adamlar :d
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
EROL NAPICAM BU AYAKLIK İŞİNİ Bİ YARDIMCI L KARDEŞİNE NERDEN BULABİLİRİZ.. SÜRAT MOTOR BAYA Bİ FİYAT ÇEKTİ BANA BUGÜN

tam olarak lazım olan parçanın resmini bana at...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------


ilandaki yer arkadaşım.. orda adem keskin ile muhattam olacaksınız.... ellerinde vardır... sıkıntı yok evime.. 15 dakika uzaklıkta... tolam 5-6 km...
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
sağol hocam eywallah.. dün gece benm motor ustama gösterdim parçayı.. kaynak yaptırırız sağlam olur dedii.. iyiki değiştirmemişsin parçayı dedii.. neredeyse sürat motordan 2. kazığımı yiyiyordum.. bu arada 2. bakımda sadece yağ parası werdim 25 lira

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

ARKADAŞLAR ARAMIZDA YUVACIK GEZİSİNE KATILICAK KİMLER WAR ??
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
18
Slm arkadaşlar.Ben TVS mi Tanıdığım bir servise götürdüm.2500 bakımını yaptırdım ama servis ışığını söndüremiyoruz.Nasıl söndürebiliriz.Bilgisi olan var mı.Teşekkürler...
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Arkadaşlar bende 1 ay sonra motorun farını birde parklarına beyaz ampul düşünüyorum. Ne önerirsiniz? Ayrıca 2011 ybr ye arkadaşım farın içine led uygulaması yapmış audi lerde ki gibi :queen: mükemmel durmuş bizim motorlarda daha güzel durur. Yapmayı düşünüyorum. Ayrıca Dörtlü sinyal Yapmayı bileniniz var mı?:thumright
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Slm arkadaşlar.Ben TVS mi Tanıdığım bir servise götürdüm.2500 bakımını yaptırdım ama servis ışığını söndüremiyoruz.Nasıl söndürebiliriz.Bilgisi olan var mı.Teşekkürler...
kontak açıkken 10ar saniye tuşlara basıyorsun sonra ikisine aynı anda 10 saniye daha basıyorsun sönüyor
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Arkadaşlar bende 1 ay sonra motorun farını birde parklarına beyaz ampul düşünüyorum. Ne önerirsiniz? Ayrıca 2011 ybr ye arkadaşım farın içine led uygulaması yapmış audi lerde ki gibi :queen: mükemmel durmuş bizim motorlarda daha güzel durur. Yapmayı düşünüyorum. Ayrıca Dörtlü sinyal Yapmayı bileniniz var mı?:thumright


dörtlü kontak içi flaşör değişimi var...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------

sağol hocam eywallah.. dün gece benm motor ustama gösterdim parçayı.. kaynak yaptırırız sağlam olur dedii.. iyiki değiştirmemişsin parçayı dedii.. neredeyse sürat motordan 2. kazığımı yiyiyordum.. bu arada 2. bakımda sadece yağ parası werdim 25 lira

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

ARKADAŞLAR ARAMIZDA YUVACIK GEZİSİNE KATILICAK KİMLER WAR ??

ben gelirim galiba ayaklanırsam...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

kontak açıkken 10ar saniye tuşlara basıyorsun sonra ikisine aynı anda 10 saniye daha basıyorsun sönüyor

bu nasıl ben bunu anlamadım..önce birine 10 saniye basıyorsun sonra diyerine on saniye sonrada ikisine 10 saniye öylemi..
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ben yuvacıga geliyoum birazcık karbon yapıcam birazdan motora
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
aynen abi bende 4lü işini anlamadım biraz detay verebilir misin

bu modelin flaşörünü denemedim ama önceki modelin flaşörü dörtlü konumunda çalışmıyor... normal bir basit flaşör al... 131 124 yada normal şahin doğan flaşörü..3 ayaklılardan... onu motorun kendi flaşörü yerine tak... oda çok basit.. 2 adet kablo takıyorsun... sonra 2 sinyalin artı ucunu anahtar takacağın yere çek ... oraya anahtarı tak ve kabloları bağla... sağa yada sola sinyal verdikten sonra dörtlü düğmesine bas... olay bu kadar...
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
ARKADAŞLAR DÜN AKŞAM Bİ ARKADAŞIM YENİ ALDIĞI YBR 250 LİYİ KULLANDIM.. MOTOR GERCEK ÇOK SERİ WE TORKU YÜKSEK Bİ MAKİNAA.. ŞAHSEN BEN MAKİNAYA HASTA OLDUM UZUN YOLLAR İÇİN BENCE ÇOK İDEAL HEM YAKIT KONUSUNDA HEM KONFOR HEM HIZ..

GALİBA APACHEMİ SATIP 2. EL Bİ YBR 250 ALACAĞIM

BAKALIM HAYIRLISI

RAMAZAN KARDEŞ SENİN DÜŞÜNCEN NEDİR BU KONUDA.. SEN NE DÜŞÜNÜYOSUN YBR 250 İLE İLGİLİ ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst