- Katılım
- 29 Nis 2012
- Mesajlar
- 146
selam arkadaşlar tvs apachede tekere kalkan varmı aranızda varsa püf noktasını yazarsanız sevinirim. eski motorum kanuni windy s de çok kolay tekere kalkıyodum ama apachede bi kaç kez denemede bulundum kaldıramadım. yapanlar varsa teorik olarak anlatırsa sevinirim... trafik ışıklarından kalkarken teker yaparak milleti kendine baktırmanın değeri paha biçilemez 
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=YRX_EzGjfLc
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------
apache yi ellerinde oynatıyor adamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=YRX_EzGjfLc
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------
apache yi ellerinde oynatıyor adamlar