TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
selam arkadaşlar tvs apachede tekere kalkan varmı aranızda varsa püf noktasını yazarsanız sevinirim. eski motorum kanuni windy s de çok kolay tekere kalkıyodum ama apachede bi kaç kez denemede bulundum kaldıramadım. yapanlar varsa teorik olarak anlatırsa sevinirim... trafik ışıklarından kalkarken teker yaparak milleti kendine baktırmanın değeri paha biçilemez :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=YRX_EzGjfLc

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

apache yi ellerinde oynatıyor adamlar
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Antalyada ki Rtr kullanan arkadaslar pazar günü gezi yapılacaktır. Katılmak isteyenler MT Antalya bölümüne baksın benimle irtibata geçsin.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
selam arkadaşlar tvs apachede tekere kalkan varmı aranızda varsa püf noktasını yazarsanız sevinirim. eski motorum kanuni windy s de çok kolay tekere kalkıyodum ama apachede bi kaç kez denemede bulundum kaldıramadım. yapanlar varsa teorik olarak anlatırsa sevinirim... trafik ışıklarından kalkarken teker yaparak milleti kendine baktırmanın değeri paha biçilemez :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=YRX_EzGjfLc

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

apache yi ellerinde oynatıyor adamlar

2.5 yıl kadar ybr de teker yaptım ybr apache den daha uzun şasili olduğu için geri gelme riski apache ye göre daha az.2 hafta önce 0 apache aldım tabi başladım teker calışmalarına zor olsada 1 günde söktüm işi.apache de tekerde uzun gitmek istiyorsan motoru bayağı diklemen gerek tabi bide ayağın arka fren de olcak yok sa geri gelirsin...bide apache tekere kalkarken pati cekiyor :))
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
2.5 yıl kadar ybr de teker yaptım ybr apache den daha uzun şasili olduğu için geri gelme riski apache ye göre daha az.2 hafta önce 0 apache aldım tabi başladım teker calışmalarına zor olsada 1 günde söktüm işi.apache de tekerde uzun gitmek istiyorsan motoru bayağı diklemen gerek tabi bide ayağın arka fren de olcak yok sa geri gelirsin...bide apache tekere kalkarken pati cekiyor :))

erdi hatırlıyormusun güzeldereye geldiğimde senin motorun tekere gelmesine bakmıştım..debraj sız tekere geliyordu çekmeye gerek kalmadan ... kazaadan sonra farklı gidon uygulamşıtın...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
erdi hatırlıyormusun güzeldereye geldiğimde senin motorun tekere gelmesine bakmıştım..debraj sız tekere geliyordu çekmeye gerek kalmadan ... kazaadan sonra farklı gidon uygulamşıtın...

evet abi hatırlıyorum o günü.o zamanlar tekerin t sini bilmiyordum.o zamanlar ybr nin durumu iyiydi.sonra bi krank bilyalarını dağıttı,iyi usta olmayan bi motorcuya yaptırdık motorun içine etti resmen...
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
ARKADAŞLAR MOTORUM YAN YATTIĞI İÇİN SAĞ AYAK TOPUZU KIRILDI ARKA FRENE BASMAK İÇİN AYAĞIMI KOYDUĞUM YER.. ELİNDE OLAN WARSA SATIN ALABİLİRİM.. YARDIMCI OLURSANIZ SEWİNİRİM
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Engin. O kadar. Demir var motor da yinede kırabildinya bi parçasını helal diyorum
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
BANA ÇARPAN TAKSİ SANA ÇARPSAYDI ACABA BU SÖYLEDİKLERİNİ SÖYLEYEBİLİRMİYDİN GENE ?? MERAK EDİYORUM

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------

SONUÇTA KIRILDI KArdeşim :D napabiliriz ?
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
20
Merhaba arkdaşlar aranıza biraz önce katıldım. tvs scooty pep kullanıcısyım yani scooter :) bu yaz motoru büyütmeyi düşünüyorum. gene tercihimi tvs den apache olarak kullanmayı düşünüyorum. fakat kafamda büyüttüğüm bi sorun var. kütahyada yaşıyorum burada ne servisi ne bayisi var en yakın servis afyon sandklı orasıda buraya yaklaşık 140 150 km. dün tvsturkiyeye mail attım bugün telefonla dönüş yaptılar. garanti kapsamında tutmak istiyorum motoru fakat garanti kapsamında tutmam için servise gitmem gerekiyor bakımları için. her bakım içinde o kadar yolu cekmek istemiyorum. ne yapmalıyım onu düşnüyorum. bakımları kaç km de bir oluyo incelediğim kadarıyla 500 ve 2500 oldugunu görebildim geri kalanları göremedim. tüm bakım zamanlarını bilen arklar bana yardımcı olabilirse cok sevinicem. bide ne yapmalıyım sizce :mrgreen:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Benim çanta ve demiri isteyene vereblirim kappa çanta ve yana çanta koyulan demirden alıcam satarsam 130 a veririm. Kargolayıp led var çantada ikisini 160 a aldım
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
EROL NAPICAM BU AYAKLIK İŞİNİ Bİ YARDIMCI L KARDEŞİNE NERDEN BULABİLİRİZ.. SÜRAT MOTOR BAYA Bİ FİYAT ÇEKTİ BANA BUGÜN
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
RAMAZAN USTA SEN DAHA İYİ BİLİRSİN BU YEDEK PARÇA OLAYINI.. SENCE NEREDEN ALMALIYIM ? EN UYGUN FİYATA.. HA BİDE GECENLERDE Bİ ARKADAŞ SATIYORDU RESİMİNE EKLEMİŞTİİ. O PARÇALARI KİM ALDI ??

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

SEZER KARDEŞ SAOLASIN.. AMA BENM APACHE YENİ KASA UYARMI ACABA ??
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Yaşar motor işini düzgün yapan biyer gebzede fazilet motor var herseyi pahalı söylüyor çene açılır ls2 yi 280 dedi sana 240 olur dedi ama zaten heryede 200 tl söyledim ama kızarmadı bile neyse sen yaşar motor u bul netten adresini ara fiyat al varsa elinde gider alırsın geçmiş olsun çok dıkkatli kullanıyodun ama kaza işte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst